Posts by Guitar
-
-
-
Beste,
Bij deze verkoop ik een advertorial + massa bericht met reclame. Oftewel voor een spotprijsje bereik je duizenden mensen! Er worden twee advertorials geveild.
Het gaat om een pagina met 3145+ likes. (http://www.facebook.com/AlwaysUnited)
Statistieken: Het is een pagina over Man Utd, dus de interesses van de fans zullen Man Utd en voetbal zijn
68% is tussen de 13 en 24 jaar, de meeste fans komen uit de UK. Uitgebreide stats: bit.ly/pCBnRk
De advertorial werkt zo: Jij geeft mij de link/tekst/foto/video en ik post hem op het prikbord van de pagina + ik stuur een massa bericht naar alle fans.
De advertorials word verkocht met een veiling:
Zeg of je bied voor advertorial 1 of 2.
Startbod: E2,50
Minimaal opbieden met: E0,50
BIN: E25,00
Veiling eindigt: Na 48 uur of BIN geboden
Betaling via: PayPal (het liefst), BankZijn er nog vragen? Post ze A.U.B. in dit topic
Met vriendelijk groet,
Ymen B. -
-
Doe je ook WordPress??
-
-
-
Ik bied E2,55 op DeiPod.nl
-
De hele set??
-
@Hierboven
HTML kan ja, maar als je PHP wil moet je dat op een eigen host zetten en dan via HTML in je site plakken
Maar je kan niet met een API of zo werkende scripts maken
-
-
Lars ik heb een idee:
1) Jij zoekt een slicer en vraagt naar zijn prijs
2) Jij zegt hoe veel het gaat kosten
3) Ik maak een layout voor E60 -E... (slice kosten)
4) 22 Augustus is een beetje krap voor mij monenteel -
Stuur maar PB met MSN graag
-
Ik weet niet echt wat ik er van vind... Ik heb een iPod touch en ik vind hem helemaal top. Ik game ermee, kijk films, internet en nog veel meer ;). Maar binnenkort ga ik een ZTE Blade kopen, een mooi en goed android toestel. Mijn broer en vader hebben hem en zijn erg tevreden :). [offtopic]Volgens mij heeft Koen hem ook :P.[/offtopic] Ik vind android en iOS allebei heel fijn werken maar bij Apple betaal je veel voor de naam, wat erg jammer is. Daarom gaat Android denk ik winnen
-
-
Intresse hier, graag PB
-
Wat bedoel je met budget aanzwezig? xx? of xxx?
-
Versio, goede keus
:slotje:
-
Ik bedoel hij is te breed voor 1366*768?
-
Hij is veel te groot?