Duur, in tegenstelling met 3 jaar terug, toen had ik 1 GB PC3200 DDR gekocht voor 14,-, welke nu nog steeds zijn werk doet, in mijn server, samen met 3x512 MB Kingston (alle drie hetzelfde!). Zo wordt DDR2 denk ik ook duurder, en DDR3 weer spotgoedkoop.
Posts by jessewillem
-
-
Joomla heb ik ook gebruikt, maar is toch altijd, bij mij, te overkill. Het werkte wel lekker met het installeren van dingen.
-
Modulair is niks meer van dat je zo dingen eruit kan pakken, met geen of weinig code bewerkingen.
-
jgdonleach, waarom nog investeren in zulke oude hardware?
-
Maar filteren is ook niet effectief soms, dus er moet alsnog een moderatie team zijn. Voor de gevallen die er wel doorheen zijn gekomen.
Verder wel een leuk idee.
-
Voor emails en websites zal die oude ook nog wel voldoen.
-
Koffie natuurlijk :cheer:
-
Die van mij heb ik zelf in elkaar gezet, werkt ook goed, zolang je maar voorzichtig doet.
-
FIFAFREAK, ik heb bijna hetzelfde als jij, alleen dan voor 270. Maar dan met Phenom II 810 en een Asrock K10N78D moederbord, en dat ook nog eens 400 mhz overgeklokt.
-
Zo'n Pc zou hooguit nog maar iets van 40,- waard zijn, met alle accessoires.
-
Ja, zoveel nieuw tenminste. Tweedehands zijn ze goedkoper, zoals altijd.
-
Ik zei het toch 36 euro.
-
Heel soms doe ik Grand Theft Auto IV, maar daar houd het dan op. Ik doe dat dan voornamelijk op mijn PC. Online spellen doen doe ik niet echt, wel via het netwerk hier. rFactor, dat doet mijn broer altijd :cheer:
-
Je kunt niet zomaar upgraden, de hardware, die overblijft, moet het ook ondersteunen. Ik denk dat je beter eerst even kunt researchen voordat je iets koopt. Want voor die upgrade moet je een alles nieuw aanschaffen, en je hebt dan DDR3 nodig. Ik raad je aan om je er even een paar dagen in te verdiepen hoe een PC werkt en wat alles is, en dan nog over hoe je upgrade't.
-
Jawel, maar het hangt ook allemaal van je videokaart af, en die is hier de zwakste schakel. Je hebt een Intel Extreme Graphics 2 die zeer sloom is voor games, omdat hij systeemgeheugen gebruikt. En omdat het een kantoor pc is kun je er niet veel aan upgraden.
-
36 euro volgens de Tweakers Pricewatch.
-
Ik moet je teleurstellen, 2GB begint pas vanaf 39 euro.
http://tweakers.net/pricewatch…afp6hKvR6aI2vS-1PP2Cptf4B -
DDR(1) heb je volgens de HP specs pagina,
http://h18000.www1.hp.com/prod…/11632_div/11632_div.html -
Daarom moet je even PCWizard of Everest downloaden, dan kun je dat zien. En hier posten.
-
Ga daar maar niet van uit. Ik denk dat je even PCWizard moet downloaden, en hier even je moederbord merk en type plaatsen. Een Pentium 4 heeft altijd DDR en soms DDR2. Maar DDR3 zal een Pentium 4 niet hebben i.v.m. dat hij oud is.