@ Cas: Jah, dat snap ik. Maar ik wil eigenlijk dat die automatisch me foto's verkleind zodat ze allemaal op schaal verkleinen. Want ik haal ze uit de database en dan wil ik ze verkleint laten zien maar nog wel goed.
Posts by blackboss
-
-
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje: Hoe kan ik een foto in HTML laten verkleinen maar dat die nog wel in verhouding blijft?
Dus dat bijvoorbeeld: 1000*2000 100*200 kan worden..Met vriendelijke groet,
Blackboss -
Hallo allemaal,
Heeft iemand van jullie een agenda systeem dat je op je site kan zetten en dat mensen er dan dingen aan kunnen toevoegen? Het liefst via de database?
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
Hallo allemaal,
Ik ben altijd maar opzoek naar allemaal leuke applicaties voor mijn ipod touch.. Daarom heb ik dit topic gemaakt met de volgende vraag:
Weet iemand nog leuke applicaties voor de ipod touch, iphone of de ipad?
Er zijn natuurlijk 1.000e apps dus vroeg ik me af wat jullie aanraden.
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
-
Oke, hieronder staat een stuk van een mailtje dat ik even kopieer:
Dag Willem,
De techneuten hebben naar het verhaal van H**** gekeken en verzekert dat het niet kan werken. Maar... daag H**** maar uit. Laat het hem proberen op https://asatest.trajectplanner.nl . Als het hem lukt is het treurig voor TP maar is H**** wel de held van de dag! En TP kennende krijgt ie vast een prijs als het hem gelukt is!
Groeten, MarijkeDat mailtje had de directeur naar mijn mentor gestuurd en mijn mentor heeft het door gestuurd naar mij.
Vervolgens vroeg ik of ik alles mocht doen en daar werd op geantwoord met:
Ja, de site is speciaal als test versie.
Dus ik mag daar alles mee doen wat ik zelf wil.
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
-
SC-Webmedia: Nee, Ik had een bug gemeld aan het ICT beheer en toen vroeg die aan mij of ik even verder wou kijken naar bugs.. toen ging ik dus dat soort dingen opzoeken en vroeg ik me af of dat ook mogelijk was bij het school systeem..
-
Oke, bedankt voor de uitleg.
Is er misschien ook iets van een bestand die je upload en die zich daarna vanzelf opend die ook dingen doet? Maakt niet uit wat.. maar gewoon dat die bijvoorbeeld de site langzaam maakt of het systeem sloopt? Ik kan namelijk bestanden uploaden als leerling.. -
Ik moet bijvoorbeeld iets kunnen weizigen zoals cijfers of een wachtwoord of gebruikers naam waarvan het in ieder geval niet de bedoeling is dat ik dat heb.. of op een of andere manier andere rechten krijgen.
Systeem is TrajectPlanner.
-
-
Hallo allemaal,
Ik wil jullie om hulp vragen. Ik heb van de ICT beheerder op school de opdracht gekregen om alle mogelijke fouten in het school systeem te vinden. Ik mag alles doen ook alle legale dingen. Ik heb voor alles toestemming gekregen.
Zouden jullie mij MYSQL injection willen uitleggen of andere manieren om dingen te weizigen?
Of weten jullie misschien bestaande fouten in trajectplanner?
Ik hoor het graag van jullie..
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
-
Dat zou ieder bedrijf doen. En google is een hulp middel en je eigen diensten vind je natuurlijk zelf altijd het beste. Dus ik vind het best logisch dat google zijn eigen diensten (in hun ogen het beste) bovenaan zet.
-
-
-
-
-
Hem aanklagen.
Wat zou je doen als je toch al ban punten hebt en er niet echt een regel is dat je minimaal 3 reacties moet wachten?
-