klopt moet nog weggehaald worden, mislukt experiment8-|
Posts by diamondboy
-
-
het probleem is opgelost. het is wel apart want het werkt alleen als ik het bestand in mijn documenten zit en als ik hem in een aparte map zet werkt het niet(c)
-
ja dat snap ik frenzo, header is mijn eigen settings, menu uiteraard niet maar het gaat me meer om de header: het is me eigen setting maar hij werkt nog steeds niet:(
-
ik volg een base tutorial op webmastercity van racoon alleen nu heb ik een probleem, ik heb html
PHP
Toon Meer<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="nl" lang="nl"> <head> <title>mySite.com</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="opmaak.css" /> </head> <body> <div id="header"> <h1>Portfolio</h1> <h2>van Frank Van Schaik</h2> </div> <ul id="menu"> <li><a href="#">Home</a></li> <li><a href="#">About</a></li> <li><a href="#">Blog</a></li> <li><a href="#">Products</a></li> <li><a href="#">Support</a></li> <li><a href="#">Contact</a></li> </ul> </body> </html>
en css
PHP
Toon Meer@charset "utf-8"; /* CSS Document */ html { background-color: #000000; } body { width: 698px; border-left: 1px solid #888888; border-right: 1px solid #888888; margin: 0px auto; margin-bottom: 20px; } div#header { width: 341px; height: 216px; background: url('slicen/afbeeldingen/header1.jpg'); } h1 { font-family: Verdana; font-size: 26px; color: #ffffff; font-weight: normal; margin: 0; padding: 22px 0px 0px 19px; float: left; } h2 { font-family: "Times New Roman"; font-size: 11px; color: #ffffff; font-weight: normal; margin: 0; padding: 26px 0px 0px 12px; float: left; } ul#menu { margin: 0px; padding-left: 10px; list-style: none; height: 25px; width: 688px; background-color: #0adfe2; background-image: url('slicen/afbeeldingen/menu.jpg'); } ul#menu li { float: left; height: 25px; } ul#menu li a { display: block; overflow: hidden; height: 25px; padding: 5px 8px 0px 8px; font-family: Verdana; color: #ffffff; font-size: 11px; text-decoration: none; font-weight: bold; } ul#menu li a:hover, ul#menu li.active a, ul#menu li.active a:hover { padding: 5px 8px 0px 8px; background-color: #ffffff; color: #000000; height: 20px; }
maar hij laat niet mijn geslicede header en menu zien, er komt wel een soort menu maar dat komt door de code.
misschien zien jullie een fout waardoor dit komt? en alle bestanden zitten gewoon in de goede mappen dus daar kan het niet aan liggen;)
-
hoezo is dat een fout dan patrick?8-|
-
ik ben een quiz aan het maken voor mijn site, maar nu wil ik natuurlijk dat als ze op answer klikken kunnen zien of het goed en fout is, en ik vroeg me ook af wat ik moet invullen in de database want het zijn vijftien vragen en je moet waardes enzo invullen. dus id vraag 1 en dan waardes enzo weet ik wel maar primary key etc?
hopelijk kan iemand me dit ff vertellen.. -
ik heb een ingewikkelde vraag, ik heb een website: http://www.voetbalkompas.nl. de Home kan je aanpassen en ulpoad je dan via ftp net als index en in index zit een linker rechter en midden verwerkt. er zit ook een admin panel bij voor de andere paginas. maar nu wil ik hetzelfde als home maar dan voor amateur voetbalnieus en op de home komt dan prof voetbal news. maar nu vraag ik me dus af hoe ik dat doe zodat ik ook amateur moet uploaden via ftp zodat het niet van de admin panel is maar een soort los bestand. hopelijk is dit genoeg informatie en ik hoop dat iemand me kan helpen.
