Posts by diamondboy

het probleem is opgelost. het is wel apart want het werkt alleen als ik het bestand in mijn documenten zit en als ik hem in een aparte map zet werkt het niet(c)

ja dat snap ik frenzo, header is mijn eigen settings, menu uiteraard niet maar het gaat me meer om de header: het is me eigen setting maar hij werkt nog steeds niet:(

ik volg een base tutorial op webmastercity van racoon alleen nu heb ik een probleem, ik heb html

en css

maar hij laat niet mijn geslicede header en menu zien, er komt wel een soort menu maar dat komt door de code.

misschien zien jullie een fout waardoor dit komt? en alle bestanden zitten gewoon in de goede mappen dus daar kan het niet aan liggen;)

ik ben een quiz aan het maken voor mijn site, maar nu wil ik natuurlijk dat als ze op answer klikken kunnen zien of het goed en fout is, en ik vroeg me ook af wat ik moet invullen in de database want het zijn vijftien vragen en je moet waardes enzo invullen. dus id vraag 1 en dan waardes enzo weet ik wel maar primary key etc?
    hopelijk kan iemand me dit ff vertellen..

ik heb een ingewikkelde vraag, ik heb een website: http://www.voetbalkompas.nl. de Home kan je aanpassen en ulpoad je dan via ftp net als index en in index zit een linker rechter en midden verwerkt. er zit ook een admin panel bij voor de andere paginas. maar nu wil ik hetzelfde als home maar dan voor amateur voetbalnieus en op de home komt dan prof voetbal news. maar nu vraag ik me dus af hoe ik dat doe zodat ik ook amateur moet uploaden via ftp zodat het niet van de admin panel is maar een soort los bestand. hopelijk is dit genoeg informatie en ik hoop dat iemand me kan helpen.

ik heb een site gesliced en gebased alleen nu staat die in het midden dus wat bij html <center> zal zijn alleen komt het nu door het css:

dit is de css:

en dit de html:

hopelijk zien jullie hoe het komt dat die in het midden staat?

ga er morgenochtend direct mee aan de slag;) en bedankt voor de hulp:)

[offtopic]Kan je me misschien een slice en base topic aanraden waar het bestand dat ze gaan basen jij ook kan gebruiken?[/offtopic]

ten eerste ik heb niet om commentaar gevraagd,
    ten tweede het gaat om de artikelen de site ben ik nu aan het slicen en basen dus sssst.

en mijn vraag is heel simpel mijn plaatjes doen het niet, ze horen boven de teksten te staan alles is geupload en de links kloppen:S

en nog ter derde ik vind jou vaag betwetertje, misschien een beetje respect voor iemand die het nog leert zal fijn zijn...

ik heb een vraag over plaatjes, ik heb een soort affiliate webshop gemaakt zodat je reclame kan maken met je marktplaats advertenties voor je sites. alleen nu doen de plaatjes het niet op de site, ik vroeg me af wat je moet toevoegen of wat het probleem is.

ik heb wel een config proxmedia maar die heb ik zoals je ziet in het script verwerkt, verder heb ik niet zo veel verstand van mysql maar ik zal eens naar je tips kijken;)