Posts by Yoichi

Citaat van az

Ik luister van alles behalve rock rotzooi en heavy/death metal shit:S dat is toch geen muziek meer:S en jazz,country,blues en soul luister ik ook vrij weinig en klassiek muziek+o(

Rock is juist muziek...

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

is heel wat anders dan
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Werkelijk zo moeilijk om gewoon te vertellen wat er fout is en hoe hij dit kan verbeteren en waarom....
    Dat let me google that for you is de meest onbenulle bullshit die je kan geven, reageer dan gewoon NIET.

Citaat van rickvbeek

is id iligaal. maar ze doen er toch ook niks aan. ik krijg al weken achter elkaar emails. van twitter elke zondag , linkedin elke maandag en van myspace om de 2 dagen . heb meer malen een klacht ingedient bij de opta. je hoort voor de rest niks van. en al die website hebben ook geen afmeld link.

Je moest eens weten hoe groot die blacklist is op m'n yahoo.

Sinds 1 Januari 2010 is het tegen de europese wet verboden spam te versturen.
    Dit mag alleen als de ontvanger hier specifiek toestemming voor gegeven heeft en er ten alle tijden een afmeld link staat.
    Sites die jou reclame sturen zonder afmeld link (en/) OF zonder dat je je hebt opgegeven ( maar toch met afmeld link ) zijn illegaal bezig en kan je daarvoor aangeven.

Zou ik dus ook met deze website doen.

M'n samp wil niet meer opstarten sinds die laatste update, dus ff gta-sa cd'tje van iemand lenen vandaag en opnieuw installeren.
    Als ik weer aan de praat heb stuur ik Pb.

Als een review niks van het spel laat zien neem ik niet eens de moeite...

Kijk maar op youtube of andere sites, zie je hoe hun het spel spelen met commentaar er tussendoor of ergens in een hoekje een minischermpje dat laat zien hoe de reviewers het spelen.
    ( Steve playing Fear II in the dark, nog steeds epic en perfect voorbeeld !

en ook perfect voorbeeld van hoe je je reviews niet moet doen xD )

Vast wel, Samp heeft niet zoveel nodig.
    10 mensen red je wel, mischien dat bij 20 mensen problemen komen.
    Ik zou zeggen, zoek 20 mensen, laat ze spelen, vraag of ze problemen hebben.
    Dan pas weet je het.

Met m'n oude krot kon ik gemakkelijk 15 mensen aan, dat ding had een celeron M single core en nog geen halve gig werkgeheugen.
    Uploadsnelheid is de eerste beperkende factor, de rest komt pas veeeel later.

Ik zoek sources die gelijk zijn aan sites als Moodle.org
    Waar je zelf een online cursussen etc. kan geven.
    Nee het boeit me niet dat het met Wordpress ook zou kunnen, ik wil er een speciaal systeem voor dat precies bied wat je nodig hebt.
    Ik wist er naast Moodle nog eentje maar daar ben ik de naam van vergeten.

GEEN BETAALDE SCRIPTS !
    voorkeur bij opensource.

Moodle is goed maar als er een is, is er meer en wil vergelijken welke het beste past bij wat ik exact nodig heb, aangezien Moodle z'n beperkingen heeft op bepaalde stukjes.

Niet altijd tever boven je pet denken met rare programmatjes en allemaal andere ingewikkelde dingen.
    De simpele oplossingen leveren het meeste op, met de minste problemen ;)

Kan je niet gewoon elk uur of halfuur via cronjob een task uitvoeren.
    verstop een bepaalde waarde ergens onzichtbaar op de homepage ( "status=alive" ) als het die niet vind, is dus de homepage niet bereikbaar, aka resultaat vul je zelf maar in, mail, sms etc.

Simpel te doen.

Citaat van wimmpie

uhm
    tegen aanvallen ofzo?

Die pagina opvragen van "suspended" word precies hetzelfde gebruikt als deze homepage, dus DDOS kan gewoon.