Ideetje:
Laat die achtergrond een keer per 5 min veranderen inplaats van 1 keer per 5 seconden
Ideetje:
Laat die achtergrond een keer per 5 min veranderen inplaats van 1 keer per 5 seconden
Oké, is het handig om te doen? Want dit is wel slecht voor de algemene tijd van een bezoek
Hallo,
Ik vroeg mij af of je van sites waar je hits koopt zoals Dutchdealer.nl alleen maar bezoekers krijg die naar 2 tellen weg zijn of echt bezoekers die je site bekijken en zich eventueel aanmelden of op een banner klikken?
Met vriendelijke groet,
Ymen B.
@Marcofc
Dat is gewoon mijn niet die van u. Devlover vraagt om onze meningen, toch?
Doe A.U.B. iets aan die f*cking achtergrond, verder erg mooie layout 8/10!
Even een vraagje dat ook bij dit onderwerp hoort: Kan je het geld dat je verdient direct te gebruiken om te adverteren? Of moet je eerst betaalt krijgen en dan het weer op je account zetten?
Maar waar kan ik het beste een server huren? En wat is beter private of public (duurder)
Bedankt voor je reactie, maar een gameserver is toch goedkoper? En waar kan ik het goedkoopst een VPS/Gameserver huren?
Voor welke source zijn ze?
Kan je daar een Minecraft of CoD server op runnen?
Goedenavond,
Ik wil binnenkort misschien een eigen gameserver starten. Maar nu vraag ik me af waar je het goedkoopst een gameserver kan huren, of kan je hier ook gewoon een VPS ofzo voor gebruiken?
Alvast bedankt.
Guitar :cheer:
Naam: Ymen B. / Guitar
Functie: Moderator / hulp-admin
Ervaring: Een paar keer wat eigen projectjes beheert, geen grote successen.
Motivatie: Het lijkt me wel leuk om mee te werken aan een nieuw project.
ABN: Ja/Nee
PHP: Ja/Nee
@F,Ajeti
Nee toch? :O
Ik heb nu OSVendetta geüpload maar hij geeft een database error
CitaatToon MeerMySQL error
Geachte speler/bezoeker,
Wegens een MySQL fout is onze site offline.
De webmaster is al op de hoogte van deze error.
Of wij zijn bezig met een update of een grote onderhoud !
Het OSvendetta ontwikkelings team.
Bedankt voor je snelle reactie, nog meer mensen met een mening?
Hey,
Ik heb een tijdje geleden besloten deze zomer een criminals source te downloaden hier van CP, en deze vervolgens te unbuggen en re-designen. Nu zit ik alleen met het (gebruikelijke) probleem: welke source zal ik nemen? Omdat iedereen iet anders zegt heb ik besloten om een poll te houden. Ik zal hieronder alle stemmen bijhouden.
POLL: WELKE SOURCE
OSVendetta: 2 stemmen
Crime-Killer: 1 stem
Maffiaway: 1 stem
MaffiaCity: 1 stem
Graag dit invullen:
Alvast hartelijk dank,
Guitar :cheer:
Je site doet het niet?
Site is down?
Die komt van themeforest of zo iets volgensmij...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.06.11 20:25:12:
Btw, die is met javascript, geen flash :cheer: