Website: Onlinemaffiagame.be Gebruikersnaam: demo | ww: demo
Domeinen:
- wkvoetbal2012.be (2euro) (typo)
- seo-optimalisation.com (5 euro) (typo)
Posts by brentvdh
-
-
knip
-
een snowboard of skateboard game?
-
"Kom eens kijken en zoek uit wat voor layout en header jij er bij vind passen." : Klinkt wat als reclame he?
-
- knip -
-
knip
-
knip
-
knip
-
- knip -
-
Zal ik dan maar downloaden:
Demo: trainersdroom.nl
Prijs: 300 euro incl. BTW of goedlopend maffiaspelHij verkoopt hem dacht ik ook maar 3x
(Tegen mij heeft hij dit wel gezegd)
-
Dit is inderdaad slechte kwaliteit. Stuur me maar een bericht op msn Joeyeria, dan wil ik je wel helpen.
-
Als je al een aantal projecten achter de rug hebben. Kunnen jullie deze door middel van foto's/afbeeldingen tonen op de website in een slider.
Ik dacht aan een slider zoals op deze website.
orangedevdesign.nl
-
Tips:
- header en logo laten ontwikkelen
- favicon instellen
- bij de zoekfuncties de GO weglaten en Zoek in de plaats zetten. Ook zou ik daar een standaardtekstinzetten zoals bv. "Zoekopdracht..."
- als je bv. over ons hebt ingeklikt zou het misschien leuk zijn dat het oranje balkje verplaatst naar "over ons"
- Bij het team is een fotootje van het team nooit verkeert
- Een slider toevoegen aan site?
- Succes verder. -
Misschien kan u heb nu ook al even plaatsen? Dan kunnen we de huidige status ook even beoordelen en eventueel een beetje bijsturen of tips geven.
-
Ik ontvang ook graag een online script + aantoonbare rechten
Zou ik ook mogen vragen hoeveel je (als je de vorige onderwerpen kon aantonen) je vraagt voor een gebruikerslicentie. -
Wat heeft hij er nu aan om hier op cp te adverteren? Het zijn hier allemaal webmasters die zelf games maken, niet spelen XD
-
Eerlijk gezegd vind ik dit logo maar niets.
TIPS:
- Meer met kleur(overgangen) werken
- Hogere kwaliteit (overgang tussen driehoek en cirkel)
- Speciaal of mooier lettertypeSucces.
-
Beste,
U bent denk ik precies wie ik zoek. Voor mijn website maak ik gratis layout's die mensen kunnen downloaden, alleen zijn deze niet gesliced.
Indien u er 1 of meerde gratis wil slicen zou ik zeer tevreden zijn.
De meest layout's die ik heb zijn wel fireworks.png.
Alvast bedankt.
Mvg,
Brent -
knip
-