Posts by brentvdh
-
-
-
-
-
-
(Het valt me op dat hier heel wat blowers bij zitten?)
Foei Foei
(haha) :p
:piraat: -
Energydrinks en mijn contactlenzen :p
-
-
Skateboarden/Snowboarden/Feesten/Op reis gaan/Festivals
haha
-
-
Citaat van Malik
@brent ik wel kortom BAN!
Ik heb deze nog niet gezien, dus ik kan me er nog altijd niet over uitspreken.
Kan iemand dit bewijs naar mij opsturen? Ik was namelijk al van plan om voor iemand deze lay-out gratis te slicen.
-
Citaat van MoBSter
Was hier niet ook al een topic over op TBForum... ja klopt...http://www.tbforum.com/thread/159737.html
Bannetuh maar dan !!Dus jij hebt de bewijzen al gezien? Ik dacht van niet?
Niemand is schuldig aan een misdaad tot het tegendeel bewezen is!
-
Citaat van BrokenTrack
Ik raad ten zeerste af om Illustrator te gebruiken voor webdesign. Waarom? Het zal het slicen er zeker niet makkelijker op maken en weinig slicers ondersteunen zo iets. Er hebben meer mensen Photoshop dan Illustrator. Verder hoeft een website niet oneindig vergroot te worden en kan je bepaalde effecten niet maken in illustrator.Over Fireworks weet ik niet veel en zal ik dus ook niet veel kunnen vertellen. Echter van wat ik zover heb gelezen en begrepen op het internet vinden webdesigners Fireworks fijner dan Photoshop.
Beste,
Ik zou toch ook mijn mening willen geven tussen het verschil fireworks - photoshop
Volgens mij hangt het grotendeels af welk programma je het eerste hebt leren kennen, dit vind je automatisch gemakkelijker dan het andere.
Maar volgens mij is fireworks beter i.v.m. webdesign en is photoshop beter voor alle overige dingen buiten logo's maken, want dat is met illustrator.
Mvg,
Brent -
Ik zou graag mijn slicekunsten verbeteren indien dit mogelijk is.
-
iconspedia.com
findicons.com -
-
-
Ik gebruik adobe fireworks cs5
iconspedia
findiconsSucces
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.05.11 19:59:12:Citaat van legenddDie link van http://www.photoshop-tutorials.nl/ daar ziet een trojan in!!
Bij mij ook, opletten dus!
-
Het script van loltube.nl is nog te koop.
Het script van toplinker.nl is te koop (wordt meerdere malen verkocht)
Het script van onlinemaffiagame.be is ook nog te koop.Edit:
-