[offtopic]Marc?[/offtopic]
Hetzelfde als nu
Wat zou jij doen als je fiets word gestolen en je weet wie hem heeft?
[offtopic]Marc?[/offtopic]
Hetzelfde als nu
Wat zou jij doen als je fiets word gestolen en je weet wie hem heeft?
Ik heb geen facebook (xD)
Wat zou je doen als je een buggy source koopt waarvan jij dacht dat hij goed was?
Niet gaan, op Mars is waarschijnlijk geen internet verbinding
Wat zou je doen als je vloeitjes op zijn, maar je shag nog niet, de winkel/pompstation zijn dicht en de buren hebben ook niks?
Trots zijn, want heb er niet veel
Wat zou jij doen als een deurwaarder je inboedel wil meenemen?
Je linkje werkt niet...
CitaatSorry, Roelf_xl heeft ervoor gekozen zijn/haar profiel niet beschikbaar te stellen voor jou.
Zwemmen
Wat zou je doen als je geband wordt op CP?
Beroven van zijn apparatuur :p
Wat zou jij doen als je je fiets te voet moet ophalen, staat nog op slot (sleutel verloren)
Citaat van Killingdevil571 regels code plaatsen zonder enige toelichting, omschrijving of documentatie. Dat lijkt me niet echt functioneel.
Wat moet er nu eigenlijk precies gebeuren als je op z'n pijltje drukt? Want dat begrijp ik nog niet helemaal uit je topic.
[offtopic]Lijkt me duidelijk, Terr0r zoekt iets wat ik een tijdje terug had gevonden. Snap wel dat jij het niet 'functioneel' vind, aangezien je niet begrijpt wat hij precies bedoeld...[/offtopic]
Het script is ergens anders geplaatst door Ferhat, misschien dat hij je een stukje op weg kan helpen Terr0r.
:cheer:
Ik vind de klikmissie pagina veel op die uit de Crimz source lijken, net als de kledingfabriek...
Geloof dat het de volledige code is, heb hem 'gevonden' op internet. Copy+paste werkt echter niet, je zal 'm aan moeten passen.
Demo account?
Graag gedaan!
Zal straks de boel wat opschuiven als ik tijd heb.
:cheer:
@ az : Geloof me nou maar
Wat ik zou doen als er geen festivals meer zijn?
Zou het niet eens merken, ben een echte huismus :$
Wat zou jij doen als je nog maar 3 dagen te leven hebt?
Jou een schop onder je reet geven.
Wat zou je doen als je helemaal gek wordt van iedereen die het heeft over Black Ops?
Marshmallows pakken
Wat zou je doen als je bankrekening geskimd word?