Is wel mooi maar geeft toch een soort van standaard indruk.
Posts by Yoichi
-
-
Citaat van RDMNL2010
Dus jij krijgt altijd voordat je iets betaald je product? Dacht niet dat het zo werkte in deze wereld hoor;)
Daarbij zit ik dalijk dus met een klant die op een gegeven moment gaat weigeren dit kost me nog veel meer geld.
Kan ik dit op die persoon verhalen o.i.d.?
9/10 keer krijgen ze pas geld of ik teken ik pas als ze aan m'n voordeur ermee staan.
Uitzonderingen zijn amazon.com of bol.com maar dat kan je niet vergelijken met andere zaken of eenmansbedrijfjes. -
Naast dat dat zeer laag tot zielig is, waarom is er niks gemeld, geen post van een moderator of op z'n minst een edit notificatie.
-
Waarom is de TS verbannen en is de post ge-edit...
-
Het is ook logischer om in de toekomst pas als het product binnen is te gaan betalen.
Daarnaast kan je anderen aanmelden dat ze niet zaken moeten doen met deze persoon als er werkelijk niks van komt.
Geef het gewoon nog even tijd en als niks geleverd word zoals skynet zei, geld terugeisen. -
-
Citaat van Killingdevil
Voordat je gaat roepen wat een goede extension is voor de database is het misschien verstandig eerst eens de eigenschappen en verschillen van deze extensions op te zoeken:
http://nl.php.net/manual/en/mysqli.overview.php
Daar staat in het kort wat informatie over de verschillen en voordelen en nadelen van de verschillende extensions.
Ik zal als ik jou was toch nog even doorstuderen, want dit klopt niet.Wat ik me altijd af vraag: Waarom willen jullie weer een of andere oude source verbeteren? Het is als een auto voor 10.000 euro laten repareren die dan nog een jaar mee gaat in plaats van een nieuwe kopen voor 20.000 euro. Als er zoveel animo is, waarom wordt er dan geen nieuw (opensource) project gestart?
Ik denk dat het probleem eerder is dat er nooit wat van deze projecten komt, enige wat ooit iets geleverd heeft is OSBanditi en OSVendetta, maar dat was ook weinig tot niks. -
Tieske, dat is 2 jaar geleden, en die was binnen half uur gefixt.
Ga niet mieren neuken, AVG is goed, Het gaat hier niet om de beste virusscanner maar een goede.
Ga ergens anders maar fijn fanboy lopen doen. -
Avast, AVG.
Beide werken prima en vooral snel. -
Verwijder Norton gelijk.....
Mag een goede virusscanner zijn, maar een andere doet het net zo goed in de fractie van de tijd die hij nu nodig heeft, dus weer lekker snel opstarten. -
Jammer dat je dit systeem zóóóóó lang op zich heb laten wachten, had je jaar geleden al moeten doen.
-
PC is bijna altijd sneller dan een laptop.
Ga ook na dat de HD van je laptop veel lagere rpm heeft. -
Dat is windows, die gaat eerst even al z'n onnodige zooi nog laden.
Je virusscanner moet nog opstarten, bestanden moet klaargemaakt worden ( prefetch ) libraries geladen worden, je msn of skype moet geladen worden. -
Dan ligt het daaraan, enige wat je kan doen is opstarten van je windows aanpassen dat ie minder zooi laad ( moet je met system.ini werken, RAAD IK JE NIET AAN ! )
Of met je BIOS klooien.
Probeer de opties uit te zetten dat ie voor USB en CD scant en gelijk vanaf de primaire harde schijf opstart, bespaard toch ruim 5 seconden dat ie niks doet. -
Draai je windows...
-
Citaat van L.Groot
Jemig, zeik gewoon niet.
Wees blij dat iemand je nog helpt.
Anders zoek je het toch lekker zelf uit op google of bijv. php.net?
En hoe ben jij vroeger begonnen ?
php.net en google leggen ook niet alles uit en niet iedereen hoeft het voorgekauwt te hebben.
Begrijpen is beter dan weten. -
Is gewoon een zware outdated mod van Devana, zet copyrights terug.....
-
Idem
-
Citaat van jgdonleach
Yoichi, piratenmuziek heeft vast ook bijna niemand.
Wel mooi themesong van those scurvy rascals in m'n playlist ^^. -