Plaatje {
width: 100%;
Height: 100%;
}
Posts by Jbouwen
-
-
Naah, Ik vind het geen ramp aangezien je voor een eenmans zaakje al moet betalen..
[offtopic]@Crimebrain
Jij hebt geen kvk .. dus je shopje word niet onbetrouwbaarder[/offtopic]
-
Ja dat weet ik , maar ik pas me aan aan zijn budget,
En hoe moet hij eruit te komen zien missen we ook?
-
Naja dit staat in de regeltjes;
CitaatGeef telkens genoeg informatie zoals een omschrijving, een demo, een prijs, ..
Ik weet nu waarover het gaat en wat is u budget?
-
Wat zijn unlock layouts?
-
Wat voor opdrachten zijn het dan??
-
Wat is de vraag prijs?
-
-
Sorry zag hem niet! :}
-
Jaa inderdaad manier 2 is netter maar mis je niet de php afsluit tag?
-
Sysrq gaf een goede code
-
Nee bever bedoelt dat hij het raar vind.. denk ik!
-
Citaat van sysrq
probeer dit eens (A).
PHP
Toon Meer<?php if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'Hier ip' || $_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'Hier andere ip') { ?> <h2 class="bg">» Laatste nieuws</h2> <ul> <li><a href="#">Geschiedenis</a></li> <li><a href="#">Leden</a></li> <li><a href="#">Bestuur</a></li> <li><a href="#">Muziek kanten</a></li> <li class="last"><a href="#">Ereleden</a></li> </ul> <?php } else { ?> leeg houden. <?php } ?>
:cheer:Thnx het werkt, maar die van r-mulder spreekt me meer aan.. Naah, alvast bedankt:cheer:
-
PHP
Toon Meer<?php if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'Hier ip' || $_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'Hier andere ip')?> { <h2 class="bg">» adminpaneel</h2> <ul> <li><a href="#">Geschiedenis</a></li> <li><a href="#">Leden</a></li> <li><a href="#">Bestuur</a></li> <li><a href="#">Muziek kanten</a></li> <li class="last"><a href="#">Ereleden</a></li> </ul> } else { <h2 class="bg">» Laatste nieuws</h2> <ul> <li><a href="#">Geschiedenis</a></li> <li><a href="#">Leden</a></li> <li><a href="#">Bestuur</a></li> <li><a href="#">Muziek kanten</a></li> <li class="last"><a href="#">Ereleden</a></li> </ul> }
Maar nog niks..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.11.10 18:16:06:Citaat van r-mulderje kan je scripts ook via database laten lopen..
dan hoef je alleen je ip nog in de db te veranderen en klaar ?Dat is misschien wel handig zou je daarover meer kunnen zeggen?:)
Het mag via pb maar ook in dit topic.
-
Naah volgens mij kan het niet wat ik wil,
Want kijk dit is een voorbeeld van een menu kopje van mijn;
PHP<h2 class="bg">» Laatste nieuws</h2> <ul> <li><a href="#">Geschiedenis</a></li> <li><a href="#">Leden</a></li> <li><a href="#">Bestuur</a></li> <li><a href="#">Muziek kanten</a></li> <li class="last"><a href="#">Ereleden</a></li> </ul>
En dat wil ik dan graag alleen aan dat ip laten zien maar zoals ik wil krijg ik error's..
-
Hartelijk dank bever, Maar het is een .html file hé dus moet er neem ik aan <php tags komen?
-
Beste,
Ik wil graag voor mijn nieuw project een admin paneeltje maar omdat er voor die site geen inlog voor nodig is had ik het idee om via ip's te doen ik zal uitleggen wat ik wil;
Ik wil graag dat hij in het menu dan een extra links laat zien doormaten van ip, want ik wil graag vanaf 2 ip's het admin paneel laten kunnen zien.. hoe kan ik dat het beste doen?
Alvast bedankt:)
Met vriendelijke groeten,
Joey Bouwen -
Het zijn allemaal illegale dingen, zoals die maffia game dat is gewoon banditi..
-
-
Vind het wel leuk:)