-
heel erg bedankt! kan gelijk slotje op
-
ik heb een site gesliced en gebased alleen nu staat die in het midden dus wat bij html <center> zal zijn alleen komt het nu door het css:
dit is de css:
PHP
Toon Meerhtml { background-color: #f2f2f2; } body { width: 698px; border-left: 1px solid #888888; border-right: 1px solid #888888; margin: 0px auto; background-image: url('slicen/afbeeldingen/serieuze-body.jpg'); } div#header { background-image: url('slicen/afbeeldingen/serieuze-header.jpg'); background-repeat: repeat-x; width: 1121px; height: 90px; background-color: #f4a600; } h1 { font-family: Verdana; font-size: 26px; color: #ffffff; font-weight: normal; margin: 0; padding: 22px 0px 0px 19px; float: left; } h2 { font-family: "Times New Roman"; font-size: 11px; color: #ffffff; font-weight: normal; margin: 0; padding: 26px 0px 0px 12px; float: left; } ul#menu { margin: 0px; padding-left: 10px; list-style: none; height: 25px; width: 1111px; background-color: #d00909; background-image: url('slicen/afbeeldingen/serieuze-menubar.jpg'); } ul#menu li { float: left; height: 25px; } ul#menu li a { display: block; overflow: hidden; height: 25px; padding: 5px 8px 0px 8px; font-family: Verdana; color: #ffffff; font-size: 11px; text-decoration: none; font-weight: bold; } ul#menu li a:hover, ul#menu li.active a, ul#menu li.active a:hover { padding: 5px 8px 0px 8px; background-color: #ffffff; color: #000000; height: 20px; } div#container { width:1121px; overflow: hidden; border-bottom: 1px solid #333333; } div#lContainer { background-color: #ffffff; width: 1100px; padding: 0px 10px 10px 10px; float: left; font-family: Verdana; font-size: 13px; color: #333333; } div#rContainer { background-color: #f2f2f2; width: 35px; padding: 10px 10px 10px 10px; float: right; } div#lContainer h3 { padding-top: 10px; font-family: Verdana; font-size: 25px; color: #333333; font-weight: normal; margin: 0 0 9px 0; border-bottom: 1px dotted #333333; } div#rContainer h3 { padding-top: 10px; font-family: Verdana; font-size: 21px; color: #333333; font-weight: normal; margin: 0 0 9px 0; text-decoration: underline; } div#lContainer h4 { font-family: Verdana; font-size: 20px; color: #333333; font-weight: normal; padding: 10px 0 10px 0; margin: 0; } div#lContainer a { color: #ff0000; font-weight: bold; text-decoration: underlined; } div#lContainer a:hover { text-decoration: none; } div#rContainer ul { width: 205px; border-bottom: 1px solid #e4e4e4; margin: 0; padding: 0; } div#rContainer ul li { list-style: none; margin: 0; border-top: 1px solid #e4e4e4; } div#rContainer ul li a { color: #333333; font-family: Verdana; font-size: 13px; font-weight: bold; padding: 5px 0px 5px 0px; display: block; } div#rContainer ul li a:hover { background-color: #dddddd; padding-left: 10px; color: #ff0000; text-decoration: underline; } div#footer { width: 100%; background-color: #666666; text-align: center; padding: 3px 0px 3px 0px; clear: both; margin:0; float: left; font-family: Verdana; font-size: 11px; color: #ffffff; margin-bottom: 20px; } div#footer a { color: #ffffff; text-decoration: underline; }
en dit de html:
PHP
Toon Meer<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="nl" lang="nl"> <head> <title>mySite.com</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="opmaak.css" /> <style type="text/css"> <!-- #apDiv1 { position:absolute; width:200px; height:115px; z-index:1; left: 133px; top: 219px; } #apDiv2 { position:absolute; width:48px; height:23px; z-index:1; left: 452px; top: 120px; } #apDiv3 { position:absolute; width:198px; height:68px; z-index:2; left: 441px; top: 144px; } #apDiv4 { position:absolute; width:284px; height:37px; z-index:3; left: 401px; top: 69px; } --> </style> </head> <body> <div id="header"><font style="font-size:64px" color="#0080FF" face="Eras Bold ITC">Campings</font></div> <ul id="menu"> <li><a href="#">Home</a></li> <li><a href="#">About</a></li> <li><a href="#">Blog</a></li> <li><a href="#">Products</a></li> <li><a href="#">Support</a></li> <li><a href="#">Contact</a></li> </ul> <div id="container"> <div id="lContainer"> <DIV style="position:absolute; left:207px; top:147px; width:100px; height:25px; z-index:19" align="left"> <select name="Combobox2" size="1" onChange="addWaar(this.value)" id="waarKeuze"> <option value="0">Zoek en vind een camping</option> <option value="0">Zoek en vind een camping</option> <option value="Aalsmeer">Aalsmeer</option> <option value="Aalter">Aalter</option> <option value="Ahaus-Alstätte">Ahaus-Alstätte</option> <option value="Aken">Aken</option> <option value="Akersloot">Akersloot</option> <option value="Alkmaar">Alkmaar</option> <option value="Almelo">Almelo</option> <option value="Almen">Almen</option> <option value="Almere">Almere</option> <option value="Alphen a/d Rijn">Alphen a/d Rijn</option> <option value="Altenahr">Altenahr</option> <option value="Altenau">Altenau</option> <option value="Altenberg">Altenberg</option> <option value="Alzey">Alzey</option> <option value="Amberg">Amberg</option> <option value="Ambléve">Ambléve</option> <option