Posts by blackboss

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, Ik wil graag in het menu kunnen zien hoe lang je nog moet wachten tot je weer een misdaad kan plegen. Ik maak gebruik van de criminolz source.. Ik heb zelf al wat dingen geprobeerd alleen de tijd klopt steeds maar niet. (De tijd hoeft van mij niet persee af te lopen. Hij vernieuwt toch elke keer als je naar een andere pagina gaat.)

ingame.php

ingame.tpl

Weet iemand wat ik fout doe?

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

Zo:

PHP
    echo/"<div class='dark'><font color='red' style='font-weight: bold'>Je hebt niet genoeg geld om drugs te kopen.</font></div>/";

Of zo:

PHP
    echo"<div class=/"dark/"><font color=/"red/" style=/"font-weight: bold/">Je hebt niet genoeg geld om drugs te kopen.</font></div>";

@ Lancer: ik bebruik criminolz zoals FarhatR al goed gezien had.

@ Superior: Zelfs als ik dat script gebruik word de pagina helemaal wit. Wil ik iets wat onmogelijk is ofzo?

Allemaal alvast heel erg bedankt voor wat jullie tot nu toe hebben gedaan.. Maar heeft iemand nog een idee hoe ik in mijn hele site kan regelen dat er niet zo witte pagina komt maar dat er gewoon een fout komt te staan dan kan ik het zelf veel makkelijker oplossen.

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

Ik ben ondertussen ook weer met een ander script aan het proberen maar hier krijg ik ook dezelfde witte pagina. Misschien is dit wat makkerlijker:

Nee, Het werkt nogsteeds niet. Ik krijg gewoon helemaal een blanco pagina en er word ook geen fout aan gegeven ofzo. Dat vind ik juist het rare. Weet je misschien nog iets wat fout kan zijn?

Jah, ik heb nu bij mijn eerste post toen ik dit topic heb gemaakt het volledige script weer geplaatst. Daar staat het volgens mij nu goed toch? (Zo bedoelde je het toch?)

Oke, ik heb het nu veranderd, maar het lost jammer genoeg nog niets op. Ik zie nogsteeds alleen een witte pagina.

Ik heb mijn eerste post bewerkt met het script zoals het nu is.

Ik had dat naar dit veranderd omdat het in een ander script dat wel werkte zo stond. Maar wat moet ik dan nu veranderen?

PHP
    </script>' . "maar weer terug!</font></div>\r\n" . $empty;

@ Superior: Hoe werkt dat error_reporting precies want ik heb even op internet gezocht en ik snap het niet echt. Zou je even een hele korte uitleg willen geven of een voorbeeldje?

@ FerhatR: Ik heb ondertussen het stukje rond line 13 vervangen in:

PHP
    <script type="text/javascript">
    aftellen(\'' . $tijd . '\', \'seconds\', true, true);
    </script>' . "maar weer terug!</font></div>\r\n" . $empty;

Ik heb eigenlijk overal echo''; en dat werkt, Maar denk je dat het daar aan ligt? Want dan zal ik het gelijk overal gaan aanpassen of kan het nog een andere reden hebben dat ik iets vergeten ben of iets doms erin heb gezet.

Hallo allemaal, ik wil een script hebben dat je drugs kan kopen maar dat er ook de kans bestaad dat het fout gaat en je dan gewoon je geld kwijt bent. Ik heb al wat gespript alleen de pagina blijft helemaal wit. Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd heb gedaan?

Bij voor baat dank.