Posts by bboy

@Lars,
    Bij Vpsslim had ik mijn vps, hier zou ik niet voor gaan, als je nogmaar hulp vraagt voor een klein dingetje of uitleg moet je direct 25 euro betalen :o, en je moet alles zelf installeren+geen interface

Beste cp'ers,
    Over een week ga ik een systeem kopen voor itnernet: een systeem dat werkt met machientjes die je in elke kamer waar je internet wilt moet instken (in stopcontact) , mijn vraag is: kan ik dan portforwarden? want het lijkt mij een raar systeem?

Gast,
    Teneerste is dit echt niet geloofwaardig want bellen is echt heel raar met 120 euro, en ten tweede ben je nog jong? en 120 bellen lijkt me echt wel veel dan

Davy,
    Je weer te hard uitgeslooft?:p
    Nouja, ik geef je een 6/10
    Dit omdat het je eerste is,
    De 4 punten weg zijn omdat hij niet voor IE is gemaakt, omdat het nogal kaal is en omdat het 1 dezelfde kleur is.

Beste cp'ers,
    Ik verkoop 1x het iCriminals source,
    Wat krijgt u:
    U krijgt het script+ de layout
    Ter informatie:
    U betaald voor het herscripte source (unbugd) en het meeste voor de uniek gemaakte layout.
    De prijs: 30 euro
    Rechten: Gebruikersrechten
    Betalingmogelijkheden: Paypal
    Source krijgt de koper na ontvangst van de betaling.

Groeten, Bboy

Beste criminolzdist,
    Ik neem aan dat u de maker bent van de criminolz source?
    Zoja, Ik heb het icriminals script gekocht met alle rechten, zou ik dit later dan mogen doorverkopen als ik het bij ferhat helemaal heb afbetaald?

Beste maffialords,
    Ten eerste: Is 2 accounts op cp verboden.
    Ten tweede: U hebt deze source samen met Ferhat gemaakt.
    dus dat wilt zeggen dat als ik hem bij ferhat koop dat jij het weet dat de source is verkocht, en dus dat jij er geen os van kunt maken ;)

Ja sourceshop trainen moeten ze inderdaad ervoor,
    Maar ingeoefend zijn ze niet hoor,
    Want het kan degelijk wel dat de ene de andere tijdens zijn highflyer opvangt want ikzegmaar: kane vs reymysterio , kane weegt veel meer.

Een site opstarten natuurlijk,
    Maar ik zoek daarom een unieke source omdat ik leden wil gaan werven maarja als ik een bugged source heb heeft het geen zin he :p

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.02.11 22:11:59:
    Iemand die zijn source verhuurt?