@Ferhat, die manier bedoelde ik, maar ik gebruik het nooit meer zoveel, vandaar dat ik dat niet meer weet.
@Riicky, misschien handig om de oplossing te posten in zijn geheel
@Ferhat, die manier bedoelde ik, maar ik gebruik het nooit meer zoveel, vandaar dat ik dat niet meer weet.
@Riicky, misschien handig om de oplossing te posten in zijn geheel
Dat is wel mogelijk in alleen HTML, hoe weet ik even niet zo gauw.
Maar het is met een hekje (#) achter de url.
Hoe bedoel je op de link van, je verhaal werd daar onderbroken. Als je bedoeld van op het kopje klikken, en dan naar het specifieke bericht, dan gewoon url met de id erachter.
Had het even getest met een plaatje, en het werkt aardig. Inclusief met variaties op het plaatje, handig. Bedankt voor het vermelden van deze site :cheer:
Die code heb je zeker van V5 voor het moderatie systeem gehaald.
@Ferhat, daar geef ik je maar al te graag gelijk in. Het duurde ook maanden om de mijne te scripten, die nog steeds simpel is.
NielsB, ik zou gewoon een API aanmaken met documentatie erbij. Maar het keur proces raad ik wel aan, voordat je weet zit er een lek in de module, en is je spel niet meer veilig.
Dan kun je beter met een soort van API gaan werken, want ik denk niet dat het slim is om gebruikers direct toegang te geven tot de database. En voor het toevoegen kun je denk ik beter een soort van upload systeem maken wat het installeert. En zorg er wel voor dat de modules veilig zijn, want je wilt natuurlijk dat het spel veilig blijft, ondanks de modules.
Met mij is alles ook goed:p
127.0.0.1 zal bijna altijd wel werken, mits er een loopback adapter is.
@killingdevil, Postgres is goed spul:cheer:, of niet soms.
Gewoon localhost, en vergeet niet om Apache en MySQL in het XAMPP control panel aan te drukken, en als ze automatisch moeten opstarten, ze als service aan te vinken.
@Lars, dat kan inderdaad. Maar ik installeer hem altijd op de harde schijf.
Probeer anders eens XAMPP, heb ik hele goede ervaringen mee, en draait hier ook op de server thuis. USBWebserver is gewoon gemaakt om op USB gezet te worden, dat werkte bij mij vroeger wel aardig.
Volgens zinj verhaal ging het via de shouts functie en de nieuws functie, maar ik weet niet of dat telt.
Als je het echt doet, dan ben je pas strafbaar. Met een boete/straf in de trent van computer vredebreuk.
Ja, dan moeten ze alle ip, niet de gegevens naar de ip's, voor een jaar bewaren voor "terrorisme bestrijding". Maar anders hadden ISPs ook wel logs met de connecties. En je snapt denk ik wel waarom "terrorisme bestrijding" tussen aanhalingstekens staat.
Ja, de dataretentie wet, lars, die bedoel jij zeker.
Dus daar had die gene de moed niet voor, nog laffer. Maar een ISP zal never nooit die gegevens geven aan particulieren, wel aan de politie, maar dat is echt maar bij echte grote overtredingen.
Ja, maar dan moet het eerst wel erger worden, anders geven ze die informatie niet.
Als je een beetje snelheid wil houden, dan moet je naar Sealand gaan, maar anders gaat het te sloom.