4 euro is er nodig. Dus even rekenen. Er moet voor E6,40 gebelt worden
Posts by Guitar
-
-
Nee. Een vriend belt voor u. Jij krijgt geld op je Mollie.
Het bedrag dat jij nu op je Mollie hebt verdient betaal jij mij in PayPal
-
Mijn vriend betaalt zoveel dat hij genoeg heeft. Feitelijk wil ik Mollie saldo ruilen voor PayPal geld
-
Een hele goedenavond,
Een vriend van mij wil graag bellen voor een dienst. Nu is dit niet mogelijk en wil ik hem helpen door voor hem te bestellen. Echter heb ik hiervoor iemand nodig die Mollie geld wil ruilen naar Paypal. Het werkt zo.
1) Mijn vriend belt naar een Mollie betaalpopup van u.
2) U krijgt geld op uw Mollie account.
3) U betaalt vervolgens het geld naar mijn PayPal.
4) Ik betaal voor mijn vriend.Met vriendelijk groet,
Ymen B. -
Stuur me een PM! Ik sta voor u klaar - indien budget aanwezig
-
Ok.
Misschien is mail activatie optie een goed idee? -
Even demo account gemaakt:
Naam: demo
Wachtwoord: demo123 -
BUMP! Prijzen aangepast. Maak me los
-
Als me niet verteld kan worden vanaf welk bedrag ik mag bieden dan bied ik E0,01 voor alle DL's
-
Wat is startbod voor alle dutchleaders?
-
-
-
-
Hallo,
Ik en mijn partner willen graag ons project laten checken door jullie. De site is www.dltrade.info. Op de site is het de bedoeling punten te verdienen door e-mails te lezen, op banners en linkjes klikken, enquêtes in te vullen en meer! Ook kan je punten verdienen met referrals. Krijg 0,3 punt per klik van je referrals!
Demo
-Naam: demo
-Wachtwoord: demo
- niet alle functies werken in het demo account.Nu willen wij graag jullie mening over onze website hebben. Gelieve dit lijstje in te vullen.
PHP-Design cijfer: .../10 -Design opmerking/tips: -Script cijfer : .../10 -Script opmerking: -SEO opmerkingen: -Overig: -Overall cijfer: .../10
Met vriendelijke groeten,
Ymen B. & Anthony B.
-
-
Hallo,
Bij deze bied ik mijn portfolio layout aan. Hij is zelf gemaakt en het betreft enkel de .psd, dus geen slice.
De layout
http://ype.cc/ixO2DDe veiling:
Bieden vanaf E5,00
Minimaal opbieden met: E1,00
Buy it now: E15,00
Veiling eindigt: BIN of 48 uur na laatste bod.Mvg,
Ymen B. -
Een mailing list script.
-
-
Ik schrijf m'n feedback morgen!
-