Posts by Cruelty

Mmh, moeilijk uit te leggen maar ik maak wel rijtje van laag naar hoog :P. (Ik ken niet AL die dingen zoals VMBO-t en k en zo :P.)

VMBO-Praktijk, VMBO-B( L ), VMBO-K( L ), VMBO-G( L ), VMBO-T( L ), VMBO T/Havo, HAVO, VWO-Atheneum, VWO-Gymnasion, MBO, HBO, Universiteit. Dit zijn wel de bekendste.

Citaat van animalking

ja nou dat vraag ik toch helemaal niet. ik kan echt al aardig scripten maar hier snap ik niks van. Ik ben ook nog maar 15 jaar hoor, maar als jullie het weten kan je het me toch gewoon vertellen.

Maar 15? Ik ben nog maar 12 :P.

Ik ben nog bezig met mijn registreer script, maar ik stuit nu op een probleem in mijn header...

Error:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\xampp\htdocs\login.php:19) in C:\xampp\htdocs\login.php on line 51

Lijn 51:

PHP
    header("Location: nav.php");

Ik zou eerst gaan douche voor de politie komt (bij onze wc zit een douche :)). En dan zou ik even mijn haren doen met de gel die er staat. EN DAN ga ik nog even poepen, dan ga ik toch echt de door open maken.

Jap.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.04.10 18:41:09:
    Maar als ik op Registreren klik, dan staat er ook niet van: Je hebt geen gebruikersnaam ingevuld!

Ik stuit op een probleem met een registreer script, ik krijg geen error maar hij insert niet.

Ik zou tatoo's sowieso niet aanraden, waarom niet? Omdat als je het later lelijk vind, het niet kan worden weg gehaald (Kan wel maar dan houd je een lelijk stuk huid over). Maar op zich is een pitbull wel mooi :P. Ik zou denk ik in kleur doen ALS ik een tatoo zou nemen ;).