value="Ameland">Ameland</option> <option value="Amersfoort">Amersfoort</option> <option value="Amstelveen">Amstelveen</option> <option value="Amsterdam">Amsterdam</option> <option value="Anderen">Anderen</option> <option value="Andreasberg">Andreasberg</option> <option value="Anna Jacobapolder">Anna Jacobapolder</option> <option value="Antwerpen">Antwerpen</option> <option value="Apeldoorn">Apeldoorn</option> <option value="Appelscha">Appelscha</option> <option value="Appeltern">Appeltern</option> <option value="Appingedam">Appingedam</option> <option value="Arc">Arc</option> <option value="Arcen">Arcen</option> <option value="Arlon">Arlon</option> <option value="Arnhem">Arnhem</option> <option value="Arnsberg">Arnsberg</option> <option value="Assen">Assen</option> <option value="Asten">Asten</option> <option value="Baarlo">Baarlo</option> <option value="Baarn">Baarn</option> <option value="Bad Arolsen">Bad Arolsen</option> <option value="Bad Bentheim">Bad Bentheim</option> <option value="Bad Berleburg">Bad Berleburg</option> <option value="Bad Bertrich">Bad Bertrich</option> <option value="Bad Blankenburg">Bad Blankenburg</option> <option value="Bad Durrheim">Bad Durrheim</option> <option value="Bad Fredeburg">Bad Fredeburg</option> <option value="Bad Laasphe">Bad Laasphe</option> <option value="Bad Nauheim">Bad Nauheim</option> <option value="Bad Nenndorf">Bad Nenndorf</option> <option value="Bad Neuenahr-Ahrweiler">Bad Neuenahr-Ahrweiler</option> <option value="Bad Oeynhausen">Bad Oeynhausen</option> <option value="Bad Reichenhall">Bad Reichenhall</option> <option value="Bad Salzuflen">Bad Salzuflen</option> <option value="Bad Wildungen">Bad Wildungen</option> <option value="Bad Zwischenahn">Bad Zwischenahn</option> <option value="Baden-Baden">Baden-Baden</option> <option value="Bagnoles de l’Orne">Bagnoles de l’Orne</option> <option value="Baiersbronn">Baiersbronn</option> <option value="Ballenstedt">Ballenstedt</option> <option value="Barchem">Barchem</option> <option value="Barendrecht">Barendrecht</option> <option value="Bayreuth">Bayreuth</option> <option value="Bedum">Bedum</option> <option value="Beekbergen">Beekbergen</option> <option value="Beesel">Beesel</option> <option value="Beetsterzwaag">Beetsterzwaag</option> <option value="Bemelen">Bemelen</option> <option value="Bendorf">Bendorf</option> <option value="Bensheim">Bensheim</option> <option value="Berg en Dal">Berg en Dal</option> <option value="Berg en Terblijt">Berg en Terblijt</option> <option value="Bergambacht">Bergambacht</option> <option value="Bergen">Bergen</option> <option value="Bergen op Zoom">Bergen op Zoom</option> <option value="Bergheim">Bergheim</option> <option value="Berkel Enschot">Berkel Enschot</option> <option value="Berlijn">Berlijn</option> <option value="Bernkastel-Kues">Bernkastel-Kues</option> <option value="Bernkastel-Wehlen">Bernkastel-Wehlen</option> <option value="Best">Best</option> <option value="Beuningen">Beuningen</option> <option value="Biberach-Maselheim">Biberach-Maselheim</option> <option value="Biddinghuizen">Biddinghuizen</option> <option value="Bielefeld">Bielefeld</option> <option value="Biersdorf am See">Biersdorf am See</option> <option value="Bitburg">Bitburg</option> <option value="Blankenberge">Blankenberge</option> <option value="Blankenfelde-Mahlow">Blankenfelde-Mahlow</option> <option value="Bochum">Bochum</option> <option value="Bödefeld">Bödefeld</option> <option value="Bodegraven">Bodegraven</option> <option value="Boekelo">Boekelo</option> <option value="Bollwiller">Bollwiller</option> <option value="Bonn">Bonn</option> <option value="Boppard">Boppard</option> <option value="Borger">Borger</option> <option value="Born">Born</option> <option value="Bosch en Duin">Bosch en Duin</option> <option value="Bosschenhoofd">Bosschenhoofd</option> <option value="Bottrop">Bottrop</option> <option value="Bouillon">Bouillon</option> <option value="Bourré">Bourré</option> <option value="Bourscheid-Plage">Bourscheid-Plage</option> <option value="Bourtange">Bourtange</option> <option value="Boxmeer">Boxmeer</option> <option value="Braamt/Montferland">Braamt/Montferland</option> <option value="Braunlage">Braunlage</option> <option value="Braunschweig">Braunschweig</option> <option value="Breda">Breda</option> <option value="Breklenkamp">Breklenkamp</option> <option value="Bremen">Bremen</option> <option value="Bremm">Bremm</option> <option value="Breukelen">Breukelen</option> <option value="Briedern">Briedern</option> <option value="Brielle">Brielle</option> <option value="Brilon">Brilon</option> <option value="Bronkhorst">Bronkhorst</option> <option value="Bruchsal">Bruchsal</option> <option value="Brugge">Brugge</option> <option value="Brühl bei Köln">Brühl bei Köln</option> <option value="Bruinisse">Bruinisse</option> <option value="Brummen">Brummen</option> <option value="Brunssum">Brunssum</option> <option value="Brussel">Brussel</option> <option value="Buchholz in der Nordheide">Buchholz in der Nordheide</option> <option