Posts by Yoichi

Citaat van Killingdevil

Ik vind het persoonlijk altijd apart als je erbij zet dat we je bericht niet moeten verwijderen. Heb je dan zelf het idee dat je de regels overtreedt? Denk je echt dat het zal werken?

Ik schrijf: "Probeer wat vriendelijker over te komen en let wat meer op wat je doet. Dan kunnen wij ook milder omspringen met banpunten."
    Dus ik ben het met je eens, maar wat Superior ook al zegt: het moet dan wel van beide kanten komen.

Meningen uiten word hier nou niet al te openlijk geaccepteerd.
    Daar ben je zelf nog een goed voorbeeld van geweest, ook over verantwoordelijk handelen en "wat meer van mekaar toelaten".
    Aangezien ik nog niet heb gezien dat je de andere kant van het verhaal ook kan zit er toch wel een gevoel van "praatjes, laat ze eerst maar zien waar te maken".

Achja, acties hebben gevolgen.
    Weten sommigen hier goed genoeg.

Figuurlijk wel natuurlijk.

Gaat er met de chicks vandoor en brand er nog eens flink in dat hij tenminste in het nieuws komt, laat ze hierna eens komen met wat beters dan wat wannabe rap ( personal opinion (a))

Ik noem het, De crazy crusader !

Veel liefs dat we jullie jonkvrouwen mochten gebruiken (/misbruiken) in naam van deze creativiteit.
    Met vriendelijke groeten, Yoichi & Alex.

PS: heb net nog wat spelfouten getikt maar zal het later nog wel eens lezen omdat ik zeker weet dat er meer zijn.

Ben even afwezig geweest omdat ik het druk heb gehad met dingen, voor zover ik het heb begrepen moet ik samen met Alex in 3 posts iets verzinnen ?
    Ga ervanuit dat deze post natuurlijk niet meetelt.
    Maar gewoon even kort en krachtig uitleggen wat er nu precies moet/gaat/zal gebeuren, ben ik ook weer bij :p
    En uiteraard zal ik m'n best doen.

Heb je script geprobeerd en hij werkt nogal benauwt slecht.
    Heleboel formaten pakt ie niet, dat ie een uitgebreide achtergrond of plaatje niet omzit ok, maar zelfs de meest basis zwart wit dingetjes convert ie echt bagger, kan je nog beter zelf doen.

Zou hem even gaan fixen voordat je hem verder verkoopt, nogal lullig voor de gebruikers anders.

Makro heeft dat soort dingen wel, in ieder geval die bij ons.

Verder schaamte aan iedereen die het nog nooit op heeft.
    Shoarma, döner, gyros, het lijkt allemaal op mekaar maar het is toch net ietsie anders, en niks lekkerders dan die zooi in een pita broodje met een lekkere dikke klodder knoflooksaus erbij.
    Daar ruil ik m'n frikandel speciaal graag voor in eens in de week.

Wat voor richting wil je op met deze CMS ?
    Standaard content met een forumpje erbij ( PHP-Fusion ), Uitgebreid voor veel doeleinden ( Nuke evo ) Module/plugin systeem ( Joomla ).

Denk dat je eerder aan een uitwerking kan beginnen dan aan de CMS zelf.

De zoveelste crime jeej,
    Ik ben het eens met FerhatR, wat hebben we er nu aan.
    Ik kan ook een afbeelding neerzetten en vragen om reacties, veel nut heeft het niet maar aangezien het in dit topic kan is het welkom blijkbaar.

99% van de mensen op dit soort sites zijn echt triest en no life bezig.

Er zitten uitzonderingen tussen gelukkig, die het nog net de moeite waard maken, zo heb ik nu een handig aantal penpals uit japan, taiwan, brazilie, polen, rusland en zweden.
    Leuk om te weten dat je in zuid amerika maar 7 maanden school per jaar hebt.

