Die Big Bang en Optical Illusion zijn echt de mooiste, voor Paint.NET is het nog beter! Voor Big Bang: 8/10. Voor Optical Illusion: 8,2/10.
Posts by Cruelty
-
-
Die Big Bang is zeker nice :).
-
Uhh, je hebt tijd en zin nodig?
-
Die gele glows passen er niet echt bij, ik vind de button ook een beetje groot. Verder best wel goed hoor ;).
-
Die verzend kosten laten ze dan niet zien, die hebben ze er gewoon meteen bij gerekend hoor :p.
-
Banner is idd wel netjes ;). Avatar is een beetje saai. En profiel plaatje is wat te groot. En achtergrond is nogal... Zwart xD. Maarja, die geweren zijn wel mooi gedaan. Ik heb ook eventjes met GIMP gewerkt. Ik vind het echt een flut programma, dus daarom vind ik dit zo knap :D.
-
Hoezo "vind" je dat CS5 de meeste opties heeft :P? Is dat niet een feit xD? Ik heb wat dingen over CS5 op YouTube gezien. Die nieuwe opties zijn echt niet normaal cool ;).
-
Ja, ik vind deze een heel stuk beter dan die van nu hoor ;). Als ik een cijfer zou geven: 7.8/10 :).
-
Londen??? Waar haal je dat vandaan xD?
-
Ja, natuurlijk is het ook heel erg voor de rest. Maar daarmee bedoelde ik dat 62 Nederlanders wel erg veel is. Ik bedoel... In Libië is het gebeurd. In een land ver hier vandaan en daar zaten dan best veel Nederlanders in, niet?
-
-
Omdat dit een beetje het eerste wat je met jQuery leert. Later komen de animatie's. Dus ik moet wel bij het begin beginnen he ;).
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.05.10 14:29:37:
Aah, het is al gelukt:). De fout zat hier:Dat moest zijn:
Hier kan een slotje op :$
-
Gisteravond hier was pas vervelend, rond 12 uur hoorde ik 5 ambulances of politie's of brandweerwagens hier voorbij komen. Het pannenkoekenhuis stond in brand :P. Maar dit is echt erg, 62 Nederlanders :O.
-
Ik ben sinds vandaag begonnen met jQuery, maar het wilt maar niet lukken. Ik ben al een paar website's afgegaan, maar niet gevonden. Hier het script:
-
Marktplaats.be xD.
-
:P. Eerst kijken voordat je iets vraagt he ;).
-
Adobe maakt dingen belachelijk duur he xD. Vele doen het daarom illegaal.
-
(A) Vogel in de lente :). Jammer dat het met Paint.net is gemaakt, met Adobe Photoshop zou het een stuk mooier zijn. Maar dit is niet lelijk hoor ;). Rating: 6/10.
-
Je moet een functie openen ( { ) en daarna ook weer sluiten ( } ) :p
-
Hyves is een ziekte :$. Die is zeker nice :).