Maar hij komt de BIOS niet meer in. Dus dat wordt de BIOS resetten. Druk de laptop eens uit, maar laat hem op het stroomnet. En hou de dodemansknop ongeveer een halve minuut in. Dan moet je BIOS gereset zijn, dit doet niks met de bestanden op de harde schijf. Als het dan nog niet werkt, dan moet de BIOS batterij er een paar tellen uit.
Posts by jessewillem
-
-
En toen was de ontwikkelserver eventjes down :p
-
Jesse, willem of jessewillem het is allemaal goed. Of gewoon JW.
-
Hoi iedereen!
-
Mr Red Rose staat gewoon bij de downloads...
-
Cas, ga daar maar niet vanuit. Volgens mij is 85% hier wel van het mannelijke geslacht.
@Riicky, ik verdiep me later wel in MySQLi, ook ondersteunt mijn test server het nog niet. Het pakket heet toch gewoon php_mysqli neem ik aan.
-
Gerard Joling is inderdaad verschrikkelijk, maar nog erger in combinatie met Gordon, dan zijn ze echt erg. De alpazusjes.
Verder is Geer zijn muziek toch niet apre-ski?
-
Johnny Cash is inderdaad ook zeer mooie muziek, daarmee ben ik het met je eens :cheer:
-
Ik draai de hele dag al oldies. Even kort lijstje van de oldies,
- Runaway van Del Shannon
- Chairman of the Board
- CCR oftewel Clear Creedance Revival
- Eddie Money
- Styx
En zometeen denk ik maar wat Eddie Rabbit, met I love a rainy night. -
I'm all out of love, i can't stop thinking about you :cheer:
Dit heb ik nu, van mijn inventaris systeem, wat eigenlijk zeer slordig gecoded is. Morgen maar even netter maken.
PHP$item_res = mysql_query("SELECT * FROM inventory WHERE id='".mysql_real_escape_string($show)."' AND memberid='".$rows_member['id']."'"); $item = mysql_fetch_array($item_res); if($item['profile'] == 0){ mysql_query("UPDATE inventory SET profile=1 WHERE id='".$item['id']."'"); echo "Dit item is nu zichtbaar op je profiel."; }else{ mysql_query("UPDATE inventory SET profile=0 WHERE id='".$item['id']."'"); echo "Het item is nu niet meer zichtbaar op je profiel."; }; }else{
-
Cijfer : 8,5
Pluspunten :
Ziet er wel mooi uit, vooral omdat het simpel en duidelijk over komt.
Minpunten : Grijze tekst op grijze achtergrond onder de topic naam.
Algemeen : Wel een mooie, schone forum layout. -
1. De taal waar je het beste in bent, en waar je je in thuis kan vinden, in combi met MySQLi.
2. Geen mening, ik doe nog niet aan betaalde online spellen.
3. Zorg er voor dat je ook veel links naar je toe krijgt, en er weer uit gaat. Google weegt ook op dat punt. Verder moet je wel een paar pagina's met goede content hebben, in tekst vorm. Daarmee kom je ook hoger in Google.Maar mond op mond reclame werkt altijd nog het beste, onthoud dat. Stel : Iemand meld zich aan op jouw site, en na een tijdje komt er iemand bij zich langs, die ziet jouw spel. Hij vraagt wat de URL is, en zo heb je er weer iemand bij.
4. Ook veel succes met je spel! -
Niels, die site raad ik ook aan, maar hou er rekening mee dat, superior, wel inzet moet tonen daar en actief mee moet denken. Anders is je topic zo gesloten. Verder denk ik gewoon dat je beter per code een rij kan maken, en deze verzamelen met de user id. Of een soort van tabel waar je de codes verzamelt en hoeveel het er zijn, en dan een userid.
-
TukkieTuts.nl of TukTuts.nl, klink ook lekker, naar het pseudoniem van de maker
-
Misschien dat je ergens toch een session_destroy hebt staan, anders weet ik het ook even niet meer. Verder klopt het stukje code wel.
-
Worden de sessies wel aangemaakt?
-
Ja, zoiets bedoel ik.
-
Lancer, iets in die trend, maar ik raad je niet aan om directe SQL queries te doen vanaf modules. Liever door de API zelf, en dan gewoon via, als voorbeeld functienaam($waarde1, $waarde2), gaan werken. Mocht men met eigen SQL aan de gang gaan, dan moet je gewoon SQL gebruiken in de module. Maar dan moet je het wel goed nachecken of de module niet kwaadaardige code bevat. Verder heb ik niks aan te vullen op je lijstje, volgens mij is dat alles wel. En verder documenteer de API en het spel wel goed, anders komen mensen er nog niet mee verder.
-
Dan gebruik je gewoon een database, en dan even een while lus.
-
Het kon ook in HTML, met de span tag. Maar tegenwoordig ook in CSS en divjes.
Scooby-Doo, je maakt een kleine fout, HTML is een opmaaktaal en PHP is een scripttaal.