Posts by Oceans
-
-
Een feestje bouwen :p
[offtopic]Eindelijk verlost van dat klote beest[/offtopic]
Wat zou je doen als je kauwgom in je haar hebt?
-
nee de kinderen zijn nog wakker zo te zien :p
-
Make my own f****n' music :cheer:
Wat zou je doen als je een schop onder je kont krijgt?
-
Niet veel meer...
Wat zou je doen als je niet meer weet wat je wil doen?
-
Ik denk dat het het geen verschil maakt, gekocht of gedownload.
-
Je zou een check kunnen maken of er al geklikt is, via userid/ip. En met een cronjob de tabel legen aan het einde van de dag, of uur, wat jij wil
PHP$db->query("UPDATE users SET kliks = '0' WHERE userid='{$userid}'"); echo "Je hebt al geklikt vandaag";
Sla me niet dood als het niet goed is, ben nog lerende
-
-
Citaat van Rahl
Daarmee oppassen: het is geen serieus bedrijf, en is dus fraude gevoeliger. Volgens mij is de eigenaar trouwens ook zo'n kind van CP. Ik maak geen beschuldigingen, maar ik zou wel voorzichtig zijn.[offtopic]Rahl heeft gelijk, je moet altijd uitkijken. Voor je het weet staat je source op internet.[/offtopic]
Ik raad toch http://20x.cc aan, banditi draait er prima op. Het enige nadeel is dat ze geen cronjobs ondersteunen. Voor de rest een prima host :cheer:
-
Citaat van Lancer
......Die met dat geweer had ik al is gezien:P moet het verhaal is eventjes opzoeken...Verhaaltje: KLIK
[offtopic]Meer GoogleMaps Bloopers zijn daar ook te vinden[/offtopic]
-
Wat vind je van http://20x.cc/
5600 MB disk space (iets meer dan 5 GB)
200 GB transferEn geen advertenties op je site, is misschien ook belangrijk
-
Over bizar gesproken:
Hier is gespot via Google maps hoe een jongen een andere jongen wil neerschieten
Dit is een leukere (xD)
-
Vind deze toch ook wel bizar lang:
Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakitanatahu
Damnnnn, je zal er maar wonen (xD)
Voordat je die naam uitgesproken hebt, ben de de 'heuvel' al over.
-
Citaat van iSilverStar
.............
2) Tis gewoon de outgame html/css van (os)banditi en wat verkopen mag niet?Hij heeft de layout toch zelf gemaakt? Waarom zou hij hem niet mogen verkopen? Je betaald uit eindelijk voor de tijd en moeite die hij erin heeft gestoken :cheer:
-
pm verstuurd
-
Nee, de source
-
[offtopic]Dacht dat deze illegaal was?[/offtopic]
:cheer:
-
-
Denk niet dat je dit in het nederlands vind, maar zal nog even voor je zoeken :cheer:
-edit-
Ik denk dat ik m gevonden heb, niet bepaald een ebook, maar het is wel nederlands
-