Aan de site te zien denk ik wel dat ze betrouwbaar zijn. Dit is gebaseerd op de gegevens (tel. en skype)die men openbaar maakt en de activiteiten in meerdere landen doorgaan.
Posts by brentvdh
-
-
-
-
-
knip
-
- 1 slider met foto's of feestjes?
- foto van de dj met beknopte biografie en uitleg
- lijst met komende feestjes waar de dj op gaat draaien
- referenties
- youtube blok
- nieuwsblok (komende liedjes)
- live mp3 player(zijn maar mogelijke ideeën)
-
Join Criminalspoint And Play :p
-
-
-
Hint? XD
Haha -
-
Ik vind het tot nutoe best wel netjes. Wel zou ik voor een ander lettertype gaan (naam van dj), want dit is namelijk moeilijk te ontleden
-
-
-
-
Het is niet dat ik het topic wil verpesten, maar ik verwijs graag naar => http://www.mijnmaffia.nl/page/4
Ik weet nu wel niet of dit icoontje bovenaan het design een gratis icoontje is.
-
-
Inderdaad. Probeer nog maar eens een maffiagame te verkopen voor de "juiste waarde". (Heb er zelf ervaring in, en lukt niet)
Je kan vooral het verschil maken met een mooie ingame en outgame layout en met een script waar veel unieke opties aan zijn.
Ook verkoopt een game gemakkelijker als er nog wat inkomsten en actieve leden zijn.
Succes.
Ik zou gokken op de 300 - 400 euro.
Als je wat inkomsten en actieve leden hebt. Bv. 10 euro per maand Ga dan maar al voor 600
Mvg,
Brent -
Citaat van Maviose
Over Dubstep, dan raad ik het volgende aan in de mixes (ik draai zelf ook in Londen).
UKF: begin met zachte dubstep en vervolgens ga je naar gorestep van 'Borgore' e.d. Op het einde is de snelheid van Drum 'nd Bass het beste, dus kan je best op Drum 'nd Bass ook zoeken (ook UKF)Zie UKFmusic.com en youtube.com/ukfdubstep en youtube.com/ukfdrumandbass
Regards
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.10.11 23:55:38:
Owja, zorg dan wel voor leuke drops. Is vooral een pré bij dubstep.House en electro kan er ook altijd bij toegevoegd worden.
En als jij goed kunt mixen wil ik je video zien (indien dubstep of drum'nd bass), kan ik een PodCast voor je regelen.
Alleen heb ik een feestje nog nooit zien afsluiten met een liedje van borgore, want dit is wel heel erg hard.
Indien je dubstep wil draaien moet je ook bekend zijn met de liedjes en ze al een aantal keer beluistert hebben. Dan weet je wanneer drops beginnen enz. Ook nooit het volledig liedje uitspelen, want dan wordt het meestal een beetje eentonig.Succes voor nog eens een volgende keer draaien.
-
je vraagt onze mening, we geven hem.
Aanvaard deze dan ook en werk eraan!!!