Dit topic is ook heel oud ben zelf bezig met het systeem te verbeteren en alles is nu al bijna af:)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.11.11 22:48:29:
A.Bijlsma heeft de site overgekocht.
Posts by Fitim
-
-
-
Ik stuur vps jij stuurt geld naar me bank:P Daarna stuur ik je de gegevens
-
En als ik vraag of ze het naar me deur brengen is dat mogelijk?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.11 21:06:56:
De prijzen maken me niet uit namelijk -
Bedankt:cheer: ik had de voorwaarden door gelezen en ze wonen in polen en verzenden het bijv. naar Nederland omdat Nederland en Polen bij de EU horen heeft iemand anders nog ervaring wil namelijk een bestelling daar plaatsen
-
Hallo allemaal,
Ik kwam een site tegen die vuurwerk verkocht en dit leverde in Nederland , Dit is de site link: http://bombashop.com denken jullie dat deze mensen niet oplichten of heeft iemand er al ervaring mee? Graag hoor ik het van jullie!
Groetjes,
Fitim. -
-
Verloopt op: 28-11-2011
-
Hallo Beste mensen,
Ik heb nog een vps met centos er op dit is de informatie van de vps:
384 MB RAM
45.000 MB webruimte
Onbeperkt dataverkeer (FUP)De vps staat bij one2xs dus je kunt hem gratis verlengen als je genoeg punten heb verzameld met enequetes etc.
Begin bod: €1,-
Buynow: €10,-
Opbieden met: €0,50Groetjes,
Fitim. -
Is crimemix bekend of is het een zelf bedachte naam?
-
Even photoshop download misschien lukt het me dan hoor je wel van me.
-
Dus we moeten een content voor u maken?
-
Ik heb wel interesse in de source maar hoe maakt u dan winst met die klikmissies heeft u een gpt site die voor de inkomsten voor de kliks zorgen of hoe zit dat? En waar koop je die Bioscoop bonnen voor een lage prijs dan in?
-
Hij is een grote racist kijk youtube maar vind je genoeg over hem, Maar het mag als ik zeg: Lars is homo dan mag dat niet als ik zeg: Ik vind lars een homo dan mag dat wel omdat dat vrijheid van mening uiting is, Dat doet meneer wilders ook.
Hij zegt:
IK wil de mensen die niet werken het land uit moeten, Dat mag als ie zal zeggen: De mensen die niet werken moeten nu het land uit! Dan zie je meteen een rechtspraak komen, zo gaat dat nou immers hier.
-
Is er misschien een voorbeeld code voor dat?
-
Ik heb al zitten googlen maar niks gevonden en ja ik gebruik afmeld links etc dus dat is goed en wat bedoelt u dan Jeroen?
-
Nee ik hoorde dat je hotmail moet mailen of hoe zit het? Of moet ik ze morgen gewoon even bellen.
-
Hallo Allemaal,
Mijn nieuwsbrief mailings komen nu jammer genoeg aan in ongewensten mappen nu ben ik er achter gekomen dat ik elke dag max 499 kan doen en dat het dan niet in ongewenst komt, Weet iemand hoe ik het ip van mijn server uit de block list haal van hotmail?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Fitim. -
Ik zou graag in het team komen met scripten als ik een begin bedrag krijg voor de scripting
-
Bedankt sloos pc gaat een stuk sneller nu nog even die drivers installeren(h)