value="Buinen">Buinen</option> <option value="Bunnik">Bunnik</option> <option value="Burg Reuland">Burg Reuland</option> <option value="Burgh-Haamstede">Burgh-Haamstede</option> <option value="Bussum">Bussum</option> <option value="Cadzand">Cadzand</option> <option value="Caen">Caen</option> <option value="Calais">Calais</option> <option value="Capelle a/d IJssel">Capelle a/d IJssel</option> <option value="Carentan">Carentan</option> <option value="Castrop-Rauxel">Castrop-Rauxel</option> <option value="Challans">Challans</option> <option value="Champlon">Champlon</option> <option value="Chantenay Saint-Imbert">Chantenay Saint-Imbert</option> <option value="Chantilly">Chantilly</option> <option value="Charleroi">Charleroi</option> <option value="Chemnitz">Chemnitz</option> <option value="Ciney">Ciney</option> <option value="Clervaux">Clervaux</option> <option value="Coburg">Coburg</option> <option value="Colroy-La-Roche">Colroy-La-Roche</option> <option value="Corbion sur Semois">Corbion sur Semois</option> <option value="Cottbus">Cottbus</option> <option value="Cuijk">Cuijk</option> <option value="Dalfsen">Dalfsen</option> <option value="De Bult">De Bult</option> <option value="De Cocksdorp">De Cocksdorp</option> <option value="De Koog">De Koog</option> <option value="De Lutte">De Lutte</option> <option value="De Panne">De Panne</option> <option value="De Schiphorst">De Schiphorst</option> <option value="Delden">Delden</option> <option value="Delft">Delft</option> <option value="Delfzijl">Delfzijl</option> <option value="Den Bosch">Den Bosch</option> <option value="Den Burg">Den Burg</option> <option value="Den Haag">Den Haag</option> <option value="Den Helder">Den Helder</option> <option value="Den Hoorn">Den Hoorn</option> <option value="Denekamp">Denekamp</option> <option value="Derental">Derental</option> <option value="Deurne">Deurne</option> <option value="Deventer">Deventer</option> <option value="Diegem">Diegem</option> <option value="Diemelsee">Diemelsee</option> <option value="Diessen">Diessen</option> <option value="Diest">Diest</option> <option value="Dipperz-Friesenhausen">Dipperz-Friesenhausen</option> <option value="Doenrade">Doenrade</option> <option value="Doetinchem">Doetinchem</option> <option value="Dokkum">Dokkum</option> <option value="Domburg">Domburg</option> <option value="Doorn">Doorn</option> <option value="Doorwerth">Doorwerth</option> <option value="Dortmund">Dortmund</option> <option value="Drachten">Drachten</option> <option value="Dresden">Dresden</option> <option value="Driebergen">Driebergen</option> <option value="Dronten">Dronten</option> <option value="Drouwen">Drouwen</option> <option value="Durbuy">Durbuy</option> <option value="Düsseldorf">Düsseldorf</option> <option value="Düsseldorf-Airport">Düsseldorf-Airport</option> <option value="Dwingeloo">Dwingeloo</option> <option value="Ede">Ede</option> <option value="Eemnes">Eemnes</option> <option value="Eerbeek">Eerbeek</option> <option value="Eernewoude">Eernewoude</option> <option value="Eext">Eext</option> <option value="Egmond aan Zee">Egmond aan Zee</option> <option value="Eindhoven">Eindhoven</option> <option value="Eisenach">Eisenach</option> <option value="Ellecom">Ellecom</option> <option value="Ellezelles">Ellezelles</option> <option value="Elspeet">Elspeet</option> <option value="Elst">Elst</option> <option value="Emmeloord">Emmeloord</option> <option value="Emmen">Emmen</option> <option value="Enkhuizen">Enkhuizen</option> <option value="Enkirch">Enkirch</option> <option value="Enschede">Enschede</option> <option value="Epe">Epe</option> <option value="Epen">Epen</option> <option value="Erfurt">Erfurt</option> <option value="Erkrath">Erkrath</option> <option value="Ermelo">Ermelo</option> <option value="Esch-sur-Sûre">Esch-sur-Sûre</option> <option value="Eschdorf">Eschdorf</option> <option value="Essen">Essen</option> <option value="Etoges">Etoges</option> <option value="Etten-Leur">Etten-Leur</option> <option value="Euskirchen">Euskirchen</option> <option value="Exloo">Exloo</option> <option value="Feldkirchen">Feldkirchen</option> <option value="Flensburg">Flensburg</option> <option value="Florenville">Florenville</option> <option value="Fontevraud l'Abbaye">Fontevraud l'Abbaye</option> <option value="Franeker">Franeker</option> <option value="Frankfurt">Frankfurt</option> <option value="Frankfurt am Main">Frankfurt am Main</option> <option value="Frankfurt an der Oder">Frankfurt an der Oder</option> <option value="Frederiksoord">Frederiksoord</option> <option value="Freiburg">Freiburg</option> <option value="Freidorf/Massow">Freidorf/Massow</option> <option value="Freital">Freital</option> <option value="Friedrichroda">Friedrichroda</option> <option value="Garderen">Garderen</option> <option value="Gasselte">Gasselte</option> <option value="Gedinne">Gedinne</option> <option value="Geisenhausen bei München">Geisenhausen bei München</option> <option value="Geldrop">Geldrop</option> <option value="Gelsenkirchen">Gelsenkirchen</option> <option