Posts by diamondboy

regel 238: trigger_error( $errormsg, $lvl);
    regel 101: if ( is_success( $resp->status ) ) {

zelf weet ik niet wat er fout is? dus miss weet jij het niels?

grt dia

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.01.11 20:20:53:
    niemand die me kan helpen?

heey mensen,

ik trof op mijn site deze foutmelding aan: Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/admin/domains/voetbalkompas.nl/public_html/module/home.php on line 62

nu is dit regel 62: foreach ($rss->items as $k => $v)

weet iemand wat hier fout in zit?

grt dia

beste leden,

ik heb zojuist adobe flash gedownload, en heb een plaatje geladen. dat is een vliegtuig met wolkjes eromheen. de bedoeling is dat het lijkt alsof het vliegtuigje vliegt, tot nu toe weet ik alleen het hele plaatje laten vliegen maar de bedoeling is dus alleen het vliegtuigje.

weet iemand hoe ik dat doe?

grt dia

config heb ik,

PHP
    <?php
    // config.php
    $db = "*****_***"; // db name
    $user = "******"; // db username
    ?>

maar waar maak ik een database aan?

de site heeft geen database;)

ik heb een poll op mijn site maar als ik hem wil aanpassen krijg ik deze foutmelding:

PHP
    Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'smarteco'@'localhost' (using password: YES) in /home/admin/domains/voetbalkompas.nl/public_html/administrator/module/poll/test_poll_admin.php on line 7
    unable to connect

weet iemand hoe dit komt en hoe ik het oplos?

grt dia

beste mensen,

ik ben nu een paar dagen in bezit van een website en ben wel benieuwd hoevaak mijn site bezocht word, ik gebruik geen normale host maar host op iemands server die die op zijn eigen computer heeft staan, is er iets te maken om dat te kunnen zien? of kan je het ergens vinden?

groeten dia

beste leden,

ik heb een google adsense account aangemaakt, en nu heb ik een publisher code. hoe zorg ik er nu voor dat mijn website (voetbalkompas.nl) word gekoppeld aan mijn adsense account.

mvg dia

hallo, ik moet voor nederlands een sectorwerkstuk maken en zoek een onderwerp en hoofdvraag, ik vroeg me af of jullie wat weten, wellicht iets dat met internet te maken heeft andere dingen mag ook, moet iets zijn uit deze vakken: engels, nederlands, wiskunde, economie, aardrijksunde, duits, nask

grt dia