Posts by Yoichi

Citaat van Jannick

Hoezo faalt GeenStijl hiermee met hun actie (hyvesprofiel verwijderen); GS valt onder News Media wat voor 100% valt onder de Telegraaf Media Groep... Jammer dat weinig mensen dat weten, want GeenStijl verlaagt zichzelf hiermee weer eens...

Verder; tsja. Ik heb een hekel aan de Telegraaf in het algemeen, dus ik zit er (ook?) over na te denken om Hyves te verwijderen. Enige reden waarom ik op Hyves zit is vanwege oude bekenden en "in touch blijven" met mensen zonder Twitter...

Hyves sowieso al zinloos tijdverdrijf, wat ik grappig vond is dat je ook niet dol bent op de telegraaf, omdat iedereen die ik ken gewoon de telegraaf haat "De telegraaf is geen krant" zeggen wij.
    Daarnaast wat maakt die overname precies uit ? waarom zou je daarom je account verwijderen ?
    Dat is gewoon kinderlijk gedrag.
    Zelfde als dat jij je youtube account zou verwijderen omdat google het overnam, en youtube is nog gewoon youtube, naast het feit dat het tering hard jankt over alles met copyright etc, terwijl het er 9/10 keer niet eens iets mee te maken heeft...
    ( Grappig hoe ze een liedje verbieden dat je het moet kopen terwijl het nummer nergens te kopen is en vrijgegeven is, ach ja google :p ).

Het is gewoon een slimme investering geweest, Vind het een goeie zet van TMG.

Citaat van W0utR

Omdat iedereen weet dat het maandag is?

Maar blijkbaar snapt niemand het punt, blijkbaar is het gewoon gezonder voor ons.
    Van zodra het bewezen is dat het wel degelijk gezonder is mag dat gewoon afgeschaft worden van mij.

Cola light zitten kankerverwekkende stoffen in, wil je dat ook afschaffen ?

Serieus, is iedereen letterlijk te lui en te beroerd de klok even een tikkie terug te zetten ?
    Ik niet, want zie ik tenminste nog een horizon als ik naar huis fiets 's avonds inplaats van pikkedonker een uur later.
    Daarnaast is het juist gezonder met zomertijd, aangezien je lichaam toch wat meer invloed krijgt van het ritme van het zonlicht dan dat uurtje jetlag als excuus.

Justin bieber is gewoon net zo'n grap als alle andere commotie, of het nou gaat om Palin, Ons kabinet, Rutte of dat in noorwegen een plaatsje Hell heet.

Doordat jullie er allemaal ( iedereen, niet alleen wij in de benelux ) net zo jankerig over doen als al die tut wijven die hij als fan heeft, zorg je er juist voor dat hij dit allemaal voor mekaar krijgt.

Dus als je hier echt iets tegen wilt doen, negeer het gewoon.
    Ik vind dat er heel wat dingen zijn waar ik meer moeite in wil steken.

Sinds wanneer zijn clonen illegaal, zolang je niet de afbeeldingen van travian gebruikt, mag je best een travian clone maken, anders zou devana ook allang gesloten zijn.

En wat kan je er dan precies doen.
    Niet echt zin om tussen wat wordpress fanboys te staan die alleen maar in een soort 1337 praten over hoe top het is, terwijl er niet eens een simpel broodje te halen valt.

Citaat van Gangstawar

dit is geen opensource.
    alle modules zijn van mij.
    een moderator kan dit checken als hij wilt. en zodanig moet dit topic daarna sluiten.

Staat niet in de beginpost, dus probeer je de boel alsnog te bedriegen, je zegt het een en doet het ander.
    Daarnaast moet je dan de modules APART verkopen, want het script zelf verkopen, al heb je het nog zo aangepast, is tegen de licensie.

Citaat van Nillas

En als WoW gratis zou zijn, is het dan nog steeds beter?

Zekers, want WoW is gewoon flut.
    En die nieuwe delen zou ik echt kopen, krijg je hele nieuwe verhaallijn erbij en nieuwe classes.
    insaneflame heb je het ooit wel gespeeld ?
    Levelen is een van de minst belangrijke dingen, je kan maar tot level 20, en in Eye Of The North word je character als 20 behandeld met automatische attributes als je dat nog niet bent en dan begint de lol juist pas.
    Betere equipment, elite skills, heroes en team builds.
    En als je na uren en uren en uren eindelijk de verhaallijnen heb afgemaakt, is er nog genoeg te doen aan sidequests, dungeons, bosses en pvp/pve event quests.

