Darsstar, Ik gebruik gewoon de functie die jij al aangeeft, microtime(). Echter heb ik het script wat simpeler gemaakt van de TS.
Posts by jessewillem
-
-
-
Misschien is het inderdaad slim om de DB apart te doen, zie de laadtijden van de forum index maar eens. Bij mij vaak 2 seconden.
-
Of je sloopt het er gewoon uit, zo gedaan:cheer:
-
Je moet je Engels ook nog even verbeteren.
Inplaats van 'i' moet je het met een hoofdletter doen 'I', dat staat netter omdat het zo hoort. Ook "Don't be shame" is fout, moet 'Don't be a shame' zijn. En 'Im' moet 'I'm' zijn, of I am.Verder vindt ik het design wel mooi. En zoals Perrytje11 zegt, kijk nog eens naar de fouten in de HTML en CSS.
-
Dat niemand nog 1-0 heeft genoemd, dus bij deze 1 - 0 :cheer:
-
Aan wat ben je verslaafd?
Het leven
Hoe lang ben je hier al verslaafd aan?
15 jaar
Sinds je hoeveelste jaar ben je hier verslaafd aan?
0 natuurlijk (h)
Heb je wel eens geminderd, dus was het eerst erger?
Het bleef altijd gelijk:p
Hoe vaak heb je geprobeerd te stoppen?
Anders had ik hier al niet meer gepost :cheer: , en ik ga ook niet stoppen, want dat is kansloos.
Hoe lang duurde je langste stop?
N.v.t.
Zou je graag willen stoppen?
Nee, helemaal niet.Waarom het leven, ik ben er al 15 jaar mee bezig. Ik hoop er nog heel wat jaartjes bij te krijgen:cheer:, wat natuurlijke leuke jaren moeten worden.
-
Dan moet ik dus eerst een spoedcursus MySQLi en tpl (Smarty of Templatepower, eigen parser???) vinden
-
Waaraan moet een scripter voldoen?
Misschien moet dat eerst vertellen, voordat je scripters zoekt. -
@Iedereen die het oneerlijk vind van de prijs, dat noemen ze een afroombeleid.
-
Of voor commercieel gebruik betalen, maar dan is het niet meer open source. Is er al iets omtrent licenties bekend.
-
Ga eerst voor het script!
Anders gaat het geheid fout. -
Ik heb het helaas druk met mijn CMS systeem, maar misschien kan ik nog ergens plaatsmaken voor dit project.
-
CrimeXL snapt mijn idee:cheer:
-
Jannick Ik wist eerst ook niks van hoe ik een criminal moest maken "from scratch". Maar met veel doorzettingsvermogen lukt het wel, en achteraf heb ik er veel van geleerd. Natuurlijk wist ik wel hoe ik CMS'en en Forum's scripten.
-
@Lars quote uit mijn post hiervoor,
"<? ?> heb je gelijk in Linkforsoad, deze worden niet op alle hosts ondersteund, en toch kom ik ze tegen bij criminal sources"Verder heb ik het gedonder wel geweten van noscript. Strip_tags doet echt wonderen.
En over het zo kort mogelijk houden, dan werk je met joins in de query natuurlijk.
En de code moet immers zo snel mogelijk zijn, dus SELECT * raad ik ook af. Vooral voor het aantal leden, waarom heb je daar alle kolommen voor nodig.
-
Jannick
Dat is wel logisch voor iedereen. Hoe wil je de functies anders werkend krijgen zonder plannen over use-cases en db ontwerp.Verder raad ik een DB abstractie laag aan, want de toekomst van MySQL hangt ook op een zijden draadje. Verder natuurlijk ook gewoon voor database vrijheid.
-
<? ?> heb je gelijk in Linkforsoad, deze worden niet op alle hosts ondersteund, en toch kom ik ze tegen bij criminal sources. Verder moet je eerst met de functies beginnen, dan pas de layout.
En ook raad ik het aan het plan modulair aan te pakken, anders blijft het een criminal script.
-
Stan weet je wat het doel is van een SVN server, dat iedere bewerking apart wordt opgeslagen, zodat je oude versies terug kunt vinden van een bestand, als er iemand aan heeft zitten rommelen.
-
Ioncube loader en Zend Guard