Citaat van JannickHoezo faalt GeenStijl hiermee met hun actie (hyvesprofiel verwijderen); GS valt onder News Media wat voor 100% valt onder de Telegraaf Media Groep... Jammer dat weinig mensen dat weten, want GeenStijl verlaagt zichzelf hiermee weer eens...
Verder; tsja. Ik heb een hekel aan de Telegraaf in het algemeen, dus ik zit er (ook?) over na te denken om Hyves te verwijderen. Enige reden waarom ik op Hyves zit is vanwege oude bekenden en "in touch blijven" met mensen zonder Twitter...
Hyves sowieso al zinloos tijdverdrijf, wat ik grappig vond is dat je ook niet dol bent op de telegraaf, omdat iedereen die ik ken gewoon de telegraaf haat "De telegraaf is geen krant" zeggen wij.
Daarnaast wat maakt die overname precies uit ? waarom zou je daarom je account verwijderen ?
Dat is gewoon kinderlijk gedrag.
Zelfde als dat jij je youtube account zou verwijderen omdat google het overnam, en youtube is nog gewoon youtube, naast het feit dat het tering hard jankt over alles met copyright etc, terwijl het er 9/10 keer niet eens iets mee te maken heeft...
( Grappig hoe ze een liedje verbieden dat je het moet kopen terwijl het nummer nergens te kopen is en vrijgegeven is, ach ja google :p ).
Het is gewoon een slimme investering geweest, Vind het een goeie zet van TMG.