value="Gembloux">Gembloux</option> <option value="Genk">Genk</option> <option value="Gent">Gent</option> <option value="Genval">Genval</option> <option value="Gerlingen">Gerlingen</option> <option value="Gerolstein">Gerolstein</option> <option value="Gescher">Gescher</option> <option value="Gieten">Gieten</option> <option value="Giethoorn">Giethoorn</option> <option value="Gilze">Gilze</option> <option value="Gladbeck">Gladbeck</option> <option value="Goes">Goes</option> <option value="Gondorf">Gondorf</option> <option value="Gorinchem">Gorinchem</option> <option value="Gorssel">Gorssel</option> <option value="Goslar-Hahnenklee">Goslar-Hahnenklee</option> <option value="Göttingen">Göttingen</option> <option value="Gouda">Gouda</option> <option value="Goutum">Goutum</option> <option value="Grace-Hollogne">Grace-Hollogne</option> <option value="Grafenau">Grafenau</option> <option value="Grand-Han">Grand-Han</option> <option value="Grevenstein">Grevenstein</option> <option value="Groesbeek">Groesbeek</option> <option value="Gronau">Gronau</option> <option value="Groningen">Groningen</option> <option value="Groot-Bijgaarden">Groot-Bijgaarden</option> <option value="Grossliebringen-Ilmtal">Grossliebringen-Ilmtal</option> <option value="Grupont">Grupont</option> <option value="Gulpen">Gulpen</option> <option value="Günzburg">Günzburg</option> <option value="Haaksbergen">Haaksbergen</option> <option value="Haarlem">Haarlem</option> <option value="Haasrode">Haasrode</option> <option value="Hadamar">Hadamar</option> <option value="Haguenau">Haguenau</option> <option value="Hallenberg">Hallenberg</option> <option value="Hallenberg-Hesborn">Hallenberg-Hesborn</option> <option value="Hamburg">Hamburg</option> <option value="Han-sur-Lesse">Han-sur-Lesse</option> <option value="Hanau">Hanau</option> <option value="Hannover">Hannover</option> <option value="Hannoversch Münden">Hannoversch Münden</option> <option value="Harderwijk">Harderwijk</option> <option value="Haren">Haren</option> <option value="Harich">Harich</option> <option value="Harkstede">Harkstede</option> <option value="Harlingen">Harlingen</option> <option value="Harre">Harre</option> <option value="Harrislee">Harrislee</option> <option value="Hasselt">Hasselt</option> <option value="Hauenstein">Hauenstein</option> <option value="Hausen-Roth">Hausen-Roth</option> <option value="Havelte">Havelte</option> <option value="Heel">Heel</option> <option value="Heelsum">Heelsum</option> <option value="Heemskerk">Heemskerk</option> <option value="Heerenveen">Heerenveen</option> <option value="Heerlen">Heerlen</option> <option value="Heidelberg">Heidelberg</option> <option value="Heigenbrücken">Heigenbrücken</option> <option value="Heijenrath">Heijenrath</option> <option value="Heiloo">Heiloo</option> <option value="Helden">Helden</option> <option value="Hellendoorn">Hellendoorn</option> <option value="Helmond">Helmond</option> <option value="Helmstedt">Helmstedt</option> <option value="Hengelo">Hengelo</option> <option value="Hengevelde">Hengevelde</option> <option value="Hennef">Hennef</option> <option value="Heppenheim">Heppenheim</option> <option value="Herbeumont">Herbeumont</option> <option value="Herkenbosch">Herkenbosch</option> <option value="Herzberg">Herzberg</option> <option value="Hesel">Hesel</option> <option value="Hilden">Hilden</option> <option value="Hildesheim">Hildesheim</option> <option value="Hilvarenbeek">Hilvarenbeek</option> <option value="Hilversum">Hilversum</option> <option value="Hockenheim">Hockenheim</option> <option value="Hoenderloo">Hoenderloo</option> <option value="Hoevelaken">Hoevelaken</option> <option value="Hohegeiß">Hohegeiß</option> <option value="Hohenlinden">Hohenlinden</option> <option value="Holsloot">Holsloot</option> <option value="Holsthum">Holsthum</option> <option value="Holten">Holten</option> <option value="Hoofddorp">Hoofddorp</option> <option value="Hoog Soeren">Hoog Soeren</option> <option value="Hoogeveen">Hoogeveen</option> <option value="Hoorn">Hoorn</option> <option value="Horn">Horn</option> <option value="Horst">Horst</option> <option value="Houffalize">Houffalize</option> <option value="Houten">Houten</option> <option value="Houthem">Houthem</option> <option value="Huisduinen">Huisduinen</option> <option value="Huizen">Huizen</option> <option value="Hulshorst">Hulshorst</option> <option value="Hulst">Hulst</option> <option value="Hürth bei Köln">Hürth bei Köln</option> <option value="IJmuiden aan Zee">IJmuiden aan Zee</option> <option value="IJsselstein">IJsselstein</option> <option value="Ilshofen">Ilshofen</option> <option value="Kaarst">Kaarst</option> <option value="Kaatsheuvel">Kaatsheuvel</option> <option value="Kalkar">Kalkar</option> <option value="Kamen">Kamen</option> <option value="Kamp-Bornhofen">Kamp-Bornhofen</option> <option value="Kassel">Kassel</option> <option value="Kastellaun">Kastellaun</option> <option value="Katwijk aan Zee">Katwijk aan Zee</option> <option value="Katwoude">Katwoude</option> <option value="Kell