Hallo allemaal,
Vraag 1: Ik zoek een site waar ik met paysafecard kan betalen voor een domein te bestellen.
Vraag2: Mollie.nl ging toch vandaag paysafecard online zetten?
Hoor het graag van jullie!
Groetjes,
Fitim.
Hallo allemaal,
Vraag 1: Ik zoek een site waar ik met paysafecard kan betalen voor een domein te bestellen.
Vraag2: Mollie.nl ging toch vandaag paysafecard online zetten?
Hoor het graag van jullie!
Groetjes,
Fitim.
Licht het niet aan je cronjob?
Hallo allemaal,
Voor een nieuw project zoek ik een crimebuilder layout in html en natuurlijk de psd.
Budget: 50 euro.
Groetjes,
Fitim.
Nee dat geld alleen voor de kinderbijslag!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.11.11 21:19:12:
Morgen ga ik ze bellen dan vertel ik ook direct hier het resultaat!
Ja u heeft gelijk had ze al gebeld maar die vrouw begreep mij niet.
123crime source is maar een paar keer verkocht u kunt ook alle rechten kopen dan word ie ook niet meer aangeboden
Oke bedankt heeft u ook misschien een bron zodat ik het zeker weet?
Oke bedankt! Die bedragen haal ik toch nu nog lang niet met me site maar ik heb dus nog een vraag heb ik nou een kvk nodig om mensen een domein te laten sparen en hosting ?
Nee ik heb een beetje zitten zoeken en als je onder de 16 jaar bent en bij je moeder of vader in huis woont je onbeperkt geld mag ontvangen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.11.11 20:20:49:
Heb hier gekeken http://www.svb.nl/int/nl/kinde…ag_bijverdienen/index.jsp en ik mag dus onbeperkt geld verdienen, Maar hoe zit het met hosting en domein ? Moet ik daar voor een kvk nog hebben of hoeft dat niet?
Dus ik heb ook geen kvk nodig?(h)
Is er misschien ook een outgame aanwezig?
Ja mijn leeftijd zit onder de 18 jaar wat zijn hier de regels dan voor ?
Gebruik directadmin crons;)
Oke dus als ik nu de site die ik in gedachte heb start en ik p/m 500 verdien dat ik dan geen problemen krijg met de belastingdienst? want vind nu een kvk nemen nog een te grote stap omdat ik dan ook btw moet afrekenen van het geld wat ik verdien met me werk.
En als ik de mensen geen btw laat betalen:)?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.11.11 15:49:09:
Trouwens men spaart voor een hosting dus hoeven niks te betalen toch? of valt dit ook onder de belastingdienst?
Citaat van JeroenHhttp://belastingdienst.nl/zake…tw/ondernemen_btw-07.html
Wat Dein trouwens bedoeld is dat je de BTW die je dus niet afdraagt WEL bij de winst op de inkomstenbelasting moet optellen.
'Dus ik ben tot de conclussie gekomen dat ik tot de 7079 euro mag verdienen p/m!' Nee, per jaar.
En dan hoef ik geen btw te betalen?
Bedankt Dan weet ik dat nu ook heeft u ook misschien een bron zodat ik het ook zeker weet? Dus ik ben tot de conclussie gekomen dat ik tot de 7079 euro mag verdienen p/m! Klopt dit?
Ik wil er wel geld mee verdienen want men kan SPAREN voor een domein en ze kunnen gezellig op een forum posten , zij verspillen dus geen geld ze sparen er voor namelijk , En kan je ook een kvk aanvragen wanneer je onder de 18 jaar bent?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.11.11 14:01:17:
Ik heb ze al een keer gebeld maar de vrouw die ik aan de lijn had begreep er niks van , En hoeveel mag ik max p/m verdienen?
En wat was de oplossing?