Posts by Jbouwen
-
-
-
Citaat van JoeyB1996
dit zit standaard in OsBanditi wat is de site link? gelieve in pb sturen..
Oceans dat zij ik ook al:p
-
geen dank man:p heb net nog met me accu menu zitten klooien (xD) en ik wist het wel maar kwam het nog een keer tegen..
-
MrWasted is Zeeshan en iCriminals is Ferhat, dus discusieer hier niet meer over. Ik heb deze belachelijke offtopic gereport
en blijf ontopic. en ja MrWasted helpt Ferhat met de domeinen -
-
dit zit standaard in OsBanditi wat is de site link? gelieve in pb sturen..
-
bij de baterij 2x op drukken en dan zou je het ook kunnen welke windows gebruik je?
-
Gaan jullie de informatie van W3Schools dan eraf halen?
-
Iemand nog ideeën?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.07.10 14:46:13:
En stan wat betekent solex?:$ -
en nog iets. zet dan gewoon de icons erin en laat ons dan veranderen want hoe die nu staat is niet goed je hebt nu een naam daar staan en geen img. of je post de images erbij.
-
Laat online voorbeeld dan zien, en bij het einde zit geen icon mischien bedoelen ze da wel:?
-
bij iedereen het zelfde probleem kijk is bij het laaste
@Stinkie stink, nee hoor ik heb hem er gewoon in geplakt om te kijken. En als je er niks van af weet ga dan weg-.-
-
ik stink niet:O
en als je nu even zelf het script in gaat kijken -
Nou perry nee,
ik host bij Wj Solutions zelfde als Crimebaas en is up to date. -
[offtopic]@iCriminals dan mag je mij zeggen waar:p[/offtopic]
Is het domein van jou dan? maar het is niet echt een domein voor maffia game's maar het gaat om een domein wat geld heeft gekost enzo maar het is mischien ook wel een uniek of een hele mooie die veel mensen willen hebben domein daarom kan de prijs soms wat duurder zijn.
-
Dat heeft die;)
-
[offtopic]] cwcw, je wouw hem eerst nog voor minder verkopen en 150 man hij is nog niet eens 30 waard.[/offtopic]
We wachten maar op een serieus antwoord ookal is het ferhat mischien mensen ontopic :cheer:
-
-
Micky, een collega van jou heeft het opgelost:p
ik weet ook niet precies.