Posts by Cruelty

Omdat je het wel nodig gaat hebben, ook bij die vervolgopleiding. En bij overige dingen als dit. Ik ben 12 en ik snap het meeste nog op die site^o).

Wat -Maikel zegt is misschien bot gezegd maar wat er staat klopt 100%. En uhh, nog over dat aanslag gedoe van die kerel, dat is toch bluf. En als je in Nederland of België te klagen hebt, rot dan meteen op uit het land als je het niet goed genoeg vind.

Citaat van Jellev2

Als je er problemen mee hebt verhuis je toch naar een ander land? Ga daar maar aanslagen plegen ;)

Waarschijnlijk zijn die er al niet meer nodig...

Ferhatje, ik vind dat je ook weer wel gelijk hebt hoor. Maar, er komen wijken waar al die mensen bij elkaar komen wonen. Dat is best wel jammer. Eigenlijk moeten die 2 "groepen" door elkaar gaan wonen. Maarja, dat zal toch nooit komen.

jgdonleach, de moet het wat slimmer doen... Als K.Rens niets doet, waarom "Werk" je dan voor hem? Doe het zelf, dan kun jij 75% winst binnen halen.

Citaat van Patrick

haha zal hem voortaan wat harder zetten :P
    + ik ben geen belg, ik ben een trotse brabander ;D

BRABANT :D.

Ik weet het:). Het komt door je OnChange="". Jij zet er een punt komma in ( ; ) het script moet zo zijn:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.04.10 20:45:34:
    Sorry, die | Worden veranderd in een vraag teken, alleen de Onchange meot je even verranderen :P.

Ik vind Raymond sexy,

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.