Goed idee(:O
Posts by Jbouwen
-
-
Gocrime hier maak ik toch ook geen reclame voor mij outgame?
-
Bod genoteerd als er voor morgen 9:17 niet meer is geboden is die verkocht.
-
Die moet je selecteren en dan in een kladblok bestand zetten en als uitgang .php neer zetten of je opent hem als png in dreamweaver en slaat hem op.
-
Kan denk ik nu wel dicht Terr0r?
-
Alles doet het behalve krassen en haven daarvoor moet je mischien bij de maker zijn? ; larsisgoed9 Volgende keer naar de topic maker of de gene die het heeft gemaakt sturen zo vermijd je vele topics en ergeren mensen zich er minder aan:cheer:
-
Hallo,
Ik heb een layout liggen er zit op de layout 2 puntjes links en rechts die je zelf goed moet maken.. (lijkt me niet zo moeilijk) maar ik heb tijdgebrek nu..
Als u hem koopt heeft u geen doorverkoop rechten en is hij maar voor 1 Domein inbegrepen tenzij u contact met mij opneemt voor het op een ander domein van u. U krijgt de HTML + Images
En ik kwam hem tegen ik dacht waarom verkoop ik hem niet.
Online voorbeeld ; http://hostfijn.nl/criminalz/index.phpBied maar raak..
Begin Bod : 50 cent
Opbieden met minimaal : 50 cent
Buy Now : Wat u in gedachten had via PB24 uur na het laatste bod neem ik contact met je op via PB
-
Citaat van Toontjuhh
Joey, weet waar je aan begint..
Je weet amper hoe je een woord vetgedrukt doet..:SToon dat weet ik wel. en wat was mij vorige reactie? dit zij ik; Graag nu ontopic.
En toon er is een tijjd voorbij gegaan waarin ik veel heb geleerd..
maar nu ONTOPIC
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.06.10 13:01:22:
Het is al goed. Dit topic mag dicht ben al voorzien:slotje: -
Graag nu ontopic, en als het uit de hand loopt over negatieve reacties gaat hij dicht dus doe gewoon leuk
-
Ik deed dat omdat ik toch graag normaal antwoord wil, Sorry jannick ik ben een beetje aangeslagen ..:$
-
wooww geef negatieve reacties over een ander 8-) ik vraag gewoon iets hoor..
-
Jannick ik help hem iemand kan toch een foutje maken? het was vanochtend toen ik net wakker was en ik doe gewoon iemand helpen (ik heb gezegd ik kan iets fout doen!)
-
Drona waarom laat je hem mij ook nie maken? is dan toch net zo goed? je kan toch proberen
-
Ik zal het maar even proberen voor je:D
Verander dit
PHP
Toon Meer<? if(isset($_POST['submit'])){ if($_POST['money'] > 0){ if($_POST['submit'] == Storten){ if($data->contant >= $_POST['money']){ if($data->bankleft > 0){ $error = stortniks; mysql_query("UPDATE `users` SET `bankleft`=`bankleft`-'1',`contant`=`contant`-'{$_POST['money']}',`bank`=`bank`+'{$_POST['money']}' WHERE `login`='$data->login'"); $_SESSION['mission'] = "Stort geld op je bankrekening"; } else{$error = 4;} } else{$error = 1;} } if($_POST['submit'] == Halen){ $error = haalniks; if($data->bank >= $_POST['money']){ mysql_query("UPDATE `users` SET `bank`=`bank`-'{$_POST['money']}',`contant`=`contant`+'{$_POST['money']}' WHERE `login`='$data->login'"); } else{$error = 2;} } else{$error = 3;} }} $bedrag = number_format($_POST['money'], 0, '.', '.'); if($data->bankpas == 0){ ?>
naar dit ;
PHP
Toon Meer<? if(isset($_POST['submit'])){ if($_POST['money'] > 0){ if(ctype_digit($_POST['submit'] == Storten)){ if($data->contant >= $_POST['money']){ if($data->bankleft > 0){ $error = stortniks; mysql_query("UPDATE `users` SET `bankleft`=`bankleft`-'1',`contant`=`contant`-'{$_POST['money']}',`bank`=`bank`+'{$_POST['money']}' WHERE `login`='$data->login'"); $_SESSION['mission'] = "Stort geld op je bankrekening"; } else{$error = 4;} } else{$error = 1;} } if(ctype_digit$_POST['submit'] == Halen)){ $error = haalniks; if($data->bank >= $_POST['money']){ mysql_query("UPDATE `users` SET `bank`=`bank`-'{$_POST['money']}',`contant`=`contant`+'{$_POST['money']}' WHERE `login`='$data->login'"); } else{$error = 2;} } else{$error = 3;} }} $bedrag = number_format($_POST['money'], 0, '.', '.'); if($data->bankpas == 0){ ?>
Zoals je kunt zien heb ik de functie ctype_digit gebruikt ik zal je uitleggen hoe het werkt je moet het bij een submit zetten meestal, en je moet hem openen dat doe je zo (ctype_digit en achter de laatste ) in die zin moet je er een bij zetten want je moet hem oook weeer sluiten (ik probeer het en ik dacht dit uit me hoofd als hij het niet is dan kijk ik wel op me script
-
Dpm_x Pm terug gestuurt, Ik wacht op je:D
-
En Drona wie is "WIJ"
-
Citaat van mrmike
Als ik jou was zou ik eens gaan kijken bij versio.nl. Deze hebben 20GB opslag en 300Gb data verkeer. voor de zelfde prijs. Een tip van mij kijk verder bij andere wat je de voor terug krijgt.
Daarbij wat jij wil wordt moeilijk, tenzij je met mooie aanbiedingen komt.
gr Mike
Ik heb een paar klachten over versio (uptime, zomaar je site eraf word gegooit)
Ik zal wel is verder gaan kijken
-
Cp'ers,
Ik wil graag een hosting gaan maken met een reseller ik zou dus webhosting willen aanbieden
Ik wil graag een vps gaan kopen heeft iemand enig idee wwaar ik het het beste kan doen?
en is er ook vraag naar voor een klein prijsje?
(een hosting bij mij dan als ik vps heb)
Greetz,
Joey -
Hoezo mag ik hem niet meer maken?
-
Drona ik heb je een pb gestuurd