Posts by bboy

Zou mijn pc dat aankunnen opnieuw installeren?
    Want mijn andere had nog meer ram en 18 gb hardeschijf toen herinstalleerde ik xp maar toen boem kapot

ik weet welke ik erin moet proppen een van 3 gb
    Maar ik zeg net:
    Ik kan van mijn oude pc zijn ram erbij doen maar hoe meot dat? dus nog ene bij dus 2 ?

Maar ik kan xp opnieuw installen maar ik heb geen cd meer?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.08.10 21:16:11:
    Ik kan van mijn oude pc zijn ram erbij doen maar hoe meot dat? dus nog ene bij dus 2 ?

[offtopic]Haha volgens mij kan hij beter geen site maken ;)[/offtopic]
    Hij bedoeld zijn header text veranderen naar zijn text Dit doe je gewoon met photoshop dan opslaan en dezelfde naam en extensie geven

Hallo cp'ers,
    Sinds 5 maande geleden heb ik een nieuwe pc gekocht (tweedehands).
    Met deze specificaties:
    37.2 gb hardeschijf
    Waarvan 20.6 gb beschikbaar
    Systeem:
    Microsoft windows XP Proffesional
    Versie 2002
    Service Pack 2
    Computer:
    Intel(R)
    Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz
    Kloksnelheid: 2.59 GHz,0.99 gb (ram)

Nou deze pc gaat heel traag en blijft vaak hangen.
    Weet iemand hoe ik deze pc snel kan laten gaan en dat hij zonder haperingen games kan spelen en multiplayers?
    Liefst wat mij niks kost?
    :}

Hallo cp'ers,
    Weet iemand hoe ik een site die ik bij C:\WINDOWS\system32\drivers\etc heb geblokeert kan deblokkeren?
    Ik heb de site en ip van google dus verwijderd uit het bestand host maar ik de site verbind je nog altijd door naar google?

Groeten,bboy

Ik vraag mij eigenlijk af of een mens die 60 jaar is kan leren scripten? en onthouden?
    Zouden op cp al leden geweest zijn die ouder dan 60 waren?

Citaat van Willem

Ik raad je 1 ding af dat is cp. Je kan hier wel adverteren maar kost je geld en bovendien veel bezoekers zal je er niet van krijgen.
    Maar dat ik adverteerde hier mocht ik blij zijn met 5 bezoekers in 3 dagen.

P.S. is niet negatief bedoelt hoor.

Ok,
    Weet jij dat een plaats waar je goed kunt adverteren voor weinig geld en betalen met wallie?

Ja dus je bedoelt zoiets:
    Als je een maffia spel hebt waar geen nieuwe scripts, updates op komen komen ze niet terug heb je wel updates/nieuwe scripts dan komen ze terug?