am See">Kell am See</option> <option value="Kerkrade">Kerkrade</option> <option value="Kessel">Kessel</option> <option value="Keulen">Keulen</option> <option value="Kijkduin">Kijkduin</option> <option value="Kirchhundem">Kirchhundem</option> <option value="Kleve">Kleve</option> <option value="Knokke-Heist">Knokke-Heist</option> <option value="Kobern-Gondorf">Kobern-Gondorf</option> <option value="Koblenz">Koblenz</option> <option value="Konstanz">Konstanz</option> <option value="Kortrijk">Kortrijk</option> <option value="Koudekerke">Koudekerke</option> <option value="Koudum">Koudum</option> <option value="Küsten">Küsten</option> <option value="La Hulpe">La Hulpe</option> <option value="La Roche en Ardenne">La Roche en Ardenne</option> <option value="Ladenburg">Ladenburg</option> <option value="Laforet">Laforet</option> <option value="Lage Vuursche">Lage Vuursche</option> <option value="Lam">Lam</option> <option value="Lanaken">Lanaken</option> <option value="Landgraaf">Landgraaf</option> <option value="Landsberg am Lech">Landsberg am Lech</option> <option value="Lattrop">Lattrop</option> <option value="Leer">Leer</option> <option value="Leeuwarden">Leeuwarden</option> <option value="Legemeer">Legemeer</option> <option value="Leiden">Leiden</option> <option value="Leiderdorp">Leiderdorp</option> <option value="Leidschendam">Leidschendam</option> <option value="Leipzig">Leipzig</option> <option value="Leipzig/Wachau">Leipzig/Wachau</option> <option value="Lekkerkerk">Lekkerkerk</option> <option value="Lelystad">Lelystad</option> <option value="Lemmer">Lemmer</option> <option value="Lennestadt">Lennestadt</option> <option value="Leonberg">Leonberg</option> <option value="Leusden">Leusden</option> <option value="Leuven">Leuven</option> <option value="Lienen">Lienen</option> <option value="Lille">Lille</option> <option value="Limburg">Limburg</option> <option value="Lindau">Lindau</option> <option value="Lisse">Lisse</option> <option value="Lochem">Lochem</option> <option value="Loenen">Loenen</option> <option value="Loosdrecht">Loosdrecht</option> <option value="Loppersum">Loppersum</option> <option value="Löwenstein">Löwenstein</option> <option value="Luik">Luik</option> <option value="Lunteren">Lunteren</option> <option value="Luxemburg">Luxemburg</option> <option value="Luynes">Luynes</option> <option value="Maarsbergen">Maarsbergen</option> <option value="Maaseik">Maaseik</option> <option value="Maastricht">Maastricht</option> <option value="Made">Made</option> <option value="Mainz">Mainz</option> <option value="Maissin">Maissin</option> <option value="Makkum">Makkum</option> <option value="Malberg">Malberg</option> <option value="Mannheim">Mannheim</option> <option value="Marche en Famenne">Marche en Famenne</option> <option value="Marennes">Marennes</option> <option value="Margraten">Margraten</option> <option value="Maria Ter Heide">Maria Ter Heide</option> <option value="Markelo">Markelo</option> <option value="Markkleeberg">Markkleeberg</option> <option value="Masserberg">Masserberg</option> <option value="Mechelen">Mechelen</option> <option value="Mechernich-Kommern">Mechernich-Kommern</option> <option value="Medebach">Medebach</option> <option value="Medemblik">Medemblik</option> <option value="Meer">Meer</option> <option value="Meerkerk">Meerkerk</option> <option value="Meisdorf">Meisdorf</option> <option value="Melle">Melle</option> <option value="Mengerskirchen - Probbach">Mengerskirchen - Probbach</option> <option value="Meppen">Meppen</option> <option value="Meschede">Meschede</option> <option value="Messancy">Messancy</option> <option value="Mettmann">Mettmann</option> <option value="Middelburg">Middelburg</option> <option value="Middenbeemster">Middenbeemster</option> <option value="Midwolda">Midwolda</option> <option value="Mierlo">Mierlo</option> <option value="Mijdrecht">Mijdrecht</option> <option value="Mill">Mill</option> <option value="Millingen aan de Rijn">Millingen aan de Rijn</option> <option value="Minden">Minden</option> <option value="Moers">Moers</option> <option value="Möhnesee-Neuhaus">Möhnesee-Neuhaus</option> <option value="Mol">Mol</option> <option value="Molenhoek">Molenhoek</option> <option value="Molenrij">Molenrij</option> <option value="Mönchengladbach">Mönchengladbach</option> <option value="Monnickendam">Monnickendam</option> <option value="Mons">Mons</option> <option value="Monschau">Monschau</option> <option value="Mörfelden">Mörfelden</option> <option value="Much">Much</option> <option value="Muelheim">Muelheim</option> <option value="Mühldorf am Inn">Mühldorf am Inn</option> <option value="München">München</option> <option value="Münster">Münster</option> <option value="Naaldwijk">Naaldwijk</option> <option value="Naarden">Naarden</option> <option value="Nadrin">Nadrin</option> <option value="Namen">Namen</option> <option value="Neckarsulm">Neckarsulm</option> <option value="Neu-Isenburg">Neu-Isenburg</option> <option value="Neuhausen">Neuhausen</option> <option value="Neukirchen">Neukirchen</option> <option