Posts by Fitim

Hallo allemaal,

Ik hou nu eens in de maand een nieuwsbrief voor mij leden maar al de @hotmail.com @live.nl @hotmail.be (alle hotmail leden) ontvangen geen nieuwsbrief terwijl de nieuwsbrief legaal is en de leden hiervoor hebben gekozen + dat een afmeld link aanwezig is maar mensen met bijvoorbeeld een @gmail.com ontvangen wel de nieuwsbrief waar kan dit aan liggen? De nieuwsbrief word namelijk zo goed mogelijk verstuurd of licht het er aan dat hotmail.com alle emails die van mij af komen blokkeert?

Trouwens heeft iemand een goed nieuwsbrief script want misschien kan het aan me script liggen:hmm:

Hoor het graag van jullie:cheer:

Groetjes,
    Fitim.

Maffia

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.11 14:51:55:
    Heb op elke pb gereageerd.

Hallo allemaal,

Ik zoek nog een paar layouts waar ik alle rechten over kan kopen.
    Ik zoek layouts voor een gelijke site zoals een crimebuilder

Stuur me maar een pb wanneer je wat hebt!:cheer:

Groetjes,
    Fitim.

Ik stuur ze wel even een mailtje:)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.12.11 17:24:46:
    Heb even rond gevraagd en je mag de cartoons gebruiken indien deze niet verkocht worden(h)

Oke als je een simpele layout doet en die heel erg verslavend maakt en je promoot deze site ben je gewoon direct binnen hoe wil je promoten? Gewoon op andere sites spammen dan krijg je vanzelf wel leden en die leden gaan het weer door vertellen etc. etc. etc.

Bedankt! De .tk variant is niet van mij 8-) Maar ik begrijp niet echt hoe Linkstorer werkt, ik heb nu mijn link toegevoegd maar verder kan ik niks doen.