Dat heb ik hoor. Wie weet hoe ik het dan moet doen :O? @Killingdevil, Hij geeft niks aan, hij doet gewoon niet en zonder die <script> tags doet die het ook niet.
Posts by Cruelty
-
-
Hij geeft niks aan, hij doet alleen niks.
-
Ik heb een simpel inlog script die werkt via JavaScript, maar ik heb een heel logisch probleem. Is er hiervoor een andere weg via JavaScript
PHPif(user.value == "</script><?php $row->login ?><script>" && pass.value == "</script><?php $row->login ?><script>") { window.location = "loggedin.php"; }
Mijn probleem is dus: Als ik op Login klik gebeurt er niks (Dit wordt gedaan via OnClick!!).
Aub geen opmerkingen als: "Doe dit gewoon in PHP".
-
Mn neef is er ooit geweest. Gangstawar, Over die ruzie... Lag het puur aan die andere of ook deels aan jou :p?
-
Nou, je PHP en MySQL ervaring is allebei 1. En dan moet dit toch echt wel lukken.
Tip voor speler verwijderen:
-
Uhh, mensen kunnen makkelijk eraan komen he. Wat dacht je van crimecl*b (naam mag niet uitgesproken worden XD.) als je tot miljoen kunt tellen, dan mag je voor mij de crimecl*b spellen tellen ;).
-
Je moet wel alle gegevens voor de database veranderen he. Want je hebt een andere database, dus moet je die gegevens veranderen. En als je niet het verschil weet tussen script en source, dan zou ik dit niet doen :O.
-
Wat was nu de reden?
-
-
Heb ik net gedaan. Er zijn er best veel, ik weet al hoe je login script etc maakt met sessions en zo. Maar nu wil ik meer leren, dus raden jullie een boek aan die is voor mensen die niet starten maar verder willen zoals ik :$?
-
Maar dan is het eigenlijk nog niet goed, moet je niet "REQ" doen?
-
Oké, van W3Schools heb ik ook al veel. Is een boek ook goed om het te leren?
-
Ik wil graag wat meer PHP & MySQL kennis opdoen, dus weten jullie een goede manier van PHP & MySQL leren? Of goede tutorials om het te leren? Alvast bedankt (a)
-
Unbuggen, leer je wat van 8-|
-
Volgens mij kun je ze hier ook gratis te koop zetten, je moet nog wel wat tutorials volgen, en zeg voortaan Photoshop i.p.v. Fotoshop (c)
Edit: 100'ste bericht :).
-
Mmh, ik heb de documentaire niet gezien. Maar het zullen wel racisten zijn. Of ze hebben aandacht nodig. Ik vind het niet kunnen om zo te liegen over iemand.
-
Mmh, bij google. Ik ben ff de naam kwijt, iets met Google Ranking of zo iets?
-
Mmh, Colored Windows is een beetje druk. Blue Ice is goed gelukt, alleen onderaan iets te veel wit in vergelijking met de rest;).
-
Nou, alle uitgebreide, bugloze sources zijn wel goed xD. Alleen de beste... Ik weet het echt niet xD.
-
Dus, jij bedoelt dat je dat veld in het topic te zien krijgt? Ik heb geen flauw idee hoe het moet zoals hier. Maar wel dat het ergens hieronder komt te staan :).