value="Neukirchen-Vluyn">Neukirchen-Vluyn</option> <option value="Neustadt-Glewe">Neustadt-Glewe</option> <option value="Niederbronn Les Bains">Niederbronn Les Bains</option> <option value="Nieuw-Vennep">Nieuw-Vennep</option> <option value="Nieuwerkerk a/d IJssel">Nieuwerkerk a/d IJssel</option> <option value="Nieuweschans">Nieuweschans</option> <option value="Nieuwpoort">Nieuwpoort</option> <option value="Nieuwvliet-Bad">Nieuwvliet-Bad</option> <option value="Niftrik">Niftrik</option> <option value="Nijensleek">Nijensleek</option> <option value="Nijkerk">Nijkerk</option> <option value="Nijmegen">Nijmegen</option> <option value="Nittel">Nittel</option> <option value="Nooitgedacht">Nooitgedacht</option> <option value="Noorbeek">Noorbeek</option> <option value="Noord-Scharwoude">Noord-Scharwoude</option> <option value="Noordwijk">Noordwijk</option> <option value="Noordwijkerhout">Noordwijkerhout</option> <option value="Nootdorp">Nootdorp</option> <option value="Norden">Norden</option> <option value="Nuland">Nuland</option> <option value="Nunspeet">Nunspeet</option> <option value="Nürnberg">Nürnberg</option> <option value="Oberhausen">Oberhausen</option> <option value="Oberraden">Oberraden</option> <option value="Oberwiesenthal">Oberwiesenthal</option> <option value="Odoorn">Odoorn</option> <option value="Oegstgeest">Oegstgeest</option> <option value="Ohe en Laak">Ohe en Laak</option> <option value="Oisterwijk">Oisterwijk</option> <option value="Oldeberkoop">Oldeberkoop</option> <option value="Oldenburg">Oldenburg</option> <option value="Oldenzaal">Oldenzaal</option> <option value="Olsberg">Olsberg</option> <option value="Olzheim">Olzheim</option> <option value="Ommen">Ommen</option> <option value="Ooij">Ooij</option> <option value="Oostende">Oostende</option> <option value="Oosterbeek">Oosterbeek</option> <option value="Oosterend">Oosterend</option> <option value="Oosterhout">Oosterhout</option> <option value="Oosterwolde">Oosterwolde</option> <option value="Oostkamp">Oostkamp</option> <option value="Oostvoorne">Oostvoorne</option> <option value="Oostwold">Oostwold</option> <option value="Ootmarsum">Ootmarsum</option> <option value="Ospel">Ospel</option> <option value="Otterloo">Otterloo</option> <option value="Ottignies">Ottignies</option> <option value="Ottobeuren">Ottobeuren</option> <option value="Oud-Turnhout">Oud-Turnhout</option> <option value="Oude Bildtzijl">Oude Bildtzijl</option> <option value="Oudega">Oudega</option> <option value="Oudenburg">Oudenburg</option> <option value="Oudeschild">Oudeschild</option> <option value="Oudkerk">Oudkerk</option> <option value="Ovifat">Ovifat</option> <option value="Palenge">Palenge</option> <option value="Papendrecht">Papendrecht</option> <option value="Parijs">Parijs</option> <option value="Paris">Paris</option> <option value="Paterswolde">Paterswolde</option> <option value="Pernis">Pernis</option> <option value="Petit-Fays">Petit-Fays</option> <option value="Pfullendorf">Pfullendorf</option> <option value="Pieterburen">Pieterburen</option> <option value="Plauen">Plauen</option> <option value="Pobershau">Pobershau</option> <option value="Poix-St-Hubert">Poix-St-Hubert</option> <option value="Potsdam">Potsdam</option> <option value="Purmerend">Purmerend</option> <option value="Putten">Putten</option> <option value="Raalte">Raalte</option> <option value="Radebeul">Radebeul</option> <option value="Rastatt">Rastatt</option> <option value="Remscheid">Remscheid</option> <option value="Renesse">Renesse</option> <option value="Retie">Retie</option> <option value="Reuler-Clervaux">Reuler-Clervaux</option> <option value="Rheden">Rheden</option> <option value="Rheinsberg">Rheinsberg</option> <option value="Rhenen">Rhenen</option> <option value="Rhens">Rhens</option> <option value="Ridderkerk">Ridderkerk</option> <option value="Rieden">Rieden</option> <option value="Rijnsaterwoude">Rijnsaterwoude</option> <option value="Rijs">Rijs</option> <option value="Rijssen">Rijssen</option> <option value="Rijswijk">Rijswijk</option> <option value="Rixensart">Rixensart</option> <option value="Rochefort">Rochefort</option> <option value="Rochehaut s/Semois">Rochehaut s/Semois</option> <option value="Roden">Roden</option> <option value="Roermond">Roermond</option> <option value="Ronse">Ronse</option> <option value="Rosmalen">Rosmalen</option> <option value="Rossbach">Rossbach</option> <option value="Rotterdam">Rotterdam</option> <option value="Rüdesheim am Rhein">Rüdesheim am Rhein</option> <option value="Ruinen">Ruinen</option> <option value="Ruinerwold">Ruinerwold</option> <option value="Rust">Rust</option> <option value="Ruurlo">Ruurlo</option> <option value="Saarlouis">Saarlouis</option> <option value="Saint Raphael">Saint Raphael</option> <option value="Saint-Cecile">Saint-Cecile</option> <option value="Saint-Hubert">Saint-Hubert</option> <option value="Sankt Andreasberg">Sankt Andreasberg</option> <option value="Santpoort-Noord">Santpoort-Noord</option> <option value="Sas van Gent">Sas van Gent</option> <option