Posts by mattie1992

beste leden,

Ik ben bezig met een script en wil daarin mijn wachtwoord veranderen, als ik op veranderen klik zegt hij netjes dat hij is veranderd maar hij veranderd hem niet in de database.
    Kan iemand mij helpen?

Changepass.php:

het is sowieso al niet goed als je bij een windows installatie de cd erin en eruit moet doen.
    Gewoon de setup opstarten, partities verwijderen en nieuwe maken en dan compleet formatteren en dan moet hij het doen.
    wat je nu kan proberen is catalyst install manager te installeren;
    http://ati-catalyst-install-manager.updatestar.com/

werkt dit niet zal je toch echt een herinstallatie moeten doen van windows(ga over op windows 7 en ga weg bij windows vista want vista zit ook helemaal voor geen meter in elkaar)

beste leden,
    Ik ben bezig om een website promotie script te maken en nou wil ik maken dat mensen kunnen klikken dat iemand punten krijgt maar dat dat maar 1x per uur of per dag kan per ip adres.
    Ik krijg dit maar niet werkend,(je kan de hele tijd door klikken) kunnen jullie mij helpen?

dit is mijn script:

Beste leden,

Ten eerste wist ik niet waar ik mijn vraag moest posten dus ik doe het maar hier :D

Ik ga een promotie script maken en dit begint bij mij met een layout.
    Nu heb ik de layout gesliced en in php code gezet alleen als ik nu in mozilla firefox kijk dan staat hij mooi in het midden maar in internet explorer niet.
    Kan iemand mij hiermee helpen a.u.b.?

Misschien hebben jullie wat aan mijn css code:

link: http://ultimate-mafia.nl/promotie/index.php

Bedankt voor je reactie,

Ik heb deze layout wel zelf helemaal gemaakt maar die grote welkom is eerst gewoon even om hem een beetje op te vullen, als deze gebased is(wat ik ook zelf ga proberen) is dit natuurlijk wel weg

Sc-scripting heeft waarschijnlijk gelijk,
    Als de usb's zijn geformatteerd als fat-32 kan deze maximaal 4gb per keer weg schrijven.
    Formatteer je je usb stick of externe hardeschijf als ntsc kun je onbeperkt gb's wegschrijven

en:
    RDMNL2010:
    .iso's kun je wel zomaar verplaatsen hoor, even dat je het weet

Heb je wel een aparte videokaart aangesloten op je moederbord?
    Zo ja?: dan is het of een hele oude of hij is kapot
    Zo nee?: standaard op je moederbord zit geïntegreerd videogeheugen, dit is zeer laag en is officieel alleen bedoeld voor het werken van je monitor. Je zal als je dus geen aparte videokaart hebt die waarschijnlijk aan moeten schaffen.

Plaatje is veranderd naar png :D
    En het was de bedoeling bij deze layout dat je eerst gewoon alle pakketten krijgt te zien en zodra je op een link boven in de pagina klikt, hij dan wel gewoon die pakketten weg doet en daar opent de pagina dan in