Posts by brentvdh

Citaat van marcofc

ik verkoop hem niet het is gewoon een site voor mijn eigen projecten. en wat je zij over inlog is nog wel handig.
    en het is ook nog me eerste geslicde layout dus ik ben er nog niet goed, design lijkt mooi maar je moet de design ook laten leven

Ik bedoel de kopers die geïnteresseerd zijn in jouw diensten...

1. (Kleur) Lettertype aanpassen
    2. Fijner maken bv. tekstbalk
    3. Navigatietekst specialer maken en eventueel in een balkje zetten
    4. Inlogbutton verfijnen en eventueel in een popupvenstertje zetten
    5. "Deze website is volledig ...." weglaten (dit interesseert de koper niet)
    6. IPV 2 kleine balken, 4 of 6

Dubstep? Slaagt altijd aan..

Kijk eens naar:
    Flux Pavillion - Bass Cannon
    Modestep - Sunlight
    Modestep - Exile
    Skrillex
    Freestylers - Cracks (Skrillex remix)

Mvg,
    Brent

Beste,

Zou je mij misschien kunnen contacteren? Ik ben in het bezit van een spelletjessite en kan je misschien een werkje aanbieden.

Mvg,
    Brent

Beste leden,

Ik heb zelf niet echt veel verstand van scripten. Maar ik snap wel de basis van de basis.

Voor mijn site nog wat hoger te laten plaatsen in google heb ik een seo-blok op mijn website geplaatst.

Alleen zou ik er graag met opmaak in hebben, en dit lukt niet.

Ik had zelf al eens een design-voorbeeld gemaakt van hoe ik zou willen dat het eruit ziet.
    (http://www.afbeeldingenuploade…loads/046737Voorbeeld.png)

(Dit is de link van de transparante afbeelding:http://www.afbeeldingenuploaden.nl/uploads/356973logo.png)

Hoe zou ik het met het scriptje dat ik nu heb zo er kunnen laten uitzien als ik wou (zie voorbeeld)

Dit is het stukje code

PHP
    <div class="rij">
    <div class="rij_kop_groen"><span><?php echo"Gratis online spelletjes spelen op spelletjesplaats.be"; ?></span></div>
    <div style="width: 10px; height: 10px;"></div>
    	<ul>
    <span style="color: #333333;"><p>Op spelletjesplaats.be vind je de allerleukste gratis online spelletjes voor iedere leeftijd.</p><p>Zo vind je hier de leukste actie spelletjes, sport spelletjes, denk spelletjes, meiden spelletjes, avontuur spelletjes en nog vele andere.</p><p>Je kan hier ook veel bekende spelletjes zoals tetris, bubble shooter mahjong en sudoku spelen.</p> We voegen speciaal om jouw speelplezier te verzekeren iedere week nieuwe spelletjes toe!</p><p>Kortom, op spelletjesplaats.be kan je veel gratis online spelletjes spelen!</p></span>
    </ul>
    <div style="height:10px;"></div>
    </div>

Ik denk zelfs dat versio de goekoopste is (weet het niet zeker), dus met gsm betalen, en toch de goedkoopste zal moeilijk zijn!

Ik heb onlinemaffiagame.be nog te koop.

Zelf doe ik hier niks meer mee, maar af en toe word er eens betaald via mollie. Dat is ongeveer 8 euro per jaar (aantoorbaar).

Als u hier wat tijd in steekt kan dit een zeer mooie, actieve en winstvolle maffiagame worden.

Mvg,
    Brent

Neem misschien eens contact op met ibasing.com

Je weet nooit wat hij voor je kan betekenen (ik weet dat hij mooi kan designen)

@ Guitar: bedankt (gegevens kloppen voor een spelersaccount)
    @ Brandon: Bedankt voor jouw interesse.
    Neem contact met me op, dan kan ik je via een screen het admin menu laten zien.

U mag wel geen enkel deel van het script vverkopen of weggeven. Ik heb namelijk een gebruikerslicentie.(vergeten melden)