oh en 1 ding, terr0r heeft crimesz.nl gekocht daar is die layout van, maar die mag hij toch alleen gebruiken?..
Posts by Jbouwen
-
-
banditi vrijgeven? no way!,
flash html layout alle maal illegaal waarom is het dan een clone als die is vrijgeven?
-
Oke dan is het de banditi clone sorry.:$
maar, de ingame is standaard.. dus nie van terr0r,
en volgens mij ben jij ook giotjuh?
wat je op msn zij..8-) -
Het is geen open source,
het is OPERATING SYSTEEM,
Sorry voor caps,
anders kan de maker (larsisgoed9)
hier ff een bericht plaatsen,:slotje:
-
Nieuwe layout (met dank aan Terr0r)
Dus je hebt de outgame gevonden bij terr0r?8-)
jongen je bedriegt hier volop en mods hij is Giotjuh,
(topic report.) -
Dit is niet toegestaan..
mag slotje op,Werk van OsBanditi mag je niet zo maar;
OsBandos noemen,
en de site werkt niet.:slotje::slotje:
-
ik kan wel designen maar niet goed genoeg scripten voor alles te maken... heb je hier alleen ook intresse in?
-
Mischien de oplossing tonen?
-
toon,
maar wat mike hier onder zegt klopt wel..
Citaat van mrmikeVind het nagenoeg niet uniek. Aangezien je er al twee hebt gekocht.
Wel een leuke script jammer van het door verkoop zo is die nooit meer uniek. Aangezien de script zo in de omloop is en bewerkt wordt.
En iemand anders kan zeggen dit is mijn systeem.MVG Mike
-
Volgens mij is het 3 personen.. want jij(robin) heeft hem van lars overgekocht.. best jammer dat hij niet meer uniek is..
-
-
Ja bboy heeft wel beetje gelijk, want als je een account aanmaakt ging die naar groentje doe anders via je admin paneel je tot 99% groentje maken doe dan misdaad en je ziet het verschil..
-
Binkkie de titel veranderen heeft geen nut meer:slotje:
-
Citaat
?Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.
:slotje:
-
wat was de oplossing dan is mischien wel handig..
-
het is een beetje geript.. uit de layout van Superior op RPG - shop .eu
-
de buy-now moet zeker zijn..:hmm:
-
is de prijs per stuk?
-
ik snap 1 ding niet, waarom koopt jeffrey hem niet voor 10 euro krimeadmin natuurlijk ga je er mee akkoord8-)
het is nog boven de buy now! -
Het is de G4G source maar hij zegt dat je hem dan mag gebruiken maar hij heeft geen licentie dus dit klopt niet..
en nog iets je hebt hier al een topic over. en je mag geen crew zoeken zonder toestemming van een crew lid^o)