Posts by Cruelty

Bij uitloggen moet je geen session_start(); gebruiken, maar session_stop();

PHP
    <?
    session_stop();
    unset($_SESSION['login']);
    echo "U bent succesvol uitgelogd!";
    ?>

Ja, ik had toen ik dat deed een typ foutje, toen dacht ik dat hij het niet deed. Toen keek ik er nog een keer naar en toen zag ik dat typefoutje :P.

Ik ben bezig met Java, maar ik ben een fout tegen gekomen. Error:

Script stukje waar de fout in zit:

PHP
    private void posnegActionPerformed(java.awt.event.ActionEvent evt) {
            plusminus=(Double.parseDouble(String.valueOf(display.getText()));
            plusminus=plusminus*(-1);
    display.setText(String.value.Of(plusminus));
        }

Het is een beetje een discussie topic geworden.
    Maar dat maakt niet zo veel uit, want er wordt wel normaal gediscussieerd. Vele zeggen dat CP achteruit is gegaan, maar ik ben pas sinds deze versie erbij gekomen, dus daar kan ik niks over zeggen. En over dat gedoe met minder goede script ervaring, daar is zoiets als dit toch voor? Om te vragen aan mensen met iets meer ervaring...

En niks tegen minderjarige he :P.

Citaat van CriminalJ

lol mij bannen voor welke reden:O alleen omdat ik iets zei. vindt ik niet kunnen? maarja dat is niet aan mij ik heb dit account even gemaakt omdat ik even duidelijk wou maken dat ik het niet terecht vindt dat ik geband ben. Dit is toch een Klachten toppic.

Mede slachtoffer, ik werd verbannen omdat ik "lol" zei 8-).

Moet je Java of JavaScript kunnen? Ik kan het allebei hoor, maar ik vind het wel leuk voor ervaring. Ik ben zelf nog niet zo heel goed met php. Dus ik meld me aan. Maar heb je toestemming voor dit topic? Je mag namelijk geen team recruiten dacht ik :O.

Ik heb gelezen dat HTML5 nieuwe optie's beschikbaar gaat maken, ik dacht dat er zoiets zou komen: <media>... Ik weet het niet helemaal zeker, een paar weken geleden had ik het gelezen:p.

Hij is door zijn trials heen stond er. Maar je kunt makkelijk *** gebruiken...

Edit door R.Mijnten
    Illegale software aanbieden, of het helpen te kraken etc. Is verboden op CP!