Jah, ik bedoel zo iets. Maar een basis iets dat je het zelf verder kan maken is ook goed.;)
Posts by blackboss
-
-
Hallo allemaal,
Weet iemand of er een game source is vrijgegeven met een spel dat je leden hun eigen trein of bus maatschappij kunnen beginnen? Of iets in die richting? Want criminals zijn er nu al genoeg en mij lijkt het leuk om zo soort site verder uit te bouwen en dat dan te runnen.
Voorbeelden:
OVManager.nlJe hebt het ook van vliegtuigen:
Planemania.nlAlvast bedankt,
Blackboss -
Ik ga alleen maar geld verdienen met oud en nieuw. Ik moet de hele nacht werken. Moet bij een feesttent in Garderen de beveiliging regelen. Kaarten controleren en zorgen dat er geen vuurwerk of gevechten op het feestterein komen.
-
-
Je hebt ook nog alle 2 de form dingen genaamt met POST dit moet je ook veranderen anders loopt die daar op vast.
-
Je doet gewoon
ergens in een script die maakt dan de code aan en zet deze dagelijk in de database.
Dan zorg je dat je in de database bijvoorbeeld dit hebt:
PHPCREATE TABLE `forum_topic` ( `id` int(255) NOT NULL AUTO_INCREMENT, `code` int(255) NOT NULL DEFAULT '0', `gevonden` int(255) NOT NULL DEFAULT '0', `datum` datetime NOT NULL DEFAULT '0', PRIMARY KEY (`id`) ) ENGINE=MyISAM AUTO_INCREMENT=16 DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=16 ;
Dan laat maak je een simpel script waar ze de code neer kunnen zetten en daar laat je dan de code controleren en dan als het fout is blijft geraden op '0' en als het goed is zet het script geraden op '1' en bij datum zet je gewoon de datum neer en dan zorg je dat je die bepaalde code op die dag kan doen.
ALs je het niet snapt stuur me dan maar een PM
-
-
-
@Koen: Ik heb even gekeken ik gebruik IE voor criminalspoint en ik heb ook firefox en safari geinstalleerd maar bij firefox werkt het wel inderdaad gewoon maar bij IE werkt het waarschijnlijk dan niet.
-
Jah, ik vind het dit keer geen succes volle update om hem al gelijk zo uit te brengen. Hij is niet goed vooraf getest, wat erg jammer is want het zou leuk zijn als alles gelijk goed werkt.
Ik vind de video gesprekken en het delen van foto's er nu wel qua disign beter op geworden. Dat het nu minder ten koste van je gespreks ruimte gaat en het naast je gesprek komt testaan.
Ik vond het trouwens ook wel een min puntje dat je hem als update binnen kreeg met je windows update en dat je hem niet zelf ergens moest downloaden dat je er echt voor kiest om hem te downloaden. Als je nu kinderen ofzo heb die de updates gewoon accepteren dan heb je gelijk een MSN op je pc vol met fouten.
-
Hallo beste CP'ers, Ik heb vandaag me laptop geupdate en nu heb ik MSN 2011. Ik vroeg me af wat jullie van MSN 2011 vinden en of jullie al leuke fouten of juist irritante fouten hebben gevonden.
Ik persoonlijk vind het aanmelden wel vervelend en dat je bij je contacten lijst ook gelijk zo pagina krijgt. (Maar deze kan je weg klappen) Ook vind ik het vervelend dat je standaard je volledige naam als naam hebt en er dus geen leuke teksten meer kan neer zetten.. En alles wat je wil veranderen gaat via je live profiel maar ik heb helemaal geen live account!!
Wat vinden jullie?
-
Waar: Menu onder het kopje 'Forum'
Bug: Tekst nog geen link gemaakt.
Uitleg: In het menu staat onder 'Forum overzicht' de tekst 'Laatste 50 topics'. Dit is nog geen link maar is nog gewoon een tekst. -
Op verzoek van cri reactie verwijderd.
-
Je kan het altijd proberen. Maar waarschijnlijk heeft hij die ook vals opgegeven. En anders zou je kunnen kijken of hij wel zou reageren op het moment dat je hem een laatste herinnering stuurd voordat je juridische stappen gaat ondernemen (rechtzaak).
Succes.
-
jgdonleach: Jah, de klant is wel koning. Alleen op het moment dat het financieel niet normaal te draaien is moet er toch iets ingeleverd worden door de klant. Daarom is een extra google ads ofzo een mooie oplossing. En als het op de achtergrond staat heeft niemand er last van.
-
K.Rens: Ik heb je even een privé bericht gestuurd. Het ging om de afbeelding die ik al eerder in een privé bericht had gestuurd. Als je tenminste toestemming geeft dat ik deze als afbeelding wil gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
@ Robin dat bedoelde ik eigenlijk ook. (Ik heb persoonlijk een breedbeeld dus ik zie veel van de achtergrond ik weet niet hoe het bij andere leden is maar oké.) Dus ik dacht daar heb je veel ruimte voor advertenties. Er zou vast wel veel te vinden zijn. Want Google heeft volgens mij ook van die advertentjes die hoog zijn.
-
Persoonlijk zou ik zeggen we doen bovenaan de advertenties van de leden omdat dit allemaal over verschillende sites kan gaan en in het forum de google ads omdat deze dan gelijk een paar handige links meer zetten over de dingen waar het topic over gaat (als het goed gemaakt is). Dan krijg je toch weer een paar links zodat je sneller tot de oplossing van je vraag zou kunnen komen. En omdat google ads redelijk goed verdienen hebben jullie als criminalspoint er ook nog wat aan.
Het is misschien ook mogelijk om een advertentie links naast het menu (dus op de achtergrond) of aan de andere kant rechts naast het forum te plaatsen. Maar dan een banner die 100 breed is en 300 hoog ofzo. (dit zit niemand in de weg en als dit op een mooie manier is gemaakt heb je ook nog handig je advertenties. Alleen jammer dat er weinig banners zo gemaakt worden maar misschien is dit geschikt voor de google ads.)
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
Oke, maar dan moeten ze dat wel veranderen of erbij zetten dat JPG niet werkt. En er was nog aan mij gevraagd wat voor afbeelding ik had dus daar reageerde ik nog even op..
-
Mijn afbeelding was kleiner als het aantal KB's dat geldig was. Ik heb zelfs een afbeelding geprobeerd van 5*5 PX en die pakte die niet en die was helemaal wit dus was ook lager als het aantal KB's dat je mag gebruiken.
Het waren wel allemaal JPG bestanden.