Posts by jessewillem

In het topic waar je hem kon downloaden, heb ik een nieuwe test opgezet. En daar deed die het ook niet. Ik hoop dat iemand een oplossing vind. Zodat ik de demo van het spel op mijn server ook werkend krijg. Zodat jullie eerst kunnen zien voordat jullie het downloaden.

En laat mij nou niet zo'n fan zijn van Cloud-Computing. Gaat er iets fout, gaat het ook echt fout. En ook is je privacy bij Google niet zo'n hele grote zaak volgens hun. Maar ligt hun data center of iets dergelijks eruit, kun je weer niet bij je documenten. Daar zit je dan...

Jij hebt je geregistreerd? of niet. Dit is een foutmelding die je dan krijgt. Want bij het inloggen staat in de WHERE ook dat de kolom `ban` 0 moet zijn. Staat ban op 1 dan ben je verbannen. Dat systeem hebt ik er alvast bij gebouwd. Maar helaas was er vanmiddag iemand die het leuk vond om het voor de anderen te verpesten. En dat vindt ik dus weer niet leuk. Hij/zij gebruikte het noscript grapje of javascript. Daarom strip ik nu alle HTML van de formulieren af. En daarbij heb ik voor andere gevallen een ban systeem gemaakt om het in de toekomst te gebruiken.

Er is iets mis met het script. Volgens mij maakt het geen sessies aan op mijn server. Irritant is dat. Maar ik ga er niet naar kijken. Ik moet eerst maar eens mijn eigen script op orde hebben;)

Je bedoelt meerdere spellen op 1 database?
    Zo ja, dan raad ik je een gezamelijke tabel te maken voor de gebruikers. En dan de rest apart houden. Zodat je geen gedoe hebt met sessie variabelen of get's. Wat achteraf ook nog eens fout kan gaan. Alleen moet je dan je gehele script aanpassen, dus dat is ook niet ideaal. Maar dit is wel de manier van hoe het eigenlijk moet.

Klopt, die kansen werken via de rand() functie. Maar ik denk dat ik zowieso de kansen eruit ga halen. Want het zegt toch te weinig over de echte kans. Die 1 op de 3 bedraagt.

Verder heb ik een forum genaamd bugs. Daar kan je eventuele bugs in posten.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.05.10 18:28:41:
    HTML is niet meer toegestaan. Dus je kunt die noscript grapjes maar beter laten. Plus er is een ban systeem gekomen.

Ook krijg je nu bij registratie automatisch volle health en geld.

Die bugs heb ik gevonden met jullie registraties ;)

mrmike, Druk eens op het knopje Ziekenhuis of geeft mijn Db weer niet automatisch geld. Anders geeft ik je wel wat.

@rest, het probleem van dat je geen geld of health hebt moet nu opgelost zijn. De default waarde werdt weer eens niet ingevuld.

Ik ben bezig met een tutorial genaamd "Hoe maak ik een kleine criminal". Een zeer simpele basis criminal die je maakt aan de hand van de instructies die ik geef in de tutorial. Ik weet nog niet zeker dat ik hem ga publiseren hier. Maar eerst maak ik mijn eigen script nog even af. En schrijf ik 's avonds verder aan de tutorial. Wanneer ik het script van mezelf af heb. Dan maak ik de voorbeelden even met delen van mijn script. Natuurlijk geef ik niet alles vrij van mijn script. Omdat de tutorial bedoeld is om er van te leren. Ook doe ik dit om te voorkomen dat mensen weer gaan vragen om illegale of vol met bugs zijnde criminals. Men moet eens weten dat niet altijd alles gratis is. En dat je er soms gewoon moeite voor moet doen, voor een goede en veilige criminal.

Jullie zien het artikel hier misschien nog wel verschijnen.

Waarom wil je hier voor een GET variabele gebruiken. Je moet dit opslaan in een sessie variabele. Als die sessie var. er niet is kom je er ook niet op. Misschien moet je Google's nieuwe site eens doornemen. http://jarlsberg.appspot.com/ . En zoek de fouten eens op in de beveiliging. Hier leer je hoe je het voorkomt en dat breng jij weer over op de criminal van je. En dan wordt het veiliger.

Want mensen die bij A is waar invullen, kunnen er dan op komen zonder account. En dat is niet erg slim... Gebruik de kracht van de sessie variabelen hiervoor.