Als ik hem wil dan wacht ik wel een paar dagen en dan is ie vrij en dan bestel ik hem bij transip voor 3 euro dan betaal ik ook nog minder dan wat jij er voor vraagt en dan hoef ik hem niet te verlengen:}
Posts by Fitim
-
-
Kwam dit nog tegen op die site: http://www.focalprice.com/best-cell-phones/ca-004003.html ben ik nou gek of worden wij hier in Nederland gewoon genaaid?:P
-
Even over die error je hebt een echo " en je hebt in die echo dit gedaan " dan krijg je die error namelijk
check google anders even";
-
phpads
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.11.11 13:55:23:
Million pixel script -
Facebook zal ik ook even naar kijken eerst Publicoll een beetje uitproberen!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.11.11 23:10:36:
Heb bij publicoll net met ideal betaald voor 5,- kreeg 3,37?Edit K.Rens: iDeal Tariefbanden: ?0,98 transactiekosten + 5%
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.11.11 23:26:49:
Pff Met je gekozen prijs zal je advertentie niet kunnen worden getoond:
er zijn op dit moment te veel advertenties voor jou prijs.
We kunnen je campagne enkel boeken vanaf 3 eurocent per klik.Terwijl ik 0,03 cent invulde ?
-
Vraag ook niet aan mij was voor 1 uur verbannen:P Heeft iemand nog tips om te adverteren ergens?
Trouwens was verbannen omdat ik het over inbreken had:S
-
Hyves ads had ik geprobeerd maar daar betaal ik per view en er was maar 1 klik gedaan en betaalde daar 5 euro voor dus dat is niet zo goed , Trouwens koen ik heb me site toegevoegd kan je hem even goedkeuren?:)
-
Ben benieuwd ga het nu doen Koen;)
-
Citaat van Dein
Criminalspoint is a no no aangezien hier mensen komen die criminals willen maken niet spelen, game sites zou ik zeggen.
Met een nieuwsbrief bedoel ik niet dat je deze zelf verstuurd, daar bedoel ik mee dat mensen zich abonneren op een nieuwsbrief van de site waar jij gaat adverteren en die dan de banner voor een bedrag erin zet.
Doe wel onderzoek als je gaat adverteren, je wilt niet 200 euro kwijt zijn en er maar 20 leden uithalen bijv.
Als die 20 leden 30x bellen en keihard actief spelen en promoten via refferals vind ik dat wel goed maar dat is vaak het geval niet.
Ik ga denk ik even euroclix mailen vind die namelijk professioneel overkomen, Iemand nog andere tips etc?
-
Ja ik heb zelf een nieuwsbrief databese twv 35.000 emails maar die ik heb al 1x gebruikt en toen kwamen er direct 1000 leden maar ik ben bang dat iedereen zich gaat afmelden via de afmeld link.
En op welke sites kan dat dan Dein ? Gpt sites of echt sites zoals criminalspoint?
-
Bedankt voor de tip ga daar even rond kijken me budget is 200 euro lukt dat met dat bedrag om daar te adverteren?
-
Het is voor een maffia game , ik neem aan dat webmasters daar niet naar kijken, en dutchleader krijg je niks meer mee omdat er nu allemaal bots zijn en autoklikkers.
-
Hallo Allemaal,
Ik zoek plekken waar ik kan adverteren voor een maffia game!:cheer:
Hoor het graag van jullie.
Groetjes,
Fitim. -
-
Check http://wmsource.nl we proberen zoveel mogelijk sources op die site te zetten dus kijk maar of je wat vind.
-
Layout is zeker mooi maar klopt het dat die cartoon niet van u is ? heb misschien interesse.
-
Dein en Swaffelaar hebben een pb gekregen met daar in de source.
-
Ja sorry was even mijn public_html map aan het legen hij is nu aan het uploaden dus binnen een half kunnen jullie hem weer downloaden sorry hier voor.
-
-