Zo'n boss is wel wat anders dan wat klikken op een random lvl 90 ventje dat alleen veel HP heeft... ( kuck kuch WoW... )

Guildwars ofcourse, fatsoenlijke pvp waarin andere mmo's zwaar falen, goeie verhaallijn, goed uitgewerkte missies, niet 10000x breng dit item van a naar b, en een leuke speelstijl.
    No monthly fees doet het hem ook goed.

Ik snap de hele commotie achter die wikileaks niet, mensen hebben het recht zulke dingen te weten, waarom wil je de waarheid censureren ?
    Die hele commotie hebben van van 20 tot 70 jaar geleden gehad en kijk is wat daar van terecht is gekomen?
    Als er dingen zijn die ze niet openbaar willen maken, moeten ze die gewoon niet doen.

Citaat van K.Rens

Als je niet constructief kan bijdragen en alleen maar mensen kan uitlachen, moet je hier niet de boel zitten verzieken.

Moet ik een spiegel erbij pakken of snap je nu eigenlijk zelf wel wat je zegt...

Koen even eerlijk, je probeerd je zelf altijd rechtop te praten, maar ik heb nog nooit iets van je gezien dat mij een keer laat denken, "het is waar wat ie zegt".
    Dat ligt bij Niels heel anders, kan je ook zien omdat hij nooit onzin neerzet en altijd met complete antwoorden komt of dat nou simpele vragen zijn of iemand die een probleem heeft met een script.
    Daarnaast is deftig woordengebruik meer een poging om slim te lijken, dan het te zijn.

Best wel triest, de eigenaar van deze site is dezelfde eigenaar van de hosting.
    Ik hoor altijd veel over dat je beveiligings expert bent, toch gebeurt er zoiets.

Valt het niet op dat al die IP's dezelfde browser teruggeven ?
    Daarnaast, proxies niet kunnen verbannen is een kut excuus, je kan zo erachterkomen of iemand een proxy gebruikt.
    Voorbeeld: http://www.teachmejoomla.net/c…p-detection-with-php.html

Dus houd alsjeblieft daad bij woord en ga voortaan niet meer opscheppen over wat je niet kan.
    En waarom is Lars trouwens verbannen, lijkt me sterk dat hij hier iets mee te maken heeft, zelfs als dat wel zo was, zou dat eerder de zwakte van de server aanduiden.

Citaat van Lancer

Yoichi, ik heb een echte reden hiervoor.

Geen school of andere troep die mensen gebruiken voor hun zogenaamde smoesjes.

Veel plezier.

Ik snap je reactie niet helemaal, mischien verkeerd begrepen maar ik bedoelde alleen mezelf dat ik zaterdag nog net de deadline haalde.
    Verder snap ik niet dat het zo strak moet, iedereen heeft z'n eigen redenen, maar we zullen wel zien wat ze willen.
    Ik hou me bij wat ik eerder zei.

Aangezien er nooit een Joichi heeft meegedaan is er bij deze ook geen winnaar en eis ik hierbij dat de wedstrijd verlengt word ;)
    Zal deze keer proberen sneller de boontjes te doppen en zal ook wat vaker hierop kijken, heb als het goed is deze week geen dingen die me ervan kunnen afleiden, dus deze keer zorg ik dat ik op tijd ben.
    [offtopic]Wel flauw, nou ben je zelf de spelbreker, maar aangezien je het eerlijk wil moet het doorgaan, anders trek ik me bij deze terug[/offtopic]

Wow, berichten zijn net verwijderd toen ik wou quoten, toch wil ik het even zeggen.

maakt het uit dat het niet volgens de planning gaat ?
    Laat ons dit gewoon lekker doen, we hebben er zelf wel plezier in, als je het niet interessant vind, reageer dan gewoon niet.
    Mensen die er wel vrolijk en normaal over mee kunnen/willen praten, doe het !
    Je post count gaat er omhoog van dus wat zijn de nadelen ;)