Posts by Jbouwen
-
-
Lococriminals is gratis?
-
Citaat van JoeyB1996
Thema: Hosting (een hosting bedrijf die van WJsolutions is mooi)
Kleurenschema: Mag je kiezen
Voorbeelden: WjSolutions.nl
Doeleinde: Jb HostingVoor het geval dat je het niet had gezien:$
-
-
Ik heb even op google gezocht en kreeg dit; http://rs363.rapidshare.com/fi…0258750/Criminalsloco.zip
ik ga het nu kijken en dan laat ik wel meer weten.
-
Thema: Hosting (een hosting bedrijf die van WJsolutions is mooi)
Kleurenschema: Mag je kiezen
Voorbeelden: WjSolutions.nl
Doeleinde: Jb Hosting -
Ik hoop dat je een layout kan maken voor een game ( een outgame layout) Ik hoop dat het lukt:D sorry voor mij andere reactie was toen beetje moe en slaperig(xD)
-
Ik wil layout
-
Citaat van F.Remory
Ik stel voor: probeer hetzelf?
Hier werden veel goede tutorials gegeven (weet link niet van buiten..)Ik wil het graag ook zelf doen ik kan wel de images slicen enzo , maar inbouwen dat is de vraag, dat weet ik nog niet
-
-
en wat is die
-
We zullen wachten:cheer:
-
Cp'ers,
Ik ga met het andere topic stoppen maar ik ga gratis layouts uitgeven . Ik zal beginnen met me verhaal,
Ik heb een .PSD file van een layout, maar als ik kan niet slicen en omdat ik hem "GRATIS" ga uitgeven hier op CP wil ik graag een slicer
LET OP
Er komt wel ergens te staan Gemaakt door Joey Bouwen & Piet Klaasen ( voorbeeld naam):pKan jij slicen stel je kandidaat via een PB of via een forum bericht dit is de layout:
-
jgdonleach stuur me maar pb.
Mokerr ik ga er vandaag aan beginnen -
Ik wil het proberen heb eerlijk gezegd nog nooit een design gemaakt alleen plaatjes voor spelletjes:P
-
Allemaal sorry voor de onduidelijk heid, Stuur een pb met alle informatie
-
-
Cp'ers,
Ik wil een beetje de designer kant op, maar dan moet ik natuurlijk wel iets te doen hebben,
Wie wil er een ( Ik maak ze geheel gratis)
Maar natuurlijk geen doorverkoop. en wat je krijgt is de PSD.
(Een OUTGAME) Het leukste vind ik een maffia game hahaha
Graag PB Sturen als je intresse hebtGegroet,
Joey -
Ik kan alleen design maken.. Is dat ook goed? zoja stuur je msn maar via PB:cheer:
-