Hij de .zip wordt uitgepakt? Dat betekend toch dat de gebruiker ook o.a PHP bestanden kan uploaden ?
Posts by iCold
-
-
-
Graag bewijs leveren van licentie.
-
Ik denk dat ik beter bij andere host kan afkijken dat scheelt veel geld
Ik hoop dat je inspiratie bedoeld? Kopiëren kan problemen opleveren. Let ook op je taal- gebruik en fouten, hier op ICTS is die nogal niet heel goed.
-
Al weggegeven. In het vervolg eerst toestemming vragen.
Denk eraan dat wanneer je besluit coupons weg te geven je ook een A.V. hebt.
Anders accepteren wij het niet. -
In jouw geval zal ik beginnen met een reseller. Simpelweg omdat de technische gebeuren voor jouw geregeld wordt. Alvast een reputatie en een naam maken.Ook de provider laten weten wat je persies met je reseller gaat doen en goed contact onderhouden, fijner voor jouw want mocht de server wat kleine probleempjes het dan ook snel voor jouw en jouw klanten geregeld word.
Ondertussen de technische kanten leren zoals Linux of CentOS, beveiliging, stabiliteit en wat te doen bij aanvallen of problemen. -
Verkoop gestaakt. Graag bewijs van licenties.
-
Een euro vanuit hier.
-
spy allereerst er is geen enkele bank in de wereld die jouw dat geld gaat/wil/kan geven.
-
M.Martens een hele vage reactie van je? Je spreekt je eigen reactie tegen.
Wat ik me nu afvraag is wat waren ze van plan met 70 biljard?
-
Tredgy ik ben het deels met je eens. Waarom een filter? En waarom zoveel controleren? Maar helaas zijn sommige mensen niet volwassen genoeg om met die vrijheid om te kunnen gaan. Het gaat niet zozeer om scheldwoorden maar vooral om spam. We hebben een tijd achter de rug dat (ex)leden een eigen community hebben gestart en hier zoveel mogelijk reclame maakten (zien wij als spam). Dan kunnen we wel die links blokkeren maar we hebben altijd TinyUrl, BitLy en ga zo maar verder. Dan kunnen we wel alle links blokkeren maar het heeft als nadeel dat links naar topics hier niet kunnen worden doorgegeven via de chat.
-
Persis hetzelfde reden als je andere topic: https://ictscripters.com/forum…oop-bigproxylist-net.html
-
Je hebt 24 uur om alle nodige informatie te plaatsen; geldig tot, registar en betalingsmogelijkheden.
Hij mag de prijs zelf bepalen. -
Het is niet de bedoeling om een gratis source te verkopen.
Je mag ook geen "installatiekosten" verrekenen. -
Illegaal.
-
-
-
Dank Tim. Weet ik dat ook weer.
-
Victor Google de titel is, er zijn pagina's uit augustus die dit nieuws plaatste.
-
http://www.werkenbijpostnl.nl/zomerbaan/
Links staat er een tooltje om uit te rekenen hoeveel je verdient.