Opzicht wel nice maar let op de kleuren, daarmee ga je al snel de mist in. Tips erover heb ik niet aangezien ik kleurenkeuze ook altijd heel moeilijk vind. En idd even de groene pijltjes aanpassen want die vloeken:P
Posts by diamondboy
-
-
oke;) iemand tut zodat ik van de fotos( huis, brief , ? een link kan maken?
-
ik zal er op letten;) bedankt! meer tips?:D
-
als je de onderkant bedoelt dat heb ik zelf gedaan, ik weet niet hoezo maar ik kwam er opeens op:P
-
en wat vinden jullie van de lijn om de tekst?
-
bedankt voor de tip en reacties:) wat voor kleur dacht jij aan rick voor de pijl?
-
ik heb een nieuwe header gemaakt voor me site misschien willen jullie hem beoordelen? een cijfer is niet nodig gewoon min en plus punten. de 4 plaatjes worden later aanklikbaar
-
ik had een vraag over de basing van designs uit photoshop, ik heb namelijk de tutorial van racoon gevolgd en ook een tutorial via youtube. alleen nu zag ik dat bij racoon alles puur code is, maar wat er bij de youtube tut gebeurde is je maakt een menubar zet er in home, about, contact etc. dan slice je de hele menubar sla je hem op open je de html in je dreamweaver en dan kan je op een vierkant vlakje klikken(naam vergeten:P) dan kan je een woord selecteren en er een link aan toevoegen zodat hij online klikbaar is. IK VROEG ME AF WELKE VAN DE 2 BETER IS OF dat het beter is om het ene deel via de gewone base te doen en het andere deel via de youtube tut.
-
htc ook mogelijk?:D
-
Ik ben inderdaad al geholpen hoewel ik altijd blij ben met tips maar toch bedankt voor de reacties;) haha ja dat merkte ik net nillas:P
-
ik had een vraagje over werken met photoshop, je kan bijvoorbeeld in photoshop een menu maken met effecten en dan dingen als kleine of lange streepjes erin zitten noem het maar op, maar nu vroeg ik me af of je die streepjes gelijk in je menu zet of dat je die apart maakt en dan later erin based
-
ik heb een tijd geleden een website gekocht genaamd 123camping.nl, het was een kale en saaie site dus heb ik hem wat opgevrolijkt en vernieuwd. nu vroeg ik me af of jullie hem wilden beoordelen van 1/10 en tips en/of aanmerkingen
groetjes,
Dia -
Enige tijd geleden heb ik de buy now geboden, ik heb je op veel manieren proberen te contacteren maar je hebt nergens op gereageerd. Waarom als ik vragen mag?
Dia
-
beste leden,
ik ben bezig met een site waar ik RC spullen op ga verkopen.
dit is wat ik tot nu toe heb:
http://timetodie.v3host.be/RCCC.html1/10 + mening
opmerkingen zijn gewenst
:cheer:
-
je kan ledenlijst toch kopieeren? maak je een online leden voeg je paar dingetjes toe zoals online poppetje en dan kan je ook nog eens dingen makkelijker aanpassen, natuurlijk wel het script aanpassen want we willen geen 2 ledenlijsten. dat lijkt MIJ toch het beste maar he ik run geen maffiaspel8-|:P
-
ik ben geen kei in php maar het beste is toch voor de online ledenlijst een aparte php aan te maken, dat maakt het wijzigen ook makkelijker;)
-
Daar ben ik je dankbaar voor;)
-
Een border toevoegen8-|
Nee grapje:P gewoon doen wat kevin zegt:) en vergeet niet de statussen toe te voegen;)Grt Dia
-
ik zou voor de htc gaan en cp werkt er prima op8-|
-
aha oke vreemd, hoe kan dat komen en opgelost worden?
dat klopt lancer ik heb zijn raad opgevolgd;)
bedankt F.ajeti8-|