Mooi gedaan, dat het ziet er ook helemaal super uit. Dat beloofd wel dat er een goede, mooie site op komst is of niet?
Posts by blackboss
-
-
@ Killingdevil:
Als je dat in je script zet (van dat nieuwe tab) dan krijg je gewoon die pagina in het nieuwe tabblad. -
Aflaten keuren en lekker verder gaan met werken.
Wat zou je doen als je rijbewijs word afgepakt door de politie maar je hem nodig hebt voor je werk?
-
-
-
Dat was mijn idee.:P
-
-
-
Dan zou er waarschijnlijk niet veel veranderen dus maakt het mij niet zoveel uit.
Wat zou je doen als je een boete krijgt van ? 1500,- ?
-
Beste CPers,
Ik werk op dit moment mee aan een site die we nog aan het afwerken zijn. Graag zou ik hem alvast door jullie laten beoordelen om te kijken wat we jullie er van vinden en wat we eventueel nog moeten aanpassen.
PHP
Toon MeerDesign: 0/10 Scripting: 0/10 Orginalitijd: 0/10 Functies: 0/10 Tips: Zou ik het spelen: Tip om bekend te worden: Minpunten: Pluspunten:
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
Rustig op zoek gaan naar een nieuwe baan. Maar wel een die ik leuk vind.
Wat zou je doen als je huis werd afgesloten van stroom, gas en water omdat de rekeningen niet betaald zijn en het minimaal 2 weken duurt tot je weer aangesloten bent.
-
Toe blijven kijken hoe hij leid maar als het te erg word helpen zodat die nog langer heeft om meer te leiden.
Wat zou je doen als je naar een sollicitatie gesprek onderweg bent en op het moment dat je er bijna bent kom je er achter dat er een grote vlek in je overhemd zit.
-
Ik ben zelf ook nog opzoek naar een goede source.
-
Is ovgame gewoon zo te download?
Want als het maar een half script is kan ik het verder afmaken. -
Altijd lekker naar zelf naar vakantie vliegen.
Wat zou je doen als de moderator van je site al je leden wist en je geen backup meer hebt?
-
-
Mijn laptop komt van internet.;) En er is dus geen echte winkel.
-
Heb ik gedaan. Ik heb ook via samsung zelf de drivers al een paar keer geinstalleerd alleen staan er geen keyboard drivers tussen.
-
Hallo CPer's,
Ik heb al een tijdje een Samsung R519 laptop.
Ik had deze gekocht met een windows Vista licentie. Op het moment dat windows 7 uit kwam kreeg ik deze gratis als update opgestuurd. Deze heb ik geinstalleerd maar eigenlijk werken vanaf dat moment een aantal FN toetsen niet meer. Heeft iemand enig idee waar ik goede drivers kan downloaden en of je ergens zelf die FN toetsen kan instellen?Alvast bedankt,
Blackboss -