Dit is meer van eigen verantwoording.....
    Het is niet het eerste virusje dat zich op je PC zet door mail te openen, dus als je stom genoeg ervoor bent is het je eigen schuld.
    Als je niet vertrouwt niet openen, klaar.

Dat en een goeie spamfilter kan ook helpen, want als dit zo'n "razendsnel verspreidde worm" is, waarom heb ik er nog geen binnen gehad ?

Citaat van jessewillem

MyBB gebruikt toch nog altijd LGPL, waardoor je niet verplicht bent om alles vrij te geven met een open source licentie.

Verder kan hij ook een eigen licentie opstellen.

Verder vind ik dat je best een mening over MyBBhulp mag hebben, maar onderbouw dat dan goed. Nu vind ik het echt geen kritiek.

De grensen van stommiteit verbazen me elke dag weer.....
    Ik herhaal wederom: !*LEZEN*!
    Ik gebruikte het als voorbeeld, daarnaast heb ik ook gewoon m'n mening gegeven en nooit zegt dat het kritiek was, dus spreek je jezelf alleen tegen.
    Mischien is het handiger om voortaan alles goed door te lezen en beetje uit te werken wat er nou precies besproken word en welke feiten er gegeven zijn.
    Wellicht kom je dan iets verder dan gedachteloos maar wat onzin neerzetten.

Citaat van jessewillem

Yoichi, heb je dat voorbeeld gekozen omdat de MyBBhulp advertentie zichtbaar was, of is dit de waarheid?

Verder denk ik dat 10,- een goed bedrag is voor een unbugged source.

Nee want MyBBhulp is een grote grap.
    En het is de waarheid, kijk maar naar EyeOS, maakt gebruik van dezelfde soort licentie.
    Het is ook zo moeilijk voor mensen om even wat op te zoeken.
    http://forums.eyeos.org/index.…484aa0bac344&topic=3273.0
    Dit topic gaat over de discussie van de mogelijkheden en beperkingen van de licentie, ook word er duidelijk gemaakt dat door de licentie de "Opensource" beschermt word doordat alles gedeelt moet worden.

eyeOS is a complete system and is distributed "as is".

You have to understand that if you create a new application, you are creating a modification of the system.

In other words:

every line of code that you create in eyeOS, EVERY, should be distributed.

If you are unsure of this, you can contact the our law department:

[email protected]

AGPL3 exists to protect free web projects based on SAS (software as service) against people that its not going to share the source of this own modifications. If you were right with your incorrect afirmation, this license will have no reason to extist, because everybody would be able to bypass this protection.

So:

Under certain conditions, developers of programs licensed under GPLv3 are also able to use libraries or code released under the AGPL, since this license doesn't add any specific requirement for software that doesn't interact with users over the network."

read the part:

since this license doesn't add any specific requirement for software that doesn't interact with users over the network.

eyeOS intect with users over the network? yes, of course Smiley so you ARE NOT ALLOWED to relicense our code (the code created by this entire community) in any other license than AGPL3, and you HAVE TO distribute your application and modifications with the full source code, or you will be breaking the law.

sorry if this do not sounds friendly, but I want to be absolutely clear in this subject.

Citaat van Crimebrain

Google Chrome moet je nemen;)

Is heel simpel en goed.

hij geeft al aan dat het niet aan de browser ligt, want het gebeurt bij allemaal, ga maar ergens anders lekker irritant lopen fanboien.

Ga iets met AGPL doen.
    Dan geef je het als een opensource weg, maar ze zijn verplicht om jouw copyright te laten staan, en elke modificatie moeten ze verplicht vrijgeven.

Vb:
    MyBB gaat morgen onder AGPL licentie, overmorgen maak ik een plugin voor MyBB, dan ben ik verplicht die plugin vrij te geven aan MyBB, die openlijk beschikbaar word naast de source zelf.

Handige manier om een goede vooruitgang te boeken.