value="Sassenheim">Sassenheim</option> <option value="Scharendijke">Scharendijke</option> <option value="Scheveningen">Scheveningen</option> <option value="Schiedam">Schiedam</option> <option value="Schiermonnikoog">Schiermonnikoog</option> <option value="Schin op Geul">Schin op Geul</option> <option value="Schiphol">Schiphol</option> <option value="Schmallenberg">Schmallenberg</option> <option value="Schönecken">Schönecken</option> <option value="Schoondijke">Schoondijke</option> <option value="Schoonebeek">Schoonebeek</option> <option value="Schoorl">Schoorl</option> <option value="Schuddebeurs">Schuddebeurs</option> <option value="Schulenberg">Schulenberg</option> <option value="Schwaig">Schwaig</option> <option value="Schwerin">Schwerin</option> <option value="Schwetzingen">Schwetzingen</option> <option value="Sedan">Sedan</option> <option value="Senningerberg">Senningerberg</option> <option value="Sevenum">Sevenum</option> <option value="Simmerath">Simmerath</option> <option value="Sinsheim - Hilsbach">Sinsheim - Hilsbach</option> <option value="Sinspelt">Sinspelt</option> <option value="Sint-Laureins">Sint-Laureins</option> <option value="Sint-Martens-Latem">Sint-Martens-Latem</option> <option value="Sittard">Sittard</option> </select></DIV> <div id="form"> <script type="text/javascript" src="http://www.google.com/coop/cse/brand?form=cse-search-box&lang=nl"></script> <script type="text/javascript" src="http://www.google.com/coop/cse/brand?form=cse-search-box&lang=nl"></script> </div> <DIV style="position:absolute; left:205px; top:123px; width:76px; height:22px; z-index:23" align="left"> <FONT style="font-size:19px" color="#FF6820" face="Arial"><B>Waar</B></FONT></DIV> <DIV style="position:absolute; left:459px; top:124px; width:76px; height:22px; z-index:23" align="left"> <FONT style="font-size:19px" color="#FF6820" face="Arial"><B>Zoeken</B></FONT></DIV> <br /> <br /> <br /> <br /><br /> <br /><br /> <script type="text/javascript"><!-- google_ad_client = "pub-4028104155836618"; /* 728x90, gemaakt 10-2-11 hotels vinden */ google_ad_slot = "0711564317"; google_ad_width = 728; google_ad_height = 90; //--> </script> <script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script> </p> <h3><center>Nieuws</center></h3> <center>We zijn bezig met updates!</center> <h3></h3> <ul> <br /> <A href="http://ds1.nl/c/?wi=48602&ws=&si=925&li=56802"><a href="http://ds1.nl/c/?wi=48602&ws=&si=925&li=56802"></a> </ul> <div id="apDiv4"><FONT style="font-size:16px" color="#282828" face="Arial"><B>Vind campings, met een klik</B></FONT><FONT style="font-size:13px" color="#282828" face="Arial"><B>!</B></FONT></div> <DIV style="position:absolute; left:448px; top:147px; width:100px; height:71px; z-index:20" align="left"> <DIV id="form"> <form action="http://www.google.nl/cse" id="cse-search-box" target="_blank"> <fieldset> <input type="hidden" name="cx" value="partner-pub-4853479855511907:qevcmutyvip" /> <input type="hidden" name="ie" value="ISO-8859-1" /> <input type="text" name="q" size="31" id="0208377361" /> <input type="submit" name="sa" value="Zoeken" /> </fieldset> </form> <script type="text/javascript" src="http://www.google.com/coop/cse/brand?form=cse-search-box&lang=nl"></script> </DIV> </form> <script type="text/javascript" src="http://www.google.com/coop/cse/brand?form=cse-search-box&lang=nl"></script></DIV> </div> </body> </html>
hopelijk zien jullie hoe het komt dat die in het midden staat?
-
ga er morgenochtend direct mee aan de slag;) en bedankt voor de hulp:)
[offtopic]Kan je me misschien een slice en base topic aanraden waar het bestand dat ze gaan basen jij ook kan gebruiken?[/offtopic]
-
ik heb ze gewoon in de site map geuploaD
maar volgens mij kloppen de src links niet? -
ja maar de images die in de src staan heb ik ook geupload dus ik snap niet waarom die ze niet weergeeft
-
nee ik heb niet mijn hele c schijf upgeload alleen die link is er door een experiment maar ook toen deed ie het niet
-
ten eerste ik heb niet om commentaar gevraagd,
ten tweede het gaat om de artikelen de site ben ik nu aan het slicen en basen dus sssst.en mijn vraag is heel simpel mijn plaatjes doen het niet, ze horen boven de teksten te staan alles is geupload en de links kloppen:S
en nog ter derde ik vind jou vaag betwetertje, misschien een beetje respect voor iemand die het nog leert zal fijn zijn...
-
-
ik heb een vraag over plaatjes, ik heb een soort affiliate webshop gemaakt zodat je reclame kan maken met je marktplaats advertenties voor je sites. alleen nu doen de plaatjes het niet op de site, ik vroeg me af wat je moet toevoegen of wat het probleem is.
-
ik heb wel een config proxmedia maar die heb ik zoals je ziet in het script verwerkt, verder heb ik niet zo veel verstand van mysql maar ik zal eens naar je tips kijken;)
-
jullie zijn helden probleem eindelijk volledig opgelost kan gelijk :slotje: op;)
-
sorry robin ik volg je niet helemaal? waar in het script word volgens jou user opgeroepen in plaats van users?
-
bedoel je else
die user? of iets anders?