Posts by iCold

Op het negeren van een crewactie staat een waarschuwing!
    Bij deze staak ik de verkoop. In het vervolg graag toestemming vragen voor het verkoop van "website bezoekers."

Die school in Rotterdam... 12 vwo , 9 havo en een mavo examen gestolen? Die school heeft het wel voor heel veel mensen verpest. Las ook ergens dat ze slagingspercentages hadden van 100% op het vwo in afgelopen jaren. Ook grappig dat een islamitische school (Niet aanvallend bedoelt hoor ;) ) hoog scoort op het Nederlands, terwijl ze de jaren daarvoor dit niet hadden.

Het is gewoon een middelbare school hoor? De mensen die daarop zitten zijn vaak gewoon in NL geboren en getogen en spreken bijna allemaal vloeiend Nederlands. Ik ken mensen op die school zitten vandaar dat ik dit weet.

Waarom begin je niet eerst klein? Neem een reseller, trek klanten aan en bouw een reputatie op. Ondertussen leer je hoe je een vps/server onderhoud, juridische kanten en zo verder.
    Geen optie?

Ook steun ik de mening van Fils.
    En zoals Hamza al zegt. Dat torrent niet zo annoniem is. Het staat allemaal in het script.

We hebben het over Tor en niet over torrents (Je denkt nog steeds niet na meneer Martens)

Ach al het gezeur over privacy, laat de overheid gewoon weten wat ze willen weten om hun taken goed uit te voeren en als je het daar niet mee eens bent ga je gewoon lekker het land uit en ga je in Afghanistan wonen ofzo als je denkt dat je dan betere vrijheid en privacy hebt.

Dus jij hebt liever; Je bent schuldig tot het tegen deel is bewezen?

De Britse krant de Guardian heeft documenten in het bezit over het aftapprogramma van de FBI en NSA (het gerucht gaat dat Groot-Brittannië hier ook gebruik van maakte). Genaamd 'PRISM'.
    Het zou gaan om de servers van bedrijven als Apple, Microsoft, Yahoo,
    Google, Facebook, Skype en Youtube. Dropbox zou binnenkort worden
    toegevoegd. De bewuste bedrijven ontkennen de Amerikaanse overheid toegang te bieden tot hun servers.

Een overzicht met de reacties van alle bedrijven:

Facebook:
    "Het beschermen van de privacy van onze gebruikers en hun data is een
    topprioriteit voor Facebook. We geven geen enkele overheidsorganisatie
    directe toegang tot Facebook-servers. Wanneer Facebook om data of
    informatie over specifieke individuën wordt gevraagd, onderzoeken we
    zo'n verzoek nauwkeurig op wettelijkheid en leveren we alleen informatie
    als dat wettelijk verplicht is."

Microsoft:
    "We leveren alleen klantgegevens als we een wettelijk bevel of
    dagvaarding krijgen, en nooit op een vrijwillige basis. Bovendien
    voldoen we alleen aan verzoeken over specifieke accounts of
    identificatiemiddelen. Als de overheid een breder vrijwillig programma
    voor de nationale veiligheid heeft om klantgegevens te verzamelen, dan
    werken we daar niet aan mee."

Google:
    "Google geeft heel veel om de veiligheid van de data van gebruikers.
    We geven alleen gebruikersgegevens aan de overheid als dat wettelijk is,
    en we kijken nauwkeurig naar alle verzoeken. Af en toe stellen mensen
    dat we een 'back door' hebben gecreëerd voor de overheid, maar Google
    heeft geen 'back door' waarmee de overheid bij gebruikersgegevens kan
    komen."

Apple:
    "We hebben nooit van PRISM gehoord. We geven geen enkele overheidsorganisatie directe toegang tot onze servers."

Yahoo:
    "Yahoo neemt de privacy van gebruikers heel serieus. We geven de
    overheid geen directe toegang tot onze servers, systemen of netwerk."

Dropbox:
    "We hebben berichten gezien dat Dropbox mogelijk wordt gevraagd om
    mee te werken aan een overheidsprogramma met de naam PRISM. We maken
    geen onderdeel uit van zo'n programma en blijven toegewijd aan het
    beschermen van de privacy van gebruikers."

Dit is eigenlijk wel zorgwekkend vind ik. Wat ook raar is dat bijna alle bedrijven hier oven zeggen dat ze nooit van PRISM hebben gehoord. Terwijl Dropbox het wel openlijk toegeeft dat ze ervoor gevraagd zijn.

Ik wil je niet zwartmaken ofzo, maar aangezien je website morgen online komt en je het zelf geprogrammeerd hebt (ga ik van uit) ga ik ervan uit dat je alle mogelijke opties hebt vergeleken? Ik bedoel je gaat toch, voor je begint met programmeren; denken van hoe maak ik het gebruiksvriendelijk; hoe zorg ik ervoor dat ze hun product krijgen; hoe kan ik mijn investering eruit krijgen en zo maar verder? Of heb je dat deel overgeslagen?

Koen, misschien even laten weten hoe het zit voor deze maand.
    Hebben ze in iedergeval nog 1 dag om toch een beloning te krijgen.

LET OP: Wij controleren het dubbel het kan zijn dat jouw inzending later weer kan worden verwijderd, hierover ontvang je natuurlijk een bericht.

ICTScripters helpt niet bij de ontwikkeling en/of het opzetten van zo'n "Pokemon website". Een logo of een layout in het thema van Pokemon is niet tegen de regels. Ook niet in strijd met de regels van Nintendo.

Vanaf nu gewoon on-topic.

Heyhoi,

Ik heb een probleem met mijn andere computer (dell winxp) ik heb pas een schone installatie gedaan. En een product code van het internet afgehaald omdat ik de mijne kwijt ben (was van plan om Microsoft nog te gaan bellen maar 18:00 was voorbij en had mijn pc snel nodig). Nu wanneer ik inlog krijg ik de melding dat ik waarschijnlijk een illegale versie heb en word gevraagd mijn product code in te vullen. Wanneer ik op ja klik word ik aangemeld en krijg ik te zien dat ie al geactiveerd is. Maar daarna word die weer uitgelogd. Ik kan helemaal niets.

Heeft iemand misschien een oplossing? Of een link naar een mogelijke oplossing?