Ook wel handig, voordat je het weet is de link bij zo'n fileshare site dood. En ik denk dat het hier wel vertrouwd is, maar als er illegale sources opkomen, dan is Koen aansprakelijk hiervoor, en zal hij wel niet willen.
Posts by jessewillem
-
-
Of je begint zelf een criminal game.
-
@Ferhat, hij zit nu gewoon lachend mee te lezen. Maar ik vind diegene die dit doet heel erg laf, hij moet eerst maar eens duidelijk maken wat er aan de hand is, en dan zien we wel verder. Maar op deze manier ben ik direct al de geloofwaardigheid in dat spel kwijt.
-
Oke, dat maakt het duidelijk.
Maar zoals ik zie, heeft hij nu echt geen poot meer om op te staan. Jij zegt dat je niks hebt gedaan, maar hij er wel op los schelden en dreigen.
-
Als hij toegang heeft voor de DB wel, maar anders niet.
Maar is die eigenaar nu de hoster van jouw crime of mede-eigenaar, daar ben ik het nu even kwijt.
-
Dat is leuk voor hem, want als je goed leest op jouw account op zijn server. Dus snijd hij zichzelf in de vingers.
-
@Ferhat, ik citeer mezelf even uit het "forum opruimen" topic van Terr0r, waarin een mogelijke oplossing staat.
Citaat@Terror, ik erger me nogal aan de de mensen die zich speciaal registreren voor de downloads. Ik vind dus dat er dan wel een soort van "zoveel forum posts moet je hebben voor de downloads" systeem moet komen. Want ik vind dat men dan wel iets voor de community moet doen, voordat men kan downloaden.
-
Ik heb voor deze optie gekozen omdat ik gewoon niet voor iedere computer een Wireless kaartje wil kopen. Daarom vond ik de pleur een server neer met een tweede AP optie beter.
-
Valt wel mee, als je erachter komt dat het alleen het installeren van RRAS, DNS en DHCP is. En dan nog even gauw de DHCP op de router uitdrukken, en zie je netwerk gaan. Zo ingewikkeld is het eigenlijk helemaal niet. Ik gebruik het netwerk om met de laptop in de tuin te kunnen internetten of op de blinde plekken in het huis, zoals waar ik nu ben. Maar het werkt tot op de dag perfect, en dus ga ik dat eerst niet veranderen. Want hij verbindt nu al vijf soms zes PC's naar het internet. Waaronder twee desktops, een Compaq Deskpro als server en een laptop, waar ik nu op internet.
-
Ik heb anders altijd verbinding via mijn rras bak hier, maar die staat nu uit, waardoor ik het acces point op twintig meter afstand moet gebruiken. Anders gebruik ik het access point die een metertje vandaan staat om wireless verbinding te maken, en dan via een oude P4 weer verbinding maakt met het internet, via het wireless netwerk waar ik nu op zit. Dan gaat het wel weer bloedje snel.
-
Bij mij kan hij soms geen connectie krijgen met de site zelf, maar het kan ook aan het wireless signaal liggen, wat hier maar 2 strepen is, na 20 meter reizen.
-
Lag de site er nou een paar tellen uit?
-
Ik wens je ook succes!
-
Met mij gaat het goed, en de rest?
-
Tsja, de Mexicano is wel lekker, totdat je ooit leest wat erin zit:p
-
Ik ook:cheer:
-
Ook mijn source is legaal,
http://www.criminalspoint.com/db/download/541.html -
En hoe ga je het geheel, na de aankoop, aan de man brengen met weinig tijd ofwel haast.
-
Wie is dat, Justin Bieber, en dat mooie filmpje dat iemand een waterflesje tegen zijn gezicht aan gooit, en hij heel hard Auw zegt.
-
Windows slaat zijn wachtwoorden netjes op in een MD4 bestand, en dus moet men met rainbow tables hun haal vinden om het te krijgen.