Posts by Yoichi

Rating: 8/10
    Pluspunten: Simpele schone indeling, blauw doet het altijd goed
    Ondanks simpliciteit komt het nog wel professioneel over.
    Minpunten: Het is iets te saai en eentonig, vul het wat meer op, daarnaast is het een layout met een fixed width, probeer hem of groter te maken of fluid te maken, want op mijn resolutie zit ik naar een halve pagina leegte te kijken.

[offtopic]Alleen amateurs geven nog iets om ie ;)[/offtopic]

Herinstalleer gewoon windows zelf zonder te formateren, moet met windows XP kunnen, ik installeer ook elke eerste dag van de maand XP opnieuw, is die weer lekker snel.
    En ik hou gewoon al m'n programma's en bestanden, beter dan al dat moeilijke gedoe vind ik.

En hoe zou jij aan die source gekomen zijn ?
    Laat gelijk even bewijs zien dat je dit mag verkopen, bespaard een hoop gezeur.
    Vertrouw namelijk niet dat iedereen hier zomaar de source van elke website kan/mag verkopen, zonder een woordje neer te leggen hoe en wat.

Citaat van blackboss

Jah, maar bij MSN invite ga je mensen lastig vallen met een mail. En bij die refferal optie klikken de mensen echt alleen als ze interesse hebben. Dus via refferal is het wel wat vriendelijker tegenover alle mensen.

+1, mensen die me lastig vallen met MSN invites blokkeer en verwijder ik accuut.
    Kan zeggen dat het drastisch is maar mensen weten van me dat ik dat gewoon niet wil, ze krijgen ook geen irritante mails van mij toegestuurd.

Ik snap niet wat hier moeilijk aan gedaan word, dit doet Microsoft ook en Apple en ga het hele rijtje maar af, waarom moet je altijd zo'n hele situatie rond Google maken, vertel eens een keer iets wat ( de meesten althans ) niet weten.
    Jij handelt ook uit eigen initiatief, laten we daar eens een verhaal over schrijven ?
    1, kan je niet hebben 2, moeite niet waard.
    Laat de C1000 eens AH-Excellent producten in hun aanbieding doen. Doen ze niet en waarom denk je...
    Slecht hoor.

Hoe duur is tegenwoordig een PS3, zit eigenlijk te overwegen om er eentje te kopen.
    Is wat makkelijker om bepaalde spellen te spelen door gewoon CD'tje erin te flikkeren, dan dat ik met settings moet kloten, allerlei bullshit online activaties moet doen die niet te vertrouwen zijn, ( EA die weigerd je account terug te geven ook al laat je ze serials en bewijs van aankoop zien ) of dingen als steam die gewoon niet deugen.
    Lekker AVP'tje zonder geklaag, lekker nazi's schieten zonder geklaag.

Citaat van mediazstudios

Altijd leuk hoe een boek kan eindigen..

Civilization is zeker ook open source he ? ik denk dat je website eerder down ligt dan verkocht..

Ook devana.

Elke van die scripts behalve die van Mafia ( want daarvan weet ik verder niet af ) zijn illegaal, maar dat waren ze sowieso al door diegene die het gemaakt heeft.
    Het zijn allemaal devana ripoffs die rpgbunny probeerde te verkopen, daarnaast zijn het nog letterlijk 'klote ripoffs' ook.
    Ze zijn outdated, lelijk, bugged en gewoon niet veilig en nog licentie breuk ook.
    Beantwoord je vraag hoop ik, zou zeker nog even kijken of die mafia mmorpg script ook wel legaal is.

21 met een vriend op splitscreen online met nog 2 andere vrienden, toen kon ik het niet laten ze te backstabben door met z'n 2en de lift in te vluchten.
    Was lachen, en zoveel haat.

Citaat van Robin

Ik verdien gewoon met mijn adsense en krijg ook iedere maand uitbetaald, lijkt me dat je iets mis doet ergens

Zou ik toch even verder neuzen, want hier zijn barstens veel klachten over, zullen best wel wat gluiperds tussen zitten met trucjes maar als je het over zoveel mensen heb, met gewone sites of zelfs gewoon turnkey sites, dan moet het wel even doordringen dat het niet meer aan hun kan liggen.

Volgende keer zou ik een nog langer bestand posten....

En is het werkelijk zoveel moeite om een halve MB te reuploaden ?
    Paar seconde werk, en is sneller dan dat je de fout zou vinden.

Gewoon rechtermuisknop, archief aankoppelaar, zelfs het archief beheer zelf kan de iso al openen, terminal is in principe overbodig, en elke andere tool installeren al helemaal.