Posts by Yoichi

Je host CP zelf...
    Waarom heb je er limieten opzitten.
    Geeft niet echt een indruk dat je zelf achter de schermen zit.

Vaak komt dit door van die MSN invite dingen, ik verwijder en blokkeer dan ook de persoon permanent die dit veroorzaakt heeft.

Kortgezegt ziet het er niet uit en lijkt het alsof je het binnen 5 minuten met paint en dreamweaver in mekaar gezet hebt.

Ik krijg geen enkele indruk terug dat het iets met militaire zaken te maken heeft, sowieso geeft het geen enkele indruk.

Vrolijk het iets op, het ziet er op dit moment saai uit.

De buttons, verander die alsjeblieft.
    De indeling zou ik wel zo houden, opzich zou je de footer bijna hetzelfde kunnen laten.

Is gewoon betrouwbaarheid...
    Zelfde als dat jij je bij een wettige bank aansluit en niet een of ander bedrijfje zonder vergunning.

Als je niet kan laten zien dat je een KVK hebt, hoe wil je dan laten zien dat je betrouwbaar bent ?
    Aanvragen is nou niet heel erg moeilijk...

Het is een E107 script, zijn er nog veranderingen aan gedaan, is er iets unieks aan?
    Kan bijdrage aan de verkoop, anders heeft het weinig waarde dat je het script erbij krijgt.

Zijn al heel veel question&answer clones daarbuiten, en daarnaast kan je een heel simpel comment systeem al vrij snel uitbouwen.
    Wordpress is gewoon iets te uitgebreid voor dit idee.
    Zelfde dat je beter een standaard script kan hebben dan bijvoorbeeld joomla, met al die zooi die je nooit gaat gebruiken.

F5 is de hotkey voor building solution als ik me herinner ( of gewoon boven in de toolbar ), blijkbaar heb je voordat je de tabs gewijzigd heb de .exe laten maken, maar daarna niet nogmaals.
    Als je je code wijzigd, wijzigd hij de gemaakte bestanden niet, deze moeten opnieuw aangemaakt en vervangen worden.

Je moet toch echt een reden gaan geven om dan jouw site te gebruiken.
    Als ik naar Yahoo Answers ga ( wat ik geregelt doe ) kan ik hulp verwachten van miljoenen mensen waar nog duizenden experts tussenzitten ook.
    Aan die kwaliteit kan je niet tippen.

Dit is een groffe fout, Ik zou zo snel mogelijk met zowel extreemhost als met wallie contact opnemen.
    Hun zullen je wel verder kunnen helpen, want minstens een van beide zal wel moeten ingeven dat er hier iets niet klopt.

[offtopic]PS: Zorg volgende keer voor een iets nuttigere titel[/offtopic]

Je had ook Liberum Veto moeten doorvoeren, met 15 regimenten ondersteund door 5 cavalerie compagnies onder leiding van Juan N?na de Toledo had je de opstand kunnen neerslaan en alsnog de annexatie van de vassal staten kunnen doorvoeren, zonder dat het franse bewind of de hordes van het oosten je nog hadden kunnen tegenhouden.
    Voortaan betere bondgenoten sluiten en centralisatie > decentralisatie doen...
    Ook is Oorlogsvoorbereiding beter dan een handelsbeleid of Kerkdiensten.

Anderhalf uur gedaan over stukje snelweg wat normaal 10 minuten duurd...
    Wat verwacht je dan ook als je maar 4 kilometer/uur gaat op de snelweg.

http://www.paradoxplaza.com/ga…iversalis-iii-divine-wind
    Ik zat gisteren om 9 uur toch met bier en popcorn beneden met een groep vrienden te vieren dat de nieuwste uitbreiding eindelijk uit was ( we wouden meer een excuus om iets te kunnen vieren dus dit leek ons wel grappig ).

Nadat we ons gisteravond toch zorgens toe mekaar hebben lopen afmaken zijn we er wel tevree over, Paradox blijft toch de voorloper met kilometers voorspring in de race van beste strategy games.

Vooral de "Call to arms" is vet grappig want als je een oorlog begint tussen twee landen heb je zo half europa tegen de andere helft opgezet, met een beetje geluk natuurlijk.
    Klote roman empire is beter beschermt, frankrijk is niet langer generft ( het is nog net niet zo overpowerd als het 2 delen eerder was ) en God forbid sweden ever gets a french employee, nadat ze schotland boosts hebben gegeven om engeland te weerstaan.

Naast dat de nieuwe look ten koste gaat van wat extra specs, ben ik er in het algemeen zeer tevreden over, het is eindelijk balanced, kolonisering is gefixt en geen doelloze magistrates meer.

[offtopic]Ga nou niet mierenneukend doe nover dit spel, probeer verder te kijken dan een eerste indruk, RUSE zag er fantastisch uit en dat was een van de slechtste spellen die ik ooit gespeeld heb, Gameplay+Fun+Realism->Wat mindere graphics.[/offtopic]

Zie het nut er niet van in, liever iPod, dat ding past tenminste fatsoenlijk in m'n broekzak, anders heb ik ook liever een mini-laptop.

Citaat van RDMNL2010

lol .. Er staat toch degelijk dat hij een intel processor heeft.. Dus blijkbaar kun jij niet zo goed lezen ?:P

Unieke uitzondering dan, ik heb niet verder gekeken dan de foutmelding aangezien het hele niveau hier.

Maak systeem waarmee iedere persoon tot een aantal permanent mag bewaren ( bijvoorbeeld 5 of 10 ) en de rest worden, 2 weken nadat ze gelezen zijn verwijderd ( dat je niet ineens onbeantwoorde berichten weggooit ).