Maar ik zeg ook ; niet elk ding haalt er succes uit. Want als je een mijnmaffia game hebt ; (wat jij volgens mij hebt) dan schiet het niet echt op..
Posts by Jbouwen
-
-
Kan iemand mij vertellen hoe je moet installeren en hoe het werkt ect.
-
@Webdam was is dat voor besturings systeem?
-
Zitten er SQL of XXS injection lekken in?
-
Mogen wij weten welk script dit is? en welke bugs
-
Hou-die-hoe:cheer:
Hier ben ik weer [offtopic](1 dag voor ik op vakantie ga)[/offtopic], ik heb een vraag;
Ik kan wel PHP maar de opties die ik ken.. denk aan admin menu beveiligen ; iets ophalen uit database. ect. Maar nu is mijn vraag aan jullie hebben jullie nog goede opties voor dingen te doen in php of jullie favorieten opties.. En als je iets post maak er dan niet van ; admin beveiligen (klaar) maar graag dan ook met uitleg. Alvast Bedankt!(a)
Greetz,
Joey -
Weet je hoeveel het kost om te pushen naar WJ Solutions?
-
-
Citaat van Killingdevil
Euuhh, ik weet niet hoor, maar je zegt dat $data een array is? En vervolgens stuur je een stukje script waaruit blijkt dat $data een object is?
[offtopic]Zet je error reporting eens op E_ALL, dat scheelt een heleboel van dit gezeik. Waarschijnlijk had je deze fout er ook sneller mee gevonden![/offtopic]
[offtopic]@Killingdevel kan je een beetje rustiger doen.. hij heeft gwn hulp nodig[/offtopic]
Er zit een fout in die data$3
-
Dit lijkt erveel opp ; [url=http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/1277/1277,1171781955,2/stock-photo-hong-kong-skylight-at-night-2705297.jpg]http://image.shutterstock.com/…ight-at-night-2705297.jpg[/url]
-
-
Hoezo? Als ik dat wil? in de regels van battle staat niet elke minuut nieuwe stap? en er komt nu toch iedere stap elke dag? dus zeur niet^o)
-
Nee, doe ik niets? Ik heb toevallig ook nog een prive leven, en ik heb het gewoon druk, dit weekend ben ik ookal weg, ik ga namelijk weg en die andere battle heeft andere redenen... En soms geef ik een paar ideeën aan hem omdat dat mij niet lukt.. naja ik bepaal altijd zelf nog of ik een slotje wil ofniet... En kenneth moet zich een beetje rustig houden:p:p naja, het komt ook doordat kenneth werk heeft en er meestal in de middag is en ik daardoor de PSD niet krijg. en ik ben er meestal in de avond..
-
Vind ik ook wel wat hebben
ik wacht op stap 3 (xD)
-
Ik vind het wel een mooi begin
ik wacht op stap 2
-
Het is een battle samen met TCBhome, maar als je zin hebt om een design te maken waar wij miss iets mee kunnen is het van mij een ja.
-
We hebben voor een nieuw begin gekozen aangezien de oude volgens jullie niet echt geslaagd was, hopelijk deze wel:cheer: feedback is welkom(A)
-
Citaat van JoeyB1996
Lancer dit gaf ik ook al:p:p
Maar habib, ik wacht niet op dit antwoord ik help jou en jij zegt;
Citaatxd
Graag serieuze reacties of je krijgt niet meer van mij antwoord..
-
-