Posts by SaintsRow

Bedankt, volgensmij is het gelukt.
    Hij moet nu goedgekeurd worden door ringtonio.. :cheer:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.11.10 13:21:36:
    Status goedgekeurd.

Alleen heb ik het getest maar er komt een foutmelding Geen layout code meegegeven.

Hallo,

Ik heb een source wat gebruik maakt van ringtonio, alleen nu wil ik natuurlijk zelf het geld verdienen.
    Maar als ik op ringtonio zit moet ik naar micropayments, en dan kiezen voor betpaalde paginatoegang.
    Maar dan komen hun met de vraag, over een terug link.. wat moet ik daar precies invullen?

Mvg,

Hallo,

Ik ben op zoek naar een mooie maffia outgame.
    Graag een geslicede layout.

Budget: 20/30 euro.

Mvg,

Rijkeshit.:cheer:

Edit door Pim: Titel, tag en categorie aangepast

Hallo Cp,

Ik heb nou al een paar topics gezien over slogans en website namen, nou dacht ik kunnen jullie mij mischien helpen met een slogan?
    Ik heb al op internet gezocht maar die slogan generators zijn 10x niks.
    Het gaat om de naam CrimeWish.
    Hoop dat iemand met een perfecte slogan komt
    Alvast bedankt:cheer:

Ik zal even opnieuw beginnen, met al jullie tips.
    Ik laat wel weten of het gelukt is;)

thnx voor de hulp

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.10 02:16:00:
    Ben nu overnieuw begonnen, maar krijg een witte pagina.

$data is wel een array, ik had er $data3 van gemaakt omdat er al een $data is bij dit script, is namelijk _include-funcs.php, dus niet alleen het levend maken.

PHP
    $data2				= mysql_query("SELECT * FROM `[users]` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'");
        $data				= mysql_fetch_object($data2);

Dus vandaar dat ik dacht ik maak er maar $data3 van, ik wist niet dat het kwaad kon. ($data verbind naar [users])
    Maar ik zal even verder gaan met Larsisgoed9 zijn stukje script, mischien dat ik daar wel uitkom aangezien het een stuk beter geschreven is