Posts by SaintsRow

Nog steeds niet gelukt, als ik erop druk vernieuwt de pagina zich gewoon en gebeurt er verder niks.
    dit heb ik tot nu toe.

Bedankt voor alle informatie, weer wat geleerd :)
    Ik heb tot nu toe dit, alleen het werkt nog niet :(

Bedankt voor je reactie, heb wat informatie erover opgezocht op google.

Pagina doet nu wel iets maar er gebeurd verder niks, kan je me mischien wat meet uitleggen over isset($_POST ?

Beste,

Ik ben bezig om een simpele levend worden, script te maken.
    Alleen lukt het niet helemaal, als ik op de knop word levend druk gebeurt er niks.
    Kijk ik nou ergens over heen of doe ik het helemaal verkeerd?

Content groter maken is me nu gelukt, alleen nu moeten de menu`s meer naar de zeikanten toe..
    Content moest trouwens wel in de index, excuses.. zat verkeerd te kijken :$
    Menu moet wel via css, maar kom er niet helemaal uit

Zet hier maar een slotje op..
    Heb allang een source gekozen, heb al een paar dingen gefixt, en ook een aantal dingen overzichtelijker gemaakt.

- Vip menu veilig gemaakt
    - Bank bugg gefixt
    - Wapenhandel gefixt
    En ben nu bezig met een chatbox, en layout wat veranderen

:slotje:

Hallo,

Ik heb gister Gamoking gedownload, en heb er al een aantal buggs van gefixt.
    Alleen nu heb ik 1 probleem ik wil graag mijn content groter maken, en de menu`s meer naar de zijkant.
    Alleen kom ik daar niet helemaal uit, mijn css kennis ligt niet erg hoog, en hoop dat ik hieruit weer wat meer kan leren.

Voorbeeld:

Css:

Ik hoop dat iemand me verden kan helpen.
    Alvast bedankt.

Mvg,
    Henk

meloentje (rare naam) ik zal het gaan googlen

@larsisgoed9 Bedankt voor de aanraders en de informatie, tot nu toe is het nog een mooie source.
    Ik zal zeker kijken of ik het betaalsysteem kan fixen, als deze source niks word zal ik zeker (OS)banditi of Vendetta gaan uitproberen.
    Waarom ik geen unieke game maak, is omdat ik meer kennis en ervaring wil gaan opbouwen.

Bedankt voor